پوشیدنی تناسب اندام آمازون Halo در آخرین اقدام کاهش هزینه مرده است

برنامه و باند Halo

منبع: آمازون

آمازون این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد دیگر ردیاب سلامت و تناسب اندام Halo خود را نمی فروشد.

آمازون در سال 2020 از دستبند ردیابی سلامتی رونمایی کرد و اولین تلاش خود را در زمینه ابزارهای پوشیدنی و حرکت عمیق تر به فضای مراقبت های بهداشتی را رقم زد. Halo در ترکیب با یک اپلیکیشن می تواند فعالیت، چربی بدن و وضعیت عاطفی کاربران را ردیابی کند و با دستیار دیجیتالی الکسا آمازون ادغام شده است. سال گذشته، آمازون مجموعه Halo را با یک ردیاب خواب کنار تخت به نام Halo Rise گسترش داد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

در اینجا یک به روز رسانی در مورد 10 دارایی اصلی در مجموعه ما با دو تغییر عمده است

باشگاه سرمایه گذاری CNBC

آمازون از 31 ژوئیه پشتیبانی از دستگاه های Halo و برنامه Halo را متوقف خواهد کرد. این شرکت گفت که کاربران می توانند داده های سلامت Halo خود را از برنامه حذف کنند و هر گونه داده باقی مانده پس از 1 آگوست حذف خواهد شد.

این شرکت گفت: “در آمازون، ما بزرگ فکر می کنیم، آزمایش می کنیم و روی ایده های جدیدی مانند آمازون هالو سرمایه گذاری می کنیم تا مشتریان را خوشحال کنیم.” «در حالی که به آنچه ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم، اخیراً تصمیم دشواری گرفتیم که از 31 ژوئیه 2023 پشتیبانی از Amazon Halo را متوقف کنیم.»

این شرکت گفته است که تمام خریدهای انجام شده در سال گذشته باندهای لوازم جانبی Halo View، Halo Band، Halo Rise و Halo را بازپرداخت خواهد کرد. همچنین هزینه های اشتراک استفاده نشده Halo را بازپرداخت می کند.

Halo جدیدترین محصول آمازون است که به دلیل کاهش شدید هزینه‌های شرکت اندی جاسی، مدیر عامل شرکت، در بحبوحه رکود اقتصادی و کاهش فروش خرده‌فروشی، از کار برکنار شد. بسیاری از شرط‌بندی‌های اثبات‌نشده مانند دستگاه تماس ویدیویی Glow و ربات تحویل‌دهنده Scout در ماه‌های اخیر غروب کردند. این شرکت همچنین برنامه نوپای بهداشت از راه دور خود، Amazon Care را تعطیل کرد.

آمازون در میانه بزرگترین اخراج ها در تاریخ 29 ساله خود قرار دارد. این شرکت اخیراً دور اخراج 18000 نفر را به پایان رساند که برخی از آنها در واحد دستگاه ها و خدمات آن بودند. ماه گذشته، Jassy اعلام کرد که این شرکت 9000 نفر دیگر را اخراج خواهد کرد که بیشتر این کاهش ها در واحدهای رایانش ابری، تبلیغات، منابع انسانی و پخش زنده توییچ رخ می دهد.

دیو لیمپ، مدیر سخت‌افزار آمازون، در یادداشتی به کارمندان که توسط سخنگوی آمازون به اشتراک گذاشته شد، آمازون برخی از کارمندان خود را در نتیجه تصمیم به تعطیلی خط Halo اخراج می‌کند.

لیمپ نوشت: «من به اختراع و کار سختی که برای ساخت Halo انجام شد، افتخار می‌کنم، اما پس از ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های فعلی، اهداف بلندمدت‌مان، و با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کلان، مجبور شدیم تصمیم سختی بگیریم. . باور کنید این موضوع به سادگی گرفته نشد – و ما می دانیم که در نتیجه اعضای ارزشمند تیم را از دست می دهیم.

به گزارش The Verge، ملیسا چا، معاون خانه هوشمند و سلامت آمازون، در یادداشتی جداگانه به کارکنان گفت که این شرکت به دلیل بادهای مخالف قابل توجه، از جمله شلوغی بیشتر بخش و شرایط اقتصادی نامشخص، تصمیم گرفت خط Halo را غروب کند.

تماشا کردن: آمازون از محصول پوشیدنی جدیدی به نام Halo رونمایی کرد

آمازون Halo را منتشر کرد، یک پوشیدنی سلامت و تناسب اندام که چربی بدن، دمای خواب و حتی احساسات را ردیابی می کند