کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

بجای آن، بهترین محصولات برای این افراد مرطوبکنندههای حاوی آداپالن، بنزئیل پروکساید و سالسیلیک اسید مناسب میباشد. اگر تیپ پوستی شما خشک است، بدنبال مرطوبکنندههای حاوی هیالورونیک اسید و سرامید باشید. اگر پوست قبل از خواب پاکسازی شود، استفاده از مرطوب کننده پس از آن پیشنهاد میشود. همچنین رطوبت رسان و ترمیم کننده پوست است. ترکیب این جذب کننده ها با امولیانت ها، لایه ی چرب محافظ پوست را بهبود می بخشد و از خروج رطوبت جذبی در لایه های زیرین پوست جلوگیری می کنند. آبرسان با رساندن رطوبت به پوست، آب مورد نیاز سلولهای پوست را تامین میکند. با این روش، ابتدا آب لازم به لایه اپیدرم رسیده و سپس با ایجاد یک سطح پوششی، از تبخیر آن جلوگیری میکنیم.

در کنار ویژگی های گفته شده، یک مرطوب کننده و آبرسان می تواند ویژگی های دیگری نیز داشته باشند. میتوانید رایحه و میزان چربی آنرا نیز امتحان کنید. این کرم عمیقاً در لایه های شاخی پوست (سد دفاعی) نفوذ نموده و تعادل چربی هایی را که برای حفاظت و سلامت پوست مورد نیاز است، حفظ می کند.

همچنین برای جلوگیری از تبخیر آب، پوست یک لایه محافظتی از چربی را بر روی اپیدرم ترشح میکند. مرطوبکنندهها با ایجاد یک لایه پوششی از چربیهای مفید، از تبخیر آب لایه اپیدرم جلوگیری میکنند. دستیابی به بهترین نتیجه از یک مرطوبکننده، به دو عامل انتخاب صحیح، و مصرف درست مرتبط است.

به همین دلیل محصولات درمانی و مراقبتی این دو نوع پوست هم با هم متفاوت اند. کامان 4 تا بمب مختلف داره که از لحظه ورودشون به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی سر و صدای زیادی کردند.البته که خیلی ها معتقد هستند تبلیغات وسیع کامان باعث شد بمب هاش بترکونن اما با این حال یکی دیگه از دلایلی که باعث شد بمب های کامان طرفدار های زیادی پیدا بکنند بافت ژل کرمی این محصولات بودند که به خاطر جذب فوق العاده سریعشون و کمبود چنین بافت کرم و ژلی توی محصولات ایرانی و کلا ایران، حسابی ترند و محبوب شدند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده پرتقال زنجبیل نفیس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.