مت گاتز با مشروب برخورد کرد، می‌گوید زن به او حمله کرده است

مت گاتز، نماینده منتخب ایالات متحده (R-FL) در چهارمین روز انتخابات برای رئیس مجلس در ساختمان کنگره ایالات متحده در 06 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی، سخنانی را در مجلس نمایندگان ارائه می کند.

برنده مک نامی | گتی ایماژ

مقامات روز سه‌شنبه گفتند که یک زن فلوریدا پس از اینکه یک لیوان شراب به سمت نماینده مت گیتز، نماینده فلوریدا پرتاب کرد، به جرم جنایت متهم شد.

فردی که در آن زمان با گاتز بود گفت که زن، سلنا چمبرز 41 ساله از تالاهاسی، پس از “فحاشی با صدای بلند” به نماینده کنگره در حالی که روز شنبه در یک جشنواره شراب در شمال غربی فلوریدا از کنار او رد شد، نوشیدنی را به سمت وی ​​پرتاب کرد. پلیس.

آن شخص، بلین اودوم، گفت که “چمبرز سپس با داد و فریاد از او دور شد.”

بر اساس این گزارش، چمبرز در زمان دستگیری به یک افسر گفت که او “در حال راه رفتن بود و زمین خورد و نوشیدنی خود را روی نماینده گاتز ریخت.” او همچنین گفت که در جشنواره الکل مصرف کرده است و قبل از ریختن نوشیدنی خود گیتز را شناخت.

در گزارش دستگیری آمده است که استیسی فروشنر، که در آن زمان همراه چمبرز بود، گفت که وقتی گاتز از کنار او رد می‌شدند به او فحش داده بود.

در این گزارش آمده است که شاهدان دیگر به افسران گفتند که چمبرز را دیدند که نوشیدنی را پرتاب کرد.

ماگ شات سلنا جو چمبرز

با حسن نیت: اداره کلانتر شهرستان والتون

چمبرز با دو عدد باتری شارژ شد. یکی از اتهامات جنایت است، در حالی که مورد دیگر، حمله به یک مقام منتخب، طبق قانون فلوریدا یک جنایت است.

چمبرز عصر شنبه رزرو شد، وثیقه 1000 دلاری را ارسال کرد و صبح یکشنبه آزاد شد.

این گزارش خاطرنشان کرد که گاتز و اودوم هر دو پاشیده شدند، اما هیچ کدام آسیب فیزیکی ندیدند.

گاتز در یک بیانیه مطبوعاتی بعدازظهر سه شنبه قول داد که علیه فردی که به او “تجاوز کرده است” اتهاماتی را مطرح کند تا “به منظور حفظ مدنی که جامعه ما سزاوار آن است.”

گیتز در این بیانیه گفت: «من هرگز اجازه نمی‌دهم امنیت فلوریدیان شمال غربی تحت تأثیر قرار گیرد.»

CNBC نتوانست فوراً برای اظهار نظر با چمبرز تماس بگیرد.

این گزارش مشخص نمی‌کند که ظاهرا چمبرز شراب یا مشروبات الکلی دیگری پرتاب کرده است یا خیر، اما سخنگوی کلانتری در یک تماس تلفنی به CNBC گفت که گیتز با شراب مورد اصابت قرار گرفته است.