موضوع درس دوم، معرفی کنترلکنندهها است

نرمافزارهای تجاری طراحی این سیستمها در درس پنجم معرفی شدهاند. در درس هشتم، کتابخانههای ePLAN معرفی شدهاند و در درس نهم به Plot Frameها پرداخته شده است. بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟ با گسترش استفاده از گوشی های پیشرفته و هوشمند به صورت طبیعی نیاز به حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل بیشتر می شود. اگر در یك استاتور به جای سیم پیچی یك طبقه از سیم پیچی دو طبقه استفاده شود چون تعداد دور هر كلاف در این حالت نصف حالت یك طبقه بوده و در عوض هر شیار توسط دو بازوی دو كلاف مختلف پر می شود لذا تعداد كلافهای مربوط به هر فاز نیز دو برابر تعداد كلافهای در سیم پیچی یك طبقه شده و مقدار آن، 2 برابر است. بستر یاتاقانهای دو سمت موتور را روغنکاری کنید. در ادامه، درپوش فن را در جای خود قرار دهید. کلیه مشترکین سیمکارتهای دائمی که قبض پایاندوره هر ماه را تا ۶ ام همان ماه بصورت غیرحضوری پرداخت کنند، میتوانند به انتخاب خود از یکی از هدایای یک روز مکالمه رایگان درونشبکه، ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان یا ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزهای بهرهمند شوند. از ۱۶ دی ۹۸ برای جوانان ۱۸ الی ۲۵ سال که تا کنون سیمکارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده است، سیمکارت دائمی همراه اول با ۵۰% تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان و ۴۰ گیگابایت بسته اینترنت هدیه ۳۰ روزه، ۶ ماه مکالمه درون شبکهای نیمبها و ماهانه ۱۰۰ پیامک رایگان به مدت ۶ ماه ارائه میشود.

سپس، موتور را درون اجاق داغ قرار داده و آن را برای مدت حدود 4 ساعت گرم کنید. در ادامه، موتور را بچرخانید و همان کار را تکرار کنید. 3) می باشد در این صورت از تمام شیارهای استاتور در حالت كار دائمی استفاده می شود در موتورهای یك فاز صنعتی اغلب سیم پیچی كمكی پس از راه اندازی موتور از مدار خارج می شود برای چنین حالتی معمولاً سیم پیچی به طرق مختلف انجام می گیرد در ساده ترین حالت آن سیم پیچی بصورت یك طبقه انجام گرفته و دو سوم شیارها را برای سیم پیچ اصلی و یك سوم باقی مانده را برای سیم پیچ كمكی كه در این حالت فقط برای راه اندازی بكار می رود اختصاص می دهند. اگر یاتاقانها قابل استفاده نیستند، یاتاقانهای جدیدی براساس قطر آنها تهیه کنید. برای رفع این مشکل از یک حلقه آلومینیومی روی فن استفاده میکنیم. همانطور که در تصاویر زیر مشخص است، سوراخهایی روی موتور تعبیه کرده و خازن را روی موتور سوار میکنیم. محور روتور را با روغنکاری کرده و روی پولی سوار کنید. محور روتور را با روانکنندهها روغنکاری کنید و یاتاقانها را روی آن قرار دهید. سپس، موتور را در آن قرار دهید.

سپس استاتور را قرار دهید و آن را پیچ کنید. اولین درپوش را روی روتور قرار دهید (واشر فنر را فراموش نکنید). همین کار را در سمت دیگر موتور نیز انجام دهید. بعد از آن، درپوش دوم را در بالای استاتور قرار دهید و آن را پیچ کنید. به آرامی این کار را انجام دهید تا به لاک سیم آسیبی وارد نشود. 1. تعداد فازها، قطب ها موتور و شیارهای استاتور: حرف m ، p و z بر روی پلاک موتور به ترتیب تعداد فازهای موتور، تعداد قطب های موتور و تعداد شیارهای استاتور را نشان آموزش سیم پیچی بونسای می دهد. در صورت امکان ، اگر بتوانیم تلفن های همراه را سریعتر تعمیر کنیم ، در این صورت می توانیم رضایت و درآمد بهتری از مشتریان مغازه های تلفن همراه بدست آوریم. در سیم پیچی زنجیری پیشانی كلافهای فازهای مختلف در پیرامون استاتور از روی یكدیگر عبور نموده و برای جلوگیری از اتصال كوتاه بین آنها باید حتما بخوبی از یكدیگر عایق شوند اشكال زیر اتصال سه كلاف را به صورت زنجیری به یكدیگر را نشان می دهد. هنگامی که موتور گرم میشود، همانطور که در تصاویر زیر میبینید، باید لاک را روی سیمپیچ موتور بریزید. در این مرحله از سیم پیچی موتور تکفاز باید کلافها را با نخ ببنیدید.

مطابق نقشه سیمپیچی، کلافها را به یکدیگر وصل کنید. وقتی فن را تمیز میکنیم، ممکن است پی ببریم که ترک خورده باشد. انجام این کار ممکن است کمی زمانبر باشد. برد تلفن همراه مانند سایر قطعات الکترونیکی از قطعات SMD ساخته شده است. پس از رسم دیاگرام گسترده باید دقت نموده كه این شیارها از نظر مكانی متقارن باشند تعداد این شیارها بستگی به مقدار كوتاهی گام داشته و در هر منطقه قطبی از رابطه y-yz بدست می آید. سیمهای خازن باید به جعبه اتصال موتور وصل شوند. کابل برق را به جعبه اتصال هدایت کنید و آن را محکم کنید. سیمپیچی موتور الکتریکی به زمان تقریباً زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر این کار را برای اولین بار انجام میدهید. شما فقط فرض کنید که سالانه چند موتور کولر آبی خراب می شود؟ چراکه در آینده به میزان بالاتری برای شما بازدهی خواهد داشت. شما می توانید به یکی از کارگاه های نزدیک محل سکونت خود مراجع کرده و درخواست کار پاره وقت بدون حقوق نمایید؛ و روزهایی از هفته را مشغول یادگیری عملی در این کارگاه ها باشید که می تواند بسیار کمک کننده باشد. این عوامل سبب شده تا شما به دنبال یک مرجع مطمئن برای تعمیر موبایل خود باشید و موبایل خود را با اطمینان به آن مرکز واگذار نمایید.