کابین های بازسازی شده United Airlines با تاخیرهای زنجیره تامین مواجه است

پشتی صندلی یونایتد ایرلاینز

با احترام: United Airlines

یونایتد ایرلاینزاین اپراتور این هفته به CNBC گفت: برنامه بازسازی کابین هواپیماهای باریک بدنه قدیمی تر، به دلیل فشارهای زنجیره تامین عقب مانده است. به روز رسانی ها شامل کابین های بزرگ تر، نمایشگرهای سرگرمی پشتی صندلی در سراسر هواپیما، قابلیت های بلوتوث و سایر امکانات رفاهی است.

این شرکت هواپیمایی مستقر در شیکاگو قبلاً انتظار داشت تا پایان سال 100 هواپیمای باریک بدن خود را با فضای داخلی جدید مجهز کند، اما اکنون انتظار دارد 60 فروند تا آن زمان تکمیل شود.

«واقعیت چالش‌های عرضه در کل است [inflight entertainment] اندرو نوسلا، مدیر ارشد بازرگانی یونایتد، هفته گذشته در یک تماس مالی گفت: سیستم‌ها، تراشه‌ها، صندلی‌ها و بسیاری چیزهای دیگر چالش‌برانگیزتر از همیشه در تجارت ما هستند.

یونایتد در ژوئن 2021 پس از سفارش 270 دستگاه جدید از کابین های اورهال شده رونمایی کرد. بوئینگ و هواپیماهای باریک بدنه ایرباس، تلاشی برای تازه کردن نام تجاری خود در حالی که خطوط هوایی در حال رقابت برای مسافران در مسیر بازگشت به سفر هستند، به ویژه افرادی که هزینه‌های زیادی می‌کنند.

یونایتد همچنین گفته است که انتظار دارد تا سال 2026 نسبت به هر شرکت هواپیمایی دیگری در آمریکای شمالی، صندلی‌های ممتاز بیشتری برای فروش برای هر پرواز داشته باشد، زیرا مسافران برای ارتقاءهای غیرممکن رقابت می‌کنند و رتبه مسافران نخبه با انبوهی از نقاط پرواز مکرر افزایش می‌یابد.

Nocella از یونایتد هفته گذشته گفت که این شرکت هواپیمایی خطوط تولید متعددی خواهد داشت که در تابستان امسال فضای داخلی هواپیماهای بدنه باریک را بازسازی می کنند و به افزایش سرعت کمک می کند.

این شرکت انتظار دارد که از هر سه هواپیما در ناوگان باریک بدن خود، از جمله هواپیماهای جدید، یک هواپیما تا پایان سال دارای فضای داخلی ارتقا یافته باشد.

او گفت: “این فقط کمی بیشتر از آنچه در ابتدا در نظر داشتیم طول می کشد.” او افزود که یک هواپیمای یونایتد ایرباس A319 اخیراً اصلاح شده است و باید به زودی پرواز کند.

این شرکت هواپیمایی سال 2025 را برای تکمیل ارتقاء بدنه باریک هدف قرار داده بود، اما مشخص نیست که آیا یونایتد به این هدف خواهد رسید یا خیر.

به طور جداگانه، یونایتد اعلام کرد که تمام هواپیماهای پهن پیکرش تا ماه اوت به صندلی‌های اقتصادی ممتاز و صندلی‌های Polaris، کلاس برتر این شرکت در پروازهای بین‌المللی و سایر پروازهای طولانی، مجهز خواهند شد.

سایر خطوط هوایی مانند جت بلو و خطوط هوایی دلتا همچنین در سال‌های اخیر امکانات رفاهی را به هواپیماهای خود اضافه کرده‌اند، کلاس‌های بالاتر خود را ارتقا داده، صندلی‌های جدید نصب کرده‌اند و برخی خدمات از جمله Wi-Fi رایگان را اضافه کرده‌اند.

مدیران دلتا گفته‌اند که رشد درآمد برای صندلی‌های ممتاز مانند بیزینس کلاس یا اکونومی ممتاز از فروش اتوبوس‌های استاندارد پیشی گرفته است.

Glen Hauenstein، رئیس دلتا، در تماس سه ماهه این شرکت در اوایل ماه جاری گفت: «ما شاهد چسبندگی بالایی به این محصولات هستیم. بنابراین هنگامی که در آن کابین ها شروع به پرواز می کنید، تمایل دارید که به عقب برنگردید.

چقدر صندلی های قدیمی خطوط هوایی بازسازی می شوند