مدیر عامل Summit CityMD می گوید که صف های طولانی برای آزمایش Covid از بین نمی روند

دکتر جفری لو بنگر ، مدیرعامل Summit CityMD روز جمعه به CNBC گفت که خطوطی که در هفته های اخیر ساعتها در مکانهای مراقبت فوری در اطراف شهر نیویورک کشیده شده است به این زودی ها از بین نمی رود.

لو بنگر گفت ، از حدود 34000 بیمار که Summit CityMD هر روز در نیویورک و نیوجرسی می بیند ، حدود 70٪ آنها مربوط به Covid هستند. و بیشتر این موارد افرادی هستند که به دنبال آزمایش Covid-19 هستند.

لو بنگر در برنامه “Squawk on the Street” گفت: “این خطوط تا زمان بیرون آمدن واكسن و تا زمان هوای خوب ادامه خواهد داشت.” “ما غرق می شویم ، و سعی داریم از همه این بیماران که می آیند و ما را می بینند مراقبت کنیم. بله ، خطوط اطراف بلوک داریم.”

در هفته های اخیر تقاضا برای آزمایش افزایش یافته است زیرا مردم به دنبال آزمایش Covid-19 قبل از سفر برای دیدن خانواده برای تعطیلات و گسترش ویروس با سرعت بیشتری در سراسر کشور هستند. افزایش تقاضا مجدداً توانایی کشور را در انجام آزمایش PCR مولکولی ، اصطلاحاً استاندارد طلای آزمایش های تشخیصی ، خنثی می کند.

Summit CityMD ، که سال گذشته پس از ادغام Summit Medical Group و CityMD شکل گرفت ، حدود 200 کلینیک مراقبت های فوری را در سراسر نیویورک و نیوجرسی اداره می کند. این شرکت گفت که برای مقابله با افزایش تقاضا برای خدمات خود ، بیش از 1000 نفر از اعضای تیم جدید خود را در طول بیماری همه گیر استخدام کرده است.

لو بنگر گفت: “ما باید همه این بیماران را با رعایت بهداشت و سلامت در اختیار ارائه دهندگان خط اول خود قرار دهیم.” وی در پاسخ به این س whetherال که آیا پس از روز شکرگذاری تقاضا برای آزمایش در منطقه نیویورک همچنان زیاد خواهد بود ، پاسخ داد: “کاملا”.

وی گفت: “من فکر می کنم ما متأسفانه به یک زمان بسیار سخت با بیماری همه گیر مبتلا شده ایم.” “و من فکر می کنم این اتفاق تا تابستان ادامه یابد ، متأسفانه.”

لو بنگر گفت ، این شرکت هر روز بیش از 15000 آزمایش Covid انجام می دهد. اما برای تأمین تقاضا کافی نیست.

CityMD در پیامی به بیماران در اوایل ماه جاری گفت: “ماههاست که سایتهای مراقبت فوری ما فوق العاده شلوغ است و میلیونها بیمار را برای نیازهای فوری مراقبتی و تعداد بیشتری از افرادی که به دنبال ارزیابی پزشکی و آزمایش COVID-19 هستند ، مشاهده می کنید.” “همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، خطوط طولانی تقریباً در هر CityMD یک واقعیت روزانه است ، زیرا ما شاهد افزایش شدید موارد COVID-19 در سراسر منطقه هستیم.”

Summit CityMD سه نوع آزمایش Covid-19 را ارائه می دهد: یک آزمایش سریع آنتی ژن ، یک آزمایش آنتی بادی و یک آزمایش PCR مولکولی. آزمایش های سریع آنتی ژن ، عفونت Covid-19 فعلی را تشخیص می دهند و به طور مناسب برای آزمایش افراد علامت دار استفاده می شوند. اما دقت تست های آنتی ژن به ویژه در برخی از تنظیمات و در افراد بدون علائم می تواند متفاوت باشد.

آزمایشات آنتی بادی عفونت قبلی را تشخیص می دهد. تست های PCR مواد ویروسی را در فرد تشخیص می دهد و دقیق ترین نوع آزمایش در بازار است اما بیشتر در معرض زنجیره تأمین است که اکنون منجر به تأخیر در زمان چرخش می شود.

لو بنگر گفت Summit CityMD روی نرم افزار جدیدی کار می کند تا بیماران برای انجام آزمایش Covid نیازی به انتظار در صف خارج از منزل نداشته باشند. اما وی از مردم خواست که ماسک بزنند ، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و از راهنمایی های بهداشت عمومی پیروی کنند تا تقاضا برای خدمات Summit CityMD کاهش یابد.