چگونه خطوط هوایی ایالات متحده سالانه 7 میلیارد دلار از چمدان های چک شده به دست می آورند

طبق آمار اداره حمل و نقل، خطوط هوایی ایالات متحده در سال گذشته بیش از 6.7 میلیارد دلار از هزینه حمل بار درآمد داشتند. خطوط هوایی آمریکا به تنهایی تقریباً 1.4 میلیارد دلار از چمدان های چک شده درآمد کسب کرده است که بیش از 2 درصد از درآمد سالانه این شرکت را تشکیل می دهد.

برای دهه‌ها، بیشتر چمدان‌ها به صورت رایگان پرواز می‌کردند، اما در سال‌های اخیر، هزینه‌ها افزایش یافته است، و قیمت نهایی شرکت‌های هواپیمایی کشور را افزایش داده است.

کرک پیلینر، مدیر کل عملیات چمدان برای خطوط هوایی دلتا، می گوید: «پیچیدگی زیادی در پشت آن چیزی وجود دارد که اطمینان حاصل شود چمدان مسافر با آنها به مقصد می رسد.

در فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، بیش از 30 مایل تسمه نقاله، ارتشی متشکل از 2000 کارگر و ناوگانی از فرودگاه، کیسه‌های قایق را از ترمینال به هواپیما می‌کشند تا اطمینان حاصل شود که مسافران با چمدان‌هایشان در مقصدشان جمع می‌شوند.

شرکت های حمل و نقل آمریکایی در سال گذشته بیش از 470 میلیون چمدان مسافر را حمل کردند.

بنابراین خطوط هوایی برای جلوگیری از گم شدن چمدان چه اقداماتی انجام می دهند و چگونه انجام می دهند خطوط هوایی دلتا روزانه 100000 چمدان را از شلوغ ترین فرودگاه جهان جابه جا کنید؟ CNBC پشت صحنه عملیات چمدان دلتا در آتلانتا را بررسی کرد تا متوجه شود.

برای آموزش بیشتر ویدیو را تماشا کنید. ر.