مغازه‌های بدون مجوز، متروی نیویورک را از پایتخت علف‌های هرز بازمی‌دارند

فشار برای ماری جوانا قانونی و تفریحی در سراسر آمریکا گسترده شده است. دلاور به تازگی بیست و دومین ایالتی شد که حشیش تفریحی را قانونی کرد – و چهار ایالت دیگر می توانند در سال های آینده به این حزب بپیوندند.

در منطقه پرجمعیت سه ایالت نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات، عرضه علف های هرز قانونی آهسته و دست و پا گیر خوانده می شود که به گسترش ویترین های بازار “خاکستری” و کسب و کارها برای فروش ماری جوانا بدون گذراندن فرآیند نظارتی اجازه می دهد. . به عنوان مثال، در شهر نیویورک، دفتر شهردار تخمین می زند که این شهر خانه 1400 کسب و کار غیرقانونی است که ماری جوانا را بدون مجوز می فروشند.

آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن در یک کنفرانس خبری در 7 فوریه گفت: «آن مشاغل قانونی با رقابت شدید مغازه‌هایی مواجه هستند که قوانین را رعایت نمی‌کنند. زمان آن فرا رسیده است که فعالیت داروخانه های بدون مجوز حشیش پایان یابد.»

همزمان، مقامات دولتی در تلاش هستند تا اشتباهات تاریخی ناشی از چندین دهه “جنگ علیه مواد مخدر” را اصلاح کنند. نیویورک، کانکتیکات و نیوجرسی همگی دارای مولفه های برابری اجتماعی در برنامه های تفریحی ماری جوانا هستند که بر اعطای مجوز به متقاضیانی که قبلا محکومیت های جنایی مرتبط با ماری جوانا دارند، تمرکز می کنند.

طاهر جانسون، متقاضی سهام عدالت اجتماعی، که در شرف افتتاح Simply Pure Trenton است، گفت: «هر شرکت حشیش باید بر استخدام افرادی که قبلاً اتهامات حشیش داشته اند و افرادی که از جوامعی که تحت تأثیر جنگ علیه شاهدانه بوده اند، تمرکز کند. پایتخت نیوجرسی.

بازار تفریحی ماری جوانا یک امر پرمخاطب است. بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی New Frontier، تخمین زده می شود که بازار ملی شاهدانه تا سال 2030 به 71 میلیارد دلار فروش برسد. طبق پیش بینی داده ها، بازار ایالت نیویورک به تنهایی می تواند 10 درصد از آن را تشکیل دهد.

ویدئوی بالا را تماشا کنید تا دریابید که چگونه گسترش قانونی حشیش در پرجمعیت‌ترین منطقه شهری در ایالات متحده انجام می‌شود، چگونه تلاش برای علف‌های هرز قانونی طبقه جدیدی از کارآفرینان را جذب می‌کند و چگونه فعالان مبارزه با ماری جوانا در تلاش برای کاهش سرعت هستند. سرعت پذیرش قانونی حشیش