گزارش درآمد ویرجین گالاکتیک در سه ماهه اول

نمای هوایی از هواپیمای حامل VMS Eve، سمت چپ، و فضاپیمای VSS Unity، در بندر فضایی آمریکا در نیومکزیکو در 27 فوریه 2023.

ویرجین گالاکتیک

ویرجین گالاکتیک قصد دارد اولین پرواز فضایی خود را در نزدیک به دو سال بعد از این ماه انجام دهد، اما ضرر سه ماهه اول این شرکت به طور چشمگیری افزایش یافت زیرا رشد ناوگان خود را تامین می کند.

برای سه ماهه منتهی به 31 مارس، Virgin Galactic زیان خالص 159.4 میلیون دلاری یا 57 سنت به ازای هر سهم در مقایسه با زیان 93.1 میلیون دلاری یا 36 سنت در هر سهم در سال گذشته ثبت کرد.

Virgin Galactic در پایان سه ماهه مجموعاً 874 میلیون دلار وجه نقد و اوراق بهادار داشت که از حدود 980 میلیون دلار در پایان سه ماهه چهارم کاهش یافته است. حداقل درآمد را گزارش کرد.

برای دریافت نسخه های هفتگی خبرنامه سرمایه گذاری در فضا CNBC اینجا ثبت نام کنید.

Virgin Galactic در یک بیانیه مطبوعاتی به “افزایش هزینه های تحقیق و توسعه” اشاره کرد. مدیرعامل مایکل کولگلازیر گفت که این شرکت در حال پیشرفت مداوم در توسعه سفینه های فضایی کلاس دلتا است.

این شرکت در حال آماده شدن برای پرتاب فضاپیمای VSS Unity خود برای اولین بار از زمان پرواز سر ریچارد برانسون در ژوئیه 2021 است. پرواز فضایی بعدی که برای پایان ماه می برنامه ریزی شده است، خدمه ای از کارمندان شرکت را در مأموریتی برای تأیید کار خود حمل می کند. پرتاب خودروهای خود را برای یک دوره طولانی بازسازی متوقف کرد و Virgin Galactic قصد داشت اولین ماموریت تجاری خود را در “اواخر ژوئن” انجام دهد.

این شرکت گردشگری فضایی ضرر تعدیل شده EBITDA را 140 میلیون دلار گزارش کرد، در مقایسه با زیان 77 میلیون دلاری در مدت مشابه سال قبل.

سهام ویرجین گالاکتیک در معاملات پس از ساعت کاری بیش از 1 درصد سقوط کرد، از بسته شدن آن به 4.09 دلار برای هر سهم. سهام از ابتدای امسال حدود 17 درصد رشد داشته است.