پیشرفت تسلا در کارخانه های آلمان با خوابیدن مارها کند شد

25 ژانویه 2020 ، براندنبورگ ، گرونهاید: وسایل نقلیه الکتریکی تسلا در جاده ای در حاشیه جنگلی ایستاده اند که در آن ساخت کارخانه تسلا برنامه ریزی شده است.

اتحاد عکس

تسلا در حال پاکسازی یک جنگل کاج برای ساخت اولین کارخانه اروپایی خود در براندنبورگ ، آلمان است. اکنون ، یک مقام زیست محیطی آلمان به شرکت اتومبیل های الکتریکی دستور داده است این فعالیت را به حالت تعلیق درآورد تا زمانی که اثبات کند این کار به مارهای خوابیده و مارمولک های منطقه آسیب نمی رساند.

روزنامه آلمانی Tagesspiegel ابتدا گزارش دادگاه مبنی بر تعلیق قطعنامه ها را اعلام کرد.

این تاخیر دومین پیروزی برای گروه های زیست محیطی در آلمان بود. پیش از این ، تسلا تسلیم خواسته های فعالان شد و موافقت کرد که بیش از یک سوم از مصرف آب در کارخانه جدید خود بکاهد.

تاخیر در ساخت کارخانه می تواند شروع تولید تسلا در اروپا را در سال آینده یا فراتر از آن تحمیل کند. این شرکت در صدد تولید وسایل نقلیه الکتریکی خود در آلمان تا ژوئیه 2021 بود.

زمان برای تسلا در اروپا مهم است – خودروسازان منطقه ، از جمله فولکس واگن و آئودی ، اکنون خودروهای الکتریکی باتری را می فروشند که با محبوب ترین مدل های تسلا از جمله VW ID.3 و آئودی e-tron رقابت می کنند.

در حالی که تسلا در کمتر از یک سال توانست کارخانه مونتاژ وسایل نقلیه جدیدی را در شانگهای احداث کند ، این شرکت با شرایط نظارتی سختگیرانه تری در آلمان روبرو است. این پشتیبانی سیاسی گسترده ای در آلمان داشته است ، اما با فشار قابل توجهی از طرف فعالان محیط زیست که نگران مصرف آب کارخانه و تأثیر آن بر اکوسیستم در براندنبورگ هستند ، روبرو شده است. این اتحادیه همچنین با مطالبات اتحادیه کارگران کارگران اتومبیل سازی آلمان ، 2.3 میلیون عضو IG Metall مواجه است.

در نوامبر 2019 ، هنگامی که مدیر عامل شرکت Elon Musk اعلام کرد قصد دارد یک کارخانه اتومبیل سازی در آلمان ایجاد کند ، مهندس آلمان را تحسین کرد. در آن زمان ، ماسک گفت: “همه می دانند که مهندسی آلمان مطمئناً برجسته است. این بخشی از دلیل این است که ما Gigafactory Europe خود را در آلمان مستقر می کنیم. ما همچنین می خواهیم یک مرکز مهندسی و طراحی در برلین ایجاد کنیم ، زیرا برلین برخی از بهترین هنرهای جهان را دارد. ”

روز سه شنبه ، تسلا در پرونده های تنظیم مقررات گفت که در سومین پیشنهاد خود در بازار 2020 ، تا حدی برای حمایت از برنامه های توسعه خود ، 5 میلیارد دلار درآمد دارد.

در طول تماس با درآمد سه ماهه سوم ، مدیر مالی تسلا Zachary Kirkhorn به سرمایه گذاران توصیه کرد که هزینه های خود را طی دو سال آینده افزایش دهند. وی گفت: “به دنبال 2021 و 2022 ، ما انتظارات خود را برای هزینه های سرمایه ای 2 میلیارد دلار تا 2.5 میلیارد دلار تجدید نظر کرده ایم ، که نقدینگی زیادی داریم و جریان نقدی پیش بینی شده برای تأمین اعتبار آن است. این ناشی از افزایش دامنه فروشگاه است. برای کارخانه های خاص ، از جمله تولید سلول باتری ، و همچنین سرمایه گذاری برای گسترش ظرفیت بیشتر در آینده.