کرافت هاینز از دستگاه سس قابل تنظیم Remix برای رستوران ها رونمایی کرد

تصویری از دیسپنسر Heinz Remix

منبع: کرافت هاینز

برای بیش از 125 سال، بطری های هاینز “57 گونه” را تبلیغ کرده است، تعداد کاملاً توسط بنیانگذار آن ساخته شده است و هیچ کاربرد واقعی ندارد.

اکنون، کرافت هاینز می خواهد بیش از سه برابر تعداد گزینه های چاشنی را از طریق یک سس قابل تنظیم جدید که برای مشتریان خدمات غذایی ایجاد شده است، به مشتریان ارائه دهد.

این دستگاه که Heinz Remix نام دارد، آخرین نمونه از Kraft Heinz است که برای افزایش فروش به بخش دور از خانه خود متمایل شده است. این شرکت توزیع خود را در فرودگاه ها گسترش داده است، یک نسخه لوکس از سس مایونز خود را برای سرآشپزها عرضه کرده و Lunchables خود را مجدداً فرموله کرده است تا بتوان آنها را در مدارس سرو کرد. در سه ماهه اول، بخش خدمات غذایی کرافت هاینز در آمریکای شمالی رشد فروش را بیش از 25 درصد گزارش کرد.

این شرکت ریمیکس را در نمایشگاه ملی رستوران‌ها که از شنبه در شیکاگو آغاز می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری این دستگاه را در رستوران ها به صورت آزمایشی اجرا کند.

پیتر هال، رئیس کرافت هاینز در شمال آن، گفت: “ما بسیار بسیار واضح هستیم که دور از خانه و خدمات غذایی به ما فرصتی می دهد تا آزمایش کنیم، یاد بگیریم، درک کنیم و روندها را خیلی زودتر از آنچه در طول تاریخ انجام داده ایم ایجاد کنیم.” بخش خدمات غذایی آمریکا

هال گفت که این شرکت هنوز در حال کار بر روی مدل تجاری خاص برای Heinz Remix است. او گفت، همچنین در حال بررسی نحوه استفاده از دیسپنسر برای سفارشات رانندگی است. اما این دستگاه به زمان و تلاش بیشتری نسبت به انداختن یک مشت بسته سس گوجه فرنگی در یک کیسه بیرونی نیاز دارد، که احتمالاً برای خطوط رانندگی متمرکز بر سرعت چالشی ایجاد می کند.

برای تهیه سس سفارشی، مصرف کنندگان از صفحه نمایش لمسی برای انتخاب پایه سس کچاپ، مزرعه، سس 57 یا سس BBQ استفاده می کنند. “افزایش دهنده” را اضافه کنید که شامل jalapeno، chipotle دودی، بوفالو و انبه است. و یکی از سه سطح شدت را تنظیم کنید.

آلن کلاینرمن، رئیس اخلال در کرافت هاینز، به CNBC گفت که ترکیب مورد علاقه او سس مزرعه ای است، با دوز سنگین jalapeno و تزریق سبک تر از چیپوتل دودی. او گفت، اما یک اسب تیره – کچاپ انبه – اخیراً بیشترین سروصدا را در اطراف دفتر کرافت هاینز ایجاد کرده است.

این شرکت Heinz Remix را تنها در شش ماه با کمک مایکروسافت، مهندسان دستگاه و توسعه دهندگان اینترنت اشیا ایجاد کرد.

کلاینرمن گفت: «ما در این سفر بوده ایم تا نوآوری را به عنوان محرک رشد شماره یک در سراسر کسب و کار خود تبدیل کنیم. برای انجام این کار، می‌دانستیم که باید متفاوت از گذشته عمل کنیم، بزرگ‌تر فکر کنیم، بیشتر مصرف‌کننده باشیم.»

مالک اسکار مایر پس از تمرکز مدیریت سابقش بر کاهش هزینه ها که منجر به کاهش فروش در آمریکای شمالی شد، در میانه چرخشی قرار دارد. مشکلات آن در سال 2019 به اوج خود رسید زیرا 16.6 میلیارد دلار از کاهش ارزش برندهای نمادین مانند Cool Whip و Kraft و بررسی SEC در حسابداری خود را فاش کرد.

کرافت هاینز در سه ماهه آخر خود گزارش داد که فروش آمریکای شمالی 6.2 درصد رشد کرده است زیرا قیمت های بالاتر کاهش تقاضا را از سوی خریداران خسته از تورم جبران می کند. سهام کرافت هاینز در سال جاری 3 درصد کاهش یافته است و ارزش بازار آن 48.5 میلیارد دلار است. سهام از S&P 500 در همان زمان 7 درصد افزایش یافته است.

تست طعم محصولات جدید

در حالی که Heinz Remix جدید است، طراحی آن به دلیل شباهت آن به کوکاکولا دستگاه فری استایل که نزدیک به 15 سال پیش راه اندازی شد.

امروزه دستگاه های پخش کننده نوشیدنی با صفحه لمسی Coke را می توان در بیش از 50000 مکان یافت، از جمله مک دونالد رستوران ها، AMC سالن های سینما و هدف مغازه ها. سفارش‌های سفارشی مورد علاقه مشتریان از ماشین‌های فری استایل، الهام‌بخش این غول نوشیدنی برای معرفی نوشیدنی‌های بطری جدید، مانند Sprite Cherry و Coke with Cherry و Vanilla شده است.

کلاینرمن درباره کوکاکولا گفت: «آنها با دریافت بازخورد، قدرت تکرار و نوآوری را نشان دادند.

اما او افزود که مصرف کنندگان و اپراتورهای خدمات غذایی الهام بخش اصلی Heinz Remix بودند.

کلاینرمن به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «فکر می‌کنم به‌اندازه کافی آسان است که تشابه‌ها را ترسیم کنیم، اما این فرصتی بود که از طریق بینش‌های اولیه و تمایل ما برای تغییر واقعی و ایجاد تجربه‌ای که امروزه مصرف‌کنندگان دارند به وجود آمد.»

به گفته کلاینرمن، مشتریان از کرافت هاینز برای چاشنی های تندتر یا ترکیبی از شیرینی و شور می خواهند، در حالی که اپراتورهای رستوران به شرکت گفته اند که تنوع بیشتری می خواهند.

مانند کوکاکولا، کرافت هاینز نیز قصد دارد از داده‌های توزیع‌کننده سس خود برای تصمیم‌گیری در مورد محصولات جدید در فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده کند. امید این است که Heinz Remix محصولات جدیدی را که مشتریان واقعاً می‌خواهند، به جای محصولاتی که می‌گویند می‌خواهند، هدایت کند – اما هرگز نمی‌خرند.

در سال‌های اخیر، هاینز قبلاً تعدادی چاشنی با الهام از ترکیب محبوب‌ترین سس‌های خود از جمله «مایوچاپ»، «کرانچ» و «بوفارانچ» منتشر کرده است.