ویدئوی رسوب ترامپ را در پرونده تجاوز جنسی E. Jean Carroll تماشا کنید

تماشا کنید: ویدئویی از رسم ترامپ در پرونده افترا به تجاوز جنسی

ویدئو و متنی از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده افترا که توسط نویسنده E. Jean Carroll مطرح شده بود، روز جمعه در پرونده دادگاه منتشر شد.

کارول ترامپ را در یک دادخواست مدنی به تجاوز و بدنام کردن او متهم کرده است.

این گزارش که در ماه اکتبر در باشگاه ترامپ در مار-آ-لاگو در فلوریدا گرفته شد، یک روز پس از آن علنی شد که وکلای کارول در دادگاه برای شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن به پرونده خود پایان دادند. وکلای ترامپ هیچ شاهدی از خود ارائه نکردند.

ترامپ در این بیانیه می‌گوید: «در طول یک میلیون سال گذشته… متأسفانه یا خوشبختانه، افرادی که «ستاره‌ها» در نظر گرفته می‌شوند می‌توانند زنان را بدون رضایت آن‌ها از نظر جنسی به چنگ آورند.

ترامپ به وکیل کارول گفت که او خود را یک ستاره می داند.

بخش‌هایی از رونوشت قبلاً در پرونده‌های جداگانه دادگاه منتشر شده بود و اعضای هیئت منصفه روز پنجشنبه بخش‌هایی از ویدئویی از این رسم را نشان دادند.

ویدئوی رسوب ترامپ را تماشا کنید اینجا.

در یکی از این بخش‌ها، ترامپ که بارها گفته است کارول «نوع من نیست» او را با همسر سابقش مارلا میپلز در عکسی از دهه 1980 اشتباه گرفت که او، کارول، همسرش و ایوانا همسر وقت ترامپ را نشان می‌داد. ترامپ با هم

هابا قبل از اینکه وکیلش آلینا حبا وارد عمل شود و به او بگوید: “نه، کارول است” ترامپ گفت: “این مارلا است، بله. این همسر من است.”

ترامپ سپس گفت که عکس “بسیار تار” است.

از LR: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، ای. جین کارول، جان جانسون و ایوانا ترامپ در یک مهمانی NBC، اواخر دهه 1980.

منبع: دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن

کارول 79 ساله مدعی است که ترامپ در اواسط دهه 1990 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرده است، پس از آن که آنها در محوطه عمومی آن فروشگاه منهتن با هم برخورد کردند.

او همچنین در دعوای خود ادعا می کند که ترامپ 76 ساله پاییز گذشته در اظهارنظرهایی به او متهم شده که این ادعا را ساخته است.

ترامپ که به دنبال نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، تجاوز به کارول را رد می کند.

او در حین استقرار گفت: «این اتفاق نیفتاد.

ترامپ گفت: “به نظر من او یک فرد بیمار است. واقعاً بیمار است. مشکلی در او وجود دارد.”

دو دوست کارول در دادگاه شهادت دادند که او به آنها گفت که ترامپ مدت کوتاهی پس از وقوع این اتفاق به او تجاوز کرده است.

و دو زن دیگر در مورد حوادث جداگانه ای شهادت دادند که ظاهراً ترامپ برخلاف میل آنها آنها را دست زدن یا بوسید.

جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ، این هفته به قاضی لوئیس کاپلان گفت که رئیس جمهور سابق شخصاً در دادگاه شهادت نخواهد داد.

کاپلان تا اواخر بعد از ظهر یکشنبه به تاکوپینا فرصت داد تا نظرش را در مورد فراخواندن ترامپ به جایگاه شاهد در روز دوشنبه تغییر دهد. اگر ترامپ این کار را نکند، بحث پایانی برای روز دوشنبه تعیین شده است.

گزارشی که روز جمعه منتشر شد شامل روبرتا کاپلان وکیل کارول می‌شود که از ترامپ درباره نظراتی که در نوار «دسترسی به هالیوود» بیان کرده بود، سؤال کرد، زمانی که یک میکروفون داغ او را در حال لاف زدن به مجری برنامه در سال 2005 در مورد دست زدن و بوسیدن زنان بدون اجازه آنها گرفت.

ترامپ در آن نوار گفته بود: “من به طور خودکار جذب زنان زیبا می شوم – من فقط شروع به بوسیدن آنها می کنم، مثل آهنربا است. فقط ببوس. من حتی منتظر هم نیستم.” او گفت: “و وقتی یک ستاره هستید، به شما اجازه می دهند این کار را انجام دهید. شما می توانید هر کاری را انجام دهید.”

ترامپ در اظهارات خود آن اظهارات را «گفتگوهای اتاق رختکن» نامید، همان اصطلاحی که برای رد کردن آن‌ها در زمانی که نوار کمی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 منتشر شد، استفاده کرد.

اما ترامپ همچنین به کاپلان، که با قاضی ارتباطی ندارد، گفت: “خب، از نظر تاریخی، این موضوع در مورد ستاره ها صادق است.”

کاپلان سپس گفت: “درست است که آنها می توانند زنان را بگیرند؟”

ترامپ پاسخ داد، “خب، همین است – اگر به میلیون‌ها سال گذشته نگاه کنید، حدس می‌زنم که تا حد زیادی درست بوده است. نه همیشه، اما تا حد زیادی درست است. متاسفانه یا خوشبختانه.”

کاپلان سپس گفت: “و تو خودت را ستاره می دانی؟”

ترامپ پاسخ داد: فکر می‌کنم شما می‌توانید این را بگویید، بله.