کالیفرنیای جنوبی ، دره San Joaquin باعث ایجاد سفارش در خانه می شود

هنگامی که مردم در Pasadena ، کالیفرنیا ، تنها شهر در شهرستان لس آنجلس که هنوز در 2 دسامبر سال 2020 امکان انجام آن را فراهم می کند ، به صرف غذا در خارج از خانه به یک میهمان خدمت می کنند.

فردریک جی براون | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

به گفته وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا ، دو منطقه در کالیفرنیا ، دره سن خوآکوین و کالیفرنیای جنوبی ، دستورالعمل جدید اقامت در خانه این ایالت را ایجاد کرده اند.

بر اساس گزارش CDPH ، محدودیت های جدید ، که حداقل از سه اواخر اواخر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت ، در حالی است که ایالت گزارش داد که 25،068 مورد جدید Covid-19 در روز جمعه ثبت شده است.

فرماندار گاوین نیوزوم روز پنجشنبه گفت این ایالت به 5 منطقه تقسیم خواهد شد – منطقه خلیج ، ساکرامنتوی بزرگ ، کالیفرنیای شمالی ، دره سن خواکین و کالیفرنیای جنوبی. وی گفت ، اگر ظرفیت ICU باقیمانده در منطقه ای به زیر 15٪ برسد ، این امر باعث سفارش در خانه می شود. Newsom هشدار داد که پیش بینی می شود هر منطقه در ماه دسامبر به زیر 15٪ ظرفیت ICU کاهش یابد.

بر اساس بیانیه CDPH ، ظرفیت ICU دره San Joaquin از 8 شنبه به 8.6٪ کاهش یافت ، در حالی که ظرفیت کالیفرنیای جنوبی ، که شامل شهرستانهای لس آنجلس و سن دیگو است ، به 12.5٪ کاهش یافت.

برای بسته شدن موقت به سفارش ، بارها ، کارخانه های شراب سازی ، خدمات شخصی ، آرایشگاه ها و آرایشگاه ها احتیاج دارید. بر اساس وب سایت ایالت ، خدمات شخصی مشاغلی مانند آرایشگاه های ناخن ، سالن های تاتو و اپیلاسیون بدن است.

مدارسی که نیازهای بهداشتی و زیرساختهای مهم ایالت را داشته باشند مجاز به باز ماندن هستند. فروشگاه های خرده فروشی می توانند با ظرفیت 20٪ کار کنند و رستوران ها مجاز به تحویل و تحویل کالا هستند.

این اقدامات جدید برای جلوگیری از اختلاط مردم کالیفرنیا با افرادی که در خانه آنها زندگی نمی کنند و همچنین تجمع بیرون از خانه و نه در داخل است. با این حال ، مردم هنوز هم تشویق می شوند كه در خارج از خانه كارهایی را انجام دهند ، مانند راه رفتن با سگ خود ، ورزش ، سورتمه سواری یا قدم زدن در ساحل ،

روز جمعه ، مقامات بهداشتی منطقه خلیج سانفرانسیسکو اعلام کردند که منتظر نمی مانند ظرفیت ICU آنها به زیر آستانه 15٪ برسد و گفتند که دستور را زودهنگام اجرا می کنند.

شهردار سانفرانسیسکو در لندن گفت: “میزان بستری شدن ما به طور محلی بخصوص در ICU در حال افزایش است. و به همان اندازه مهم ، بستری شدن در بیمارستان در همه جا در حال افزایش است ، بنابراین اگر تخت های ما تمام شود ، دیگر شهرستان وجود نخواهد داشت که بتواند به ما کمک کند.” جمعه جمعه در طی یک جلسه مطبوعاتی مطبوعات گفت.