مایکروسافت می گوید Bing می تواند موتور جستجوی پیش فرض برای کاربران ChatGPT باشد

با داغ شدن رقابت با گوگل، مایکروسافت موج دیگری از ویژگی های هوش مصنوعی را منتشر می کند

مایکروسافت روز سه شنبه گفت که Bing را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در چت ربات ویروسی OpenAI ChatGPT ارائه خواهد کرد.

این آخرین پیوند بین این دو شرکت است که در مرکز رونق هوش مصنوعی مولد قرار دارند. مایکروسافت میلیاردها دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده است و از فناوری چت ربات هوش مصنوعی استارتاپ در جستجو، ایمیل، اسناد Word، صفحات گسترده اکسل و اکنون برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کند.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

بانک آمریکا می گوید AMD می تواند از موج هوش مصنوعی استفاده کند تا سهم بیشتری از بازار را از رقبا بگیرد

CNBC Pro

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت روز سه شنبه در کنفرانس بیلد مایکروسافت در سیاتل گفت: «این تازه شروع کاری است که ما قصد داریم با شرکای خود در OpenAI انجام دهیم تا بهترین های Bing را به تجربه ChatGPT ارائه کنیم.

علاوه بر پول نقد، OpenAI برای نیازهای محاسباتی به ابر Azure مایکروسافت متکی است. در کنار هم، شرکت ها در حال انجام کار هستند گوگلکه مدل های هوش مصنوعی مولد خود را برای جستجو و سایر محصولات توسعه داده است و همچنین سرمایه گذاری هنگفتی روی استارتاپ ها در این فضا انجام می دهد.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در رویدادی در پردیس این شرکت در ردموند، واشنگتن، در 7 فوریه 2023 صحبت می کند.

چونا کاسینگر | بلومبرگ | گتی ایماژ

یوسف مهدی، مدیر بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، در یک پست وبلاگ نوشت: با آخرین اعلامیه، مشترکین سرویس ChatGPT Plus می توانند با فعال کردن یک افزونه، جستجوی Bing را اضافه کنند. کاربران سرویس رایگان ChatGPT به زودی می توانند همین کار را انجام دهند.

مهدی نوشت: «ChatGPT اکنون دارای یک موتور جستجوی کلاس جهانی خواهد بود تا پاسخ‌های به‌موقع و به‌روزتر را با دسترسی از وب ارائه کند. اکنون، پاسخ‌های ChatGPT را می‌توان با جستجو و داده‌های وب پایه‌گذاری کرد و شامل نقل‌قول‌ها شد تا بتوانید بیشتر بیاموزید – همه مستقیماً از داخل چت.»

مایکروسافت در تلاش است تا استفاده از بینگ را که سال‌ها برای به دست آوردن سهم بازار از گوگل تلاش می‌کرد، گسترش دهد. امی هود، مدیر مالی مایکروسافت در ماه فوریه گفت، به ازای هر درصد سهم تبلیغات جستجویی که شرکت به دست می آورد، 2 میلیارد دلار درآمد اضافی ایجاد می کند.

از زمانی که ChatGPT در ماه نوامبر در دسترس قرار گرفت، یکی از محدودیت های آن، به گفته منتقدان، این است که قادر به بحث در مورد رویدادهای اخیر نبوده است. چت ربات بینگ، با فناوری OpenAI که مایکروسافت در ماه فوریه اعلام کرد، متفاوت بود، زیرا می‌توانست از اطلاعات فعلی برای ارائه پاسخ به سؤالات تایپ شده استفاده کند.

OpenAI زمانی که مفهوم پلاگین ها را در ماه مارس اعلام کرد، به دنبال گسترش قابلیت ChatGPT بود. Expedia، اینستاکارت، Shopify و Slack از جمله سرویس‌های آنلاینی هستند که افزونه‌ها را راه‌اندازی کرده‌اند، اما لیست انتظاری برای دیگرانی که می‌خواهند بپیوندند وجود دارد.

مایکروسافت گفت که توسعه دهندگان قادر خواهند بود افزونه هایی بسازند که در ChatGPT، Bing و چت ربات Copilot آن برای برنامه های Microsoft 365 مانند Word و Excel کار می کنند.

تماشا کردن: OpenAI برنامه ChatGPT را برای iOS راه اندازی کرد

OpenAI برنامه ChatGPT را برای iOS راه اندازی کرد