قیمت جک های پارکینگی + لیست قیمت 2022

جک پارکینگی

از گذشته تا امروز مردم از درب های قدیمی در پارکینگ ها به صورت سنتی استفاده می کردند و رفت و آمدها و تردد ها زیاد بوده و از نظر ایمن بودن و خسارت های مالی و جانی حفاظت کمتری داشته اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی صنعت مدرن برای راحتی و آسایش و رفاه مردم جک پارکینگی برای درب ها اتوماتیک ساخته شده است و آرامش را در زندگی روزمره انسان ها داده و میزان تردد کمتر کرده است.جک پارکینگی به دلیل دوام و کیفیت بالایی که دارد از لحاظ ورود سارقین و افراد ناشناس و خسارت های دیگر از امنیت بالایی برخوردار است.جک پارکینگی در مکان های ساختمان های مسکونی ، ساختمان های اداری ، کارگاه ها ، مراکز تجاری و فروشگاهی در این اماکن بیشتر دیده می شود.

جک های پارکینگی علاوه در فضاهای کم  محیط های باز در فضاهای بسته هم مورد استفاده می شود و از نوع جک پارکینگی کشویی یا ریلی که به صورت چپ و راست با استفاده از ریموت که از راه دور بازو بسته می شوند جک پارکینگی در بعضی مواقع که از درب های لولا دار استفاده میشود که جک های پارکینگی احتمال دارد تک بازو یا دوبازو باشد و برای درب های اتوماتیک تک لنگه و یا دولنگه نصب و مورد استفاده شود.

مزیت جک پارکینگی

در گذشته برای بازو بسته کردن درب پارکینگیگ در سرما و گرما از خودرو پیاده میشدیم و دربهای سنگین را به سختی جابه جا میکردیم یکی از مزیت های جک پارکینگی این است که اگر درب ریلی یا کرکره ای نصب شود در زمان قطعی برق باید صبر کنیم تا برق بیاد تا درب هارا جا به جا کنیم اما با نصب جک های پارکینگی بر درب ها استفاده کنیم در زمان نبود برق هم می تواتن درب هارا با استفاده از ابزار آچار خلاص کن که روی جک قرار میگیرد واحتمال دارد تا زاویه 180 درجه درب ها چرخانده شوند و به صورت دستی به راحتی جا به جا می شوند.

از دیگر مزایای جک پارکینگی استفاده از ریموت کنترلی از راه دور است که هر کدام از این ریموت ها عملکرد خاصی را انجام می دهند و زمان مشخصی برای بازو بسته شدن درب ها دارد. بدون هیچ گونه اتلاف وقت و خطری این ریموت ها برای جک پارکینگی تنظیم شده است.

ودر آخر یکی از مهمترین تجعیزاتی که روی جک پارکینگی به کار رفته است فتوسل چشمی است که تردد خودروها را مورد بررسی قرار می دهد و مانعی که بین درب ها باشد را تشخیص می دهد و باعث میشود قدرت بسته شدن در ب کمتر و به آرامی بسته شودو در مواقع بازو بسته شدن درب ها بی صدا و نرم است.

خرید جک پارکینگی

هنگام خرید جک پارکینگی نکاتی را باید در نظر بگیریم که از نظر کیفیت و دوام ، جنس ، قیمت و عرض و وزن و برند جک متناسب با درب اتوماتیک باشد.

اولین نکته ایک برای خرید جک پارکینگی به آن باید توجه کنیم این است که عرض درب رابسنجیم و ببینیم جک تا چه حد قابلیت جا به جایی درب رادارد از لحاظ وزنی توان و قدرت به حرکت درآوردن درب را داشته باشد و اگر متناسب نباشد ممکن است به سختی حرکت کند و به جک پارکینگی فشار وارد شود و شکستگی و ایجاد خم شدگی جک پارکینگی شود.

دوم اینکه به جنس بدنه جک پارکینگی باید توجه کنیم که در شرایط بد آب و هوایی چه در مناطق گرم و چه در مناطق سرد مقاومت لازم را داشته باشد وضد آب و در برابر پوسیدگی مقاوم باشد .

امروزه افراد زیاد به دلیل هزینه های بالا و مشکلاتی که دارند.صنعت جدید جک پارکینگی را در اختیار بازاریان قرار داده و مورد استفاده مصرف کنندگان قرارگرفته است و از نظر ظاهری زیبایی خاصی را به سطح شهر داده است. جک های پارکینگی علاوه بر کیفیت بالایی که دارند نسبت به قیمت و هزینه ای که برای این محصول می شود مقرون به صرفه است.

برای خرید جک پارکینگی هرچه برند جک ساخت کشورهای خارجی باشد از لحاظ دوام و کیفیت بالا واستاندارد بودن و جنس بهتر است و عمر طولانی دارد و نیاز به تعمیرات زود هنگام ندارد.

 

  عملکرد جک پارکینگی

مکانیزم عملکرد جک پارکینگی به  صورت الکترو مکانیکی عمل می کند جریان برقی و ولتاژ جک پارکینگی 24 ولت و 220 ولت است که زمانی که 24 ولت باشد جریان برق کمتر است و احتمال برق گرفتی کم است در زمانی استفاده می شود که در ساختمان ها میزان تردد نامحدود باشد اما در صورتی که برای جک پارکینگی در مواردی از ولتاژ 220 استفاده می شود که توان و قدرت برای جک ها و درب های باوزن بالا مناسب است و از ریموت برای بازو بسته شدن درب ها استفاده میشود ودر مکان هایی کاربرد دارد که میزان تردد کمتر است.

نصب و تعمیر جک پارکینگی

هنگام خرید جک پارکینگی معمولا باید از مکانی که خریداری می شود باید مطمئن و معتبر باشد و یک نصاب هم برای نصب جک پارکینگی همراه باشد و گارنتی و خدمات پس از فروش شرکت را داشته باشد هنگام نصب جک پارکینگی باید دقت لازم را داشت تا از زمین تا تا وسط درب باید فاصله داشته باشد و در صورتی که نصب جک به درستی انجام نشود با کوچکترین فشار و ضربه باعث شکستگی می شود و احتیاج به تعمیر دوباره دارد جک پارکینگی را باید هر یک ماه روغن کاری کینیک و در صورت نبود تعمیرکار میتوانیم خودمان به جک ها روغن بزنیم تا عمر طولانی مفید داشته باشد و از سر وصدا ی در ب هنگام جا به جایی کاسته شود.

از همه مهمتر اینکه هنگام نصب جک پارکینگی باید توجه کنیم این است که به محتویات داخل پکیج که زمان خرید به مشتری تحویل می دهند شامل متعلقاتی است نظیر ریموت ، فلاشر ، برد مدار فرمان ، دفترچه راهنما ، دنده شانه ای و یک جفت فتوسل چشمی است که هرکدام از نظر امنیتی بر روی جک کار کرد خاص خود راانجام می دهند.