کرم لایه بردار MQ محصولی از MQ است

دارای خاصیت پاککننده و درخشان کننده که برای انواع پوست مناسب است. مخصوص پوست صورت، مناسب برای انواع پوست، دارای خاصیت پاککننده، نرمکننده و درخشان کننده میباشد. این محصول دارای AHA و مخصوص پوست صورت میباشد. همچنین بیماران مبتلا به آکنه یا جوش صورت یا مبتلایان به لکهای پوستی (مثل لک پوستی) نیز میتوانند از فواید این کرمها، زیر نظر متخصص پوست بهرهمند شوند. یکی تریتوئین که از مشتقات ویتامین a است و در درمان برخی بیماریهای پوستی مثل آکنه یا در درمان لکهای پوستی به کار میرود و دیگری اسیدهای میوه یا آلفاهیدروکسی اسیدها که اینها اسیدهای ارگانیک طبیعی بوده، در سیب سبز (اسید مالیک)، آناناس و مرکبات (اسید سیتریک)، نیشکر (اسید گلیکولیک)، میوههای قرمز و شیر ترش و ماست (اسید لاکتیک)، بادام تلخ (اسید ماندلیک) و انگور (اسید تارتاریک) وجود دارند.

پاککننده اسکراب سی گل یکی از بهترین لایه بردار پوست موجود در بازار محسوب میشود. Gel Gommant جوشها و دانههای سرسیاه موجود بر روی پوست را بهبود بخشیده و موجب درخشندگی آن میگردد. ترکیبات بهکاررفته در فرمولاسیون این اسکراب دارای خاصیت رطوبت رسان بوده و موجب لطافت و نرمی پوست میشود.

این اسکراب مانع از نفوذ آلودگی و باز شدن منافذ پوست میشود. از خواص این محصولات لایه برداری، روشن کنندگی (ضد لک)، تنظیم ترشح سبوم، تنگ کردن منافذ پوست، جوانسازی و… کرم تولیدشده توسط این برند را میتوان یک محصول فوقالعاده برای رفع چینوچروک و جوانسازی پوست نامید. این محصول لایه به لایه سلولهای مرده را از پوستتان جدا کرده و موجب روشنتر شدن آن میشود. ویژگیهای ضدالتهابی کرمهای لایهبردار AHA موجب میشود تا خون در پوست شما بهتر جریان پیدا کند و سلولهایتان بتوانند مواد مغذی موردنیازشان را بهتر تامین کنند و رنگپریدگی و تیرگی پوست کرم ضد آفتاب لایه بردار صورتتان اصلاح شود.

کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره به دلیل دارا بودن اسیدهای میوه موجب لایه برداری پوست گردیده و باعث درخشندگی و زیبایی پوست میگردد. این پوسته ریزی موجب می شود حالت طبیعی و هموار بودن پوست از بین برود و آرایش روی پوست ننشیند. این کرم لایه بردار یک پاک کننده خوب برای پوست بوده و سلولهای مرده پوست را از بین میبرد و باعث روشن شدن و درخشندگی پوست میشود و روند تجدید سلول های جدید را سرعت میبخشد. با توجه به اینکه این محصول باعث از بین بردن لایه مرده پوست میشود و چربی اضافی را از بین میبرد، ولی سبب خشکی و التهاب پوست نمیگردد.