لو کوریا، مخالف اصلاحات ضدانحصار فناوری، مدعی اصلی برای نقش کلیدی

نماینده لو کوریا (D-CA) از استفان کاستور، مشاور اقلیت کمیته اطلاعاتی و دانیل گلدمن، مشاور اکثریت کمیته اطلاعاتی، در جریان جلسات تحقیق استیضاح مجلس نمایندگان در برابر کمیته قضایی مجلس نمایندگان در کنگره 9 دسامبر 2019 در واشنگتن دی سی، سؤال می کند.

داگ میلز | استخر | گتی ایماژ

یک قانونگذار کالیفرنیا که با تلاش‌ها برای سرکوب صنعت فناوری مخالفت کرده است، مدعی اصلی برای تبدیل شدن به بالاترین رتبه دموکرات در کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد ضدانحصار است.

بنا به گفته چهار منبعی که در زمینه گفتگوهای خصوصی صحبت کردند، نماینده لو کوریا، که نماینده بخشی از کالیفرنیای جنوبی است، به عنوان جانشین احتمالی عضو رتبه بندی قبلی دیوید سیسیلین، DR.I. مورد بحث قرار می گیرد. سیسیلین قبلاً اعلام کرده بود که از اول ژوئن کنگره را ترک خواهد کرد.

اگر کوریا به این نقش صعود کند، نشان دهنده یک تغییر آشکار در نگرش در بالای کمیته فرعی خواهد بود، که فقط چند سال قبل تحقیقات گسترده ای را انجام داد. آمازون، سیب، گوگل و فیس بوک که هر کدام قدرت انحصاری خود را حفظ کردند. تحت سیسیلین، مدیران عامل هر شرکت ساعت‌ها قبل از پنل کباب می‌کردند. کمیته قضایی همچنین موفق شد بسته ای از لوایح ضد انحصار را تصویب کند که هدف آن مهار قدرت بازیگران برتر این صنعت از طریق ممانعت از طرفداری از محصولات خود در بازارهایشان یا ممنوع کردن مالکیت دو کسب و کار است که تضاد بین آنها را نشان می دهد. علاقه.

همه چیز همچنان می تواند تغییر کند، اما کوریا بر اساس سن خود موقعیت خوبی دارد. به گفته یکی از کارکنان مجلس نمایندگان، تیم کوریا با کارکنان قوه قضاییه در مورد اولویت های احتمالی کمیته فرعی صحبت کرده است و رای گیری ممکن است در چند هفته آینده انجام شود.

سخنگوی Correa از اظهار نظر خودداری کرد.

یکی از دستیاران ارشد دموکرات، چشم انداز تبدیل شدن کوریا به عضویت رتبه بندی را به عنوان یک “سرمایه بادآورده بزرگ برای شرکت های فناوری” توصیف کرد. اگر او به مقام برتر دموکرات صعود کند، در کنار رئیس توماس ماسی، آر-کی.، که بیش از عضو رده بندی قبلی هیئت، نماینده کن باک، آر-کولو انتخاب شده بود، می نشیند. باک قهرمان برتر جمهوری خواهان لوایح ضد تراست فناوری بوده است.

در حالی که سیسیلین و باک از لایحه‌هایی حمایت می‌کردند که به دنبال سرکوب اقدامات ناعادلانه شرکت‌های بزرگ فناوری بودند و از افزایش بودجه به آژانس‌های اجرایی ضد انحصار حمایت می‌کردند، کوریا با لوایح ضدانحصار فناوری مخالفت کرد و به قانونی رای داد که برای کمیسیون تجارت فدرال پول جمع‌آوری می‌کرد. و بخش ضد تراست وزارت دادگستری.

دموکرات ها در مجلس در اقلیت هستند، بنابراین هرکسی که این سمت را پر کند نمی تواند دستور کار کمیته فرعی را تعیین کند. اما چندین منبع که با CNBC صحبت کردند، گفتند که سابقه کاری کوریا حاکی از آن است که ضدانحصارات فناوری در صورت تایید وی، برای مدتی در صندلی عقب در کمیته فرعی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، انواع لوایحی که در تابستان 2021 از کمیته قضایی خارج شده بودند، اکنون با کمک لابی های فناوری متوقف شده اند.

کوریا در کمپین انتخاباتی خود در سال 2022 تأییدیه ای از اتاق بازرگانی دریافت کرد. این اتاق به ویژه با اقدامات مترقی FTC مخالفت کرده و هشدار داده است که اصلاحات قانونی در ایالات متحده می تواند امنیت اقتصادی این کشور را تضعیف کند. از سال 2018، Correa حدود 17000 دلار کمک مالی از کمیته های اقدام سیاسی شرکت های فناوری، از جمله آمازون، گوگل و متا دریافت کرده است.

بعید است که کوریا یک انتخاب محبوب در میان گروه های مترقی باشد. گروه‌هایی مانند صندوق آموزش پیشرفت تقاضا، اقدام پروژه امنیت اقتصادی و مبارزه برای آینده در ماه آوریل از کمیته خواستند جایگزینی برای سیسیلین انتخاب کند که “با تعهدی مشابه به سیاست‌های ضد انحصاری” که به همه لوایح در مجلس رای داد. بسته ضد تراست فناوری قوه قضاییه

چندی پیش چند تن از اعضای ارشد کمیته فرعی که از اصلاحات ضدانحصار فناوری حمایت می کنند، نامزدهای محتمل تری برای کرسی بالای دموکرات ها به نظر می رسیدند. اما این زمینه به دلیل این واقعیت پیچیده است که بسیاری از آنها در حال حاضر دارای موقعیت های عضو رتبه بندی در کمیته های فرعی دیگری هستند که ممکن است نخواهند از آنها صرف نظر کنند. این شامل نایب رئیس سابق کمیته فرعی ضدانحصار، جو نگوس، D-Colo، و همچنین نمایندگان مری گی اسکانلون، D-Pa. و پرامیلا جایپال، D-Wash می شود.

با این حال، دستیار ارشد دموکرات گفت که تمرکز بر موضوعات ضد انحصار فناوری به طور کامل از بین نمی رود، حتی اگر در مجلس کمتر مورد توجه قرار گیرد. این دستیار به تلاش‌های مداوم در کاخ سفید و سازمان‌های اجرایی برای مقابله با مسائل رقابت دیجیتال اشاره کرد.

دستیار گفت: «این مسائل هنوز وجود دارد. “آنها نمی روند.”

تماشا کنید: به همین دلیل است که برخی کارشناسان پس از گزارش ضد انحصار مجلس نمایندگان خواستار فروپاشی فناوری بزرگ هستند.

در اینجا به همین دلیل است که برخی از کارشناسان پس از گزارش ضد انحصار مجلس، خواستار فروپاشی شرکت فناوری بزرگ هستند