لیست جدید pbn ها

کسب و امور برای پیشرفت می بایست روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از راه و روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که باید در همین حوزه انجام دهید این است که یک نام اینترنتی خوب و جالب انتخاب کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می کنید برای به دست آوردن و کار شما منطقی می باشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 گزینه دوچندان اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خود از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و تعدادی گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب تارنما باید از حیث ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا بایستی شیوه فعالیت با تارنما خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش کنید که چه طرحی به جهت وبسایت خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وب سایت و نیز به جهت بهینه سازی سایت برای گوگل مهم است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در نظر می گیرد.
به این برهان می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از وب سایت شما بازدید می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را درک کنند و همینطور در جايگاه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و مرتبط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم سعی برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید واجب است. همین بدان معناست که شما باید در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد گونه کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما فروش یک کالا است، باید تصاویری با کیفیت خوب به جهت همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی فعالیت می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید تمام کارها و کارهای انجام شده را حساس جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند دیتاها کافی در آیتم میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حیاتی ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. وب سایت خویش را اهمیت اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت شخصی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار به جهت تارنما شما این میباشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به عنوان مثال در صورتی که به ایجاد و فروش پوشاک مشغول هستید، باید بهترین رقیب خویش را در راستا کاری خود و وبسایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری کنید و عارضه ها برد او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش به کارگیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی وقت ها یک یا این که دو گزاره می تواند مضاعف قوی باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، مهم تصویب دیتاها اساسی در سایت خود، در فعالیت خویش کار کشته و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، بنابراین بایستی صفحه منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه کلیدی آن کمپانی چه میزان طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک برگه اطلاعات تماس در وب سایت خود قرار دهید و تمام اطلاعات مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک شبکه های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وب سایت به دست آوردن و فعالیت ارتقا جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی پست الکرونیکی و کانال های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آنها بایستی بتوانند روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب اصلی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند همین امکان را دارا‌هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون لغت ها اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت فارغ از راهکار مشخص بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحات گوناگون سایت خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: با ما تماس بگیرید یا کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک استراتژی استراتژیک به جهت وب سایت خود، باید راهی به جهت تولید یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. همین بدان معنا است که آنچه مردم دوست دارند در سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به برگه مورد عشق خود در هر صفحه از تارنما بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما بایستی هدف ها خویش را در سایت خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور تمام امکانات و دیتاها اضطراری را به رخ آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما بایستی در آن‌ها کاربر شوید و کسب و کار خویش را در سایت خود گسترش دهید تا کسب و فعالیت خود را توسعه دهید. این هم در سئوی شما بسیار اثر گذار است. عمل در کانال های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.