همانطور که دادگاه عالی طرح بخشش بایدن را بررسی می کند، بدهی دانشجویان افزایش می یابد

در اینجا بهترین راه برای پرداخت هزینه های دانشگاه است

صرف نظر از اینکه دادگاه عالی در مورد طرح بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن از کجا تصمیم می گیرد، بدهی آموزش و پرورش از بین نمی رود.

دانشگاه فقط گرانتر می شود. شهریه و هزینه ها به علاوه اتاق و هیئت مدیره در کالج های دولتی چهار ساله داخلی، در سال تحصیلی 2022-2023 به طور متوسط ​​بیش از 2 درصد افزایش یافت و به 23250 دلار رسید. طبق گزارش هیئت کالج که روند قیمت گذاری کالج و کمک های دانشجویی را دنبال می کند، در کالج های خصوصی چهار ساله، بیش از 3 درصد افزایش یافت و به 53430 دلار رسید.

اکنون بسیاری از دانشجویان برای پوشش این برگه وام می گیرند، که قبلاً 1.7 تریلیون دلار بدهی وام دانشجویی جمعی را در ایالات متحده افزایش داده است.

دانش‌آموزان، خانواده‌ها بدهی‌های بیشتری از دانشگاه می‌گیرند

“بخشش آینده را فرض نکنید”

کارشناسان حقوقی پیش بینی می کنند که اگر دیوان عالی نتواند طرح بایدن را تأیید کند، میلیون ها وام گیرنده فدرال احتمالاً از رئیس جمهور ناامید خواهند شد زیرا نتوانسته است لغو گسترده را ارائه دهد.

به گفته کالمن چانی، مشاور کمک های مالی و حتی اگر قضات به نفع ابتکار دولت بایدن برای ارائه تسهیلات بدهی به وام گیرندگان با درآمد کم تا متوسط ​​رای دهند، دانش آموزان و والدین آنها نباید تصور کنند که این اتفاق در آینده نیز تکرار خواهد شد. نویسنده کتاب «پرینستون ریویو» «پرداخت برای کالج».

هیچ کس نباید در حالی که امروز تصمیمات وام گرفتن را می گیرد، بخشش آینده را قبول کند.

ریک کاستلانو

سخنگوی سالی می

او گفت: «امداد گسترده‌ای که در آگوست گذشته با اشاره به آسیب‌های مالی این همه‌گیری اعلام شد، احتمالاً دوباره تکرار نمی‌شود.»

ریک کاستلانو، سخنگوی وام دهنده آموزش، سالی می، افزود: «هیچکس نباید در آینده تصمیمات وام گرفتن خود را امروز بپذیرد.

وام ها “نباید اولین قدم” برای پوشش هزینه ها باشند

کاستلانو گفت: “قرض گرفتن می تواند گام مهمی باشد، اما نباید اولین قدم باشد.” وی افزود: «وقتی زمان قرض گرفتن فرا می رسد، مهم است که این کار را مسئولانه انجام دهیم و بیش از حد وام نگیریم».

چندین استراتژی وجود دارد که می تواند کمک کند، اما چانی گفت: «یک قانون سرانگشتی این است که هرگز بیش از حقوق سالانه ای که فرد در اولین کار خود پس از فارغ التحصیلی دریافت می کند، بدهی نداشته باشد.

برای کسانی که در حال حاضر زیر بار بدهی های دانشجویی دست و پنجه نرم می کنند، وام گیرندگان زمان بیشتری بدون صورتحساب وام دانشجویی دارند، اگرچه وزارت آموزش ایالات متحده نشان داد که توقف پرداخت می تواند در ماه آگوست به پایان برسد.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.