گزارش شده است که EPA قصد دارد محدودیت های قابل توجهی را در مورد انتشار گازهای گلخانه ای اعلام کند

رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2022 در دیترویت، میشیگان، در 14 سپتامبر 2022 سخنرانی می کند.

مندل نگان | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

طبق گزارش روز شنبه نیویورک تایمز، آژانس حفاظت از محیط زیست در حال آماده شدن برای اعلام محدودیت های قابل توجهی در مورد انتشار گازهای گلخانه ای در این هفته است که به 67 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده تا سال 2032 نیاز دارد تا خودروهای تمام الکتریکی باشند.

انتظار می رود مایکل ریگان، مدیر EPA، روز چهارشنبه در دیترویت این خبر را اعلام کند. محدودیت‌های پیشنهادی تهاجمی‌ترین مقررات آب و هوایی ایالات متحده تا به امروز هستند و چالش‌هایی را برای خودروسازان ایجاد می‌کنند.

طبق گزارش تایمز، بر اساس محدودیت های پیشنهادی، خودروهای الکتریکی بین 54 تا 60 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده تا سال 2030 و بین 64 تا 67 درصد از خودروهای جدید تا سال 2032 را تشکیل خواهند داد. طبق گزارش Cox Automotive، این ارقام جاه طلبانه هستند، زیرا تنها 5.8 درصد از خودروهای فروخته شده در سال 2022 برقی بودند، در حالی که این رقم در سال 2021 3.2 درصد بود.

این محدودیت ها همچنین از هدف قبلی رئیس جمهور جو بایدن برای اینکه تا سال 2030 حدود 50 درصد از خودروهای فروخته شده را خودروهای تمام برقی تشکیل دهند، فراتر خواهد رفت.

سخنگوی سازمان حفاظت از محیط زیست به CNBC گفت: «طبق دستور رئیس جمهور در یک فرمان اجرایی، EPA در حال توسعه استانداردهای جدیدی است که از این پیشرفت تاریخی برای تسریع انتقال به آینده حمل و نقل بدون آلایندگی، محافظت از مردم و سیاره زمین استفاده می کند. بیانیه. پس از تکمیل فرآیند بررسی بین سازمانی، پیشنهادات امضا شده، در ثبت فدرال منتشر خواهد شد و برای بررسی و اظهار نظر عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این سخنگوی از ارائه جزئیات دقیق در مورد مقررات خودداری کرد.

بسیاری از خودروسازان در حال حاضر سرمایه گذاری های قابل توجهی در خودروهای الکتریکی انجام داده اند، اما اجبار به پذیرش سریع این فناوری چالش هایی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، تعداد زیادی از خودروهای تمام الکتریکی به زیرساخت شارژ گسترده نیاز دارند.

در ماه فوریه، دولت بایدن گفت که می‌خواهد تا سال 2030 حداقل 500000 شارژر خودروی الکتریکی را در جاده‌های ایالات متحده ببیند و فهرستی از ابتکارات را برای کمک به تحقق آن اعلام کرد، از جمله تعهدات شرکت‌هایی که شبکه‌های شارژ مانند تسلا، جنرال را می‌سازند و راه‌اندازی می‌کنند. موتورز، فورد، شارژپوینت
و دیگران.

حتی اگر زیرساخت‌ها وجود داشته باشد، مصرف‌کنندگان در نهایت باید مایل به استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی باشند، که به این معنی است که شرکت‌ها نیز باید بتوانند هزینه‌های معقول خودرو را حفظ کنند.