پرداخت وام های دانشجویی احتمالا به زودی از سر گرفته می شود. در اینجا طرز تهیه آورده شده است

نیکولا استجادینوویچ | E+ | گتی ایماژ

1. با سرویس دهنده خود وصل شوید

در طول همه‌گیری کووید-19، چندین شرکت از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که به وام‌های دانشجویی فدرال خدمات ارائه می‌کنند، اعلام کردند که دیگر این کار را انجام نخواهند داد، به این معنی که بسیاری از وام‌گیرندگان باید با از سرگیری پرداخت‌ها، خود را با یک سرویس‌دهنده جدید تطبیق دهند.

سه شرکتی که به وام های دانشجویی فدرال خدمات ارائه کردند – ناوینت، آژانس کمک به آموزش عالی پنسیلوانیا (همچنین به عنوان FedLoan شناخته می شود) و ایالت گرانیت – همگی گفتند که به رابطه خود با دولت پایان خواهند داد.

به گفته کانتروویتز، در نتیجه، حدود 16 میلیون وام گیرنده تا زمان از سرگیری پرداخت ها یا مدت کوتاهی پس از آن، شرکت متفاوتی خواهند داشت.

دانشجویان برای بازپرداخت وام آماده می شوند زیرا دادگاه عالی ایالات متحده به پرونده بخشش بدهی رسیدگی می کند

کارشناسان می‌گویند، دوباره بررسی کنید که سرویس‌دهنده اطلاعات تماس فعلی شما را داشته باشد، بنابراین همه اعلان‌های مربوط به تغییر آینده را دریافت می‌کنید.

بوکان گفت که وام گیرندگان تحت تأثیر باید چندین اخطار دریافت کنند.

وی افزود: اگر به اشتباه پرداختی را به سرویس دهنده قدیمی خود ارسال کنید، این پول باید توسط سرویس دهنده قبلی به سرویس دهنده جدید شما ارسال شود.

2. یک گزینه بازپرداخت مقرون به صرفه پیدا کنید

زندگی بسیاری از مردم با همه گیری کووید-19 تغییر کرده است. اگر شرایط شما متفاوت از سه سال پیش به نظر می رسد، ممکن است منطقی باشد که برنامه های پرداختی را که در دسترس شماست مرور کنید و بهترین گزینه را برای شرایط فعلی خود پیدا کنید.

در این میان قانون نیز تغییر کرده است.

بخشودگی وام دانشجویی اکنون حداقل تا سال 2025 معاف از مالیات است، زیرا در بسته حمایتی 1.9 تریلیون دلاری فدرال برای مقابله با ویروس کرونا گنجانده شده است که رئیس جمهور جو بایدن در مارس 2021 قانون را امضا کرد.

این ممکن است برنامه‌های بازپرداخت مبتنی بر درآمد را جذاب‌تر کند، زیرا آنها اغلب با صورت‌حساب‌های ماهانه کمتری ارائه می‌شوند و وام‌گیرندگان احتمالاً در پایان 20 سال یا 25 سال پرداخت خود، دیگر با صورت‌حساب مالیاتی هنگفت مواجه نخواهند شد.

در همین حال، دولت بایدن همچنین در تلاش است تا یک طرح بازپرداخت جدید مبتنی بر درآمد را اجرا کند که پرداخت برخی از وام گیرندگان را به نصف کاهش می دهد.

اما اگر بتوانید آن را بپردازید، برنامه بازپرداخت استاندارد فقط 10 سال است.

بتسی مایوت، رئیس مؤسسه مشاوران وام دانشجویی، که یک موسسه غیرانتفاعی است، گفت: برای محاسبه میزان صورت‌حساب ماهانه‌تان در طرح‌های مختلف، از یکی از ماشین‌حساب‌های Studentaid.gov یا Freestudentloanadvice.org استفاده کنید.

اگر تصمیم به تغییر برنامه بازپرداخت خود دارید، Mayotte توصیه می‌کند قبل از فعال شدن مجدد پرداخت، آن برنامه را با سرویس دهنده خود ارسال کنید.

او گفت: «نگرانی‌های قابل توجهی دارم مبنی بر اینکه تاخیرهای زیادی در خدمات رسانی رخ خواهد داد.

3. اگر نمی توانید پرداخت کنید، برنامه داشته باشید

اگر بیکار هستید یا با مشکلات مالی دیگری روبرو هستید، پس از از سرگیری پرداخت ها، گزینه هایی خواهید داشت.

کارشناسان می گویند اول، در یک درخواست برای مشکلات اقتصادی یا تعویق بیکاری قرار دهید.

اینها راه‌های ایده‌آلی برای به تعویق انداختن پرداخت وام‌های دانشجویی فدرال شما هستند، زیرا معمولاً تا زمانی که وام‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی یارانه دریافت می‌کنند، بهره‌ای از آنها تعلق نمی‌گیرد.

با این حال، اگر واجد شرایط هیچ یک از این دو نیستید، می‌توانید برای ادامه تعلیق صورت‌حساب‌های خود از یک بردباری استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که با از سرگیری پرداخت، سود افزایش می یابد و موجودی شما بزرگتر می شود – گاهی اوقات بسیار بزرگتر.