فورد از فناوری شارژ خودروهای الکتریکی تسلا با مشارکت رقبا استفاده می کند

جیم فارلی و ایلان ماسک

گتی ایماژ

دیترویت – فورد موتور شریک خواهد شد تسلا مدیران عامل خودروسازان روز پنجشنبه اعلام کردند در مورد چندین طرح شارژ برای خودروهای الکتریکی فعلی و آینده خود در یک رابطه غیرمعمول بین دو رقیب.

بر اساس این توافق، مالکان فعلی فورد از اوایل سال آینده به بیش از 12000 سوپرشارژر تسلا در سراسر ایالات متحده و کانادا دسترسی خواهند داشت. و نسل بعدی خودروهای برقی فورد – که تا اواسط دهه پیش‌بینی می‌شود – شامل دوشاخه شارژ تسلا می‌شود که به دارندگان خودروهای فورد اجازه می‌دهد در سوپرشارژرهای تسلا بدون آداپتور شارژ کنند و فورد را به اولین خودروسازی تبدیل می‌کند که آشکارا به شبکه متصل می‌شود.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

استارت‌آپ‌های EV با نزدیک شدن به زمان ساخت یا شکست، پول نقد را ذخیره می‌کنند.  اینجا جایی است که همه ایستاده اند

CNBC Pro

این ابتکارات توسط جیم فارلی، مدیرعامل فورد و ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، طی یک گفتگوی زنده و صوتی در فضای مجازی توییتر اعلام شد. مدیران عامل این بحث غافلگیرکننده را اوایل بعدازظهر اعلام کردند.

فارلی گفت که این شرکت “کاملا متعهد” به یک پروتکل شارژ ایالات متحده است که شامل پورت پلاگین تسلا، معروف به NACS است.

تسلا قبلاً درباره باز کردن شبکه خصوصی خود برای سایر خودروهای برقی صحبت کرده بود. مقامات کاخ سفید در ماه فوریه اعلام کردند که تسلا متعهد شده است که 7500 ایستگاه شارژ خود را تا پایان سال 2024 به روی رانندگان غیر تسلا EV باز کند.

قبلاً شارژرهای این شرکت در ایالات متحده بیشتر توسط خودروهای برقی تسلا استفاده می شد و برای سازگاری با آنها ساخته می شد.

در سه ماهه اول سهامداران تسلا، این شرکت فاش کرد که تقریباً 45000 کانکتور سوپرشارژر در سراسر جهان در 4947 ایستگاه سوپرشارژر دارد. این شرکت شارژرها را بر اساس کشور یا درآمد حاصل از دستگاه ها فاش نمی کند. این شامل درآمد حاصل از ایستگاه های سوپرشارژ تحت بخش «خدمات و موارد دیگر» است.

رویداد فضایی توییتر بین فارلی و ماسک نشان‌دهنده آخرین تعامل بین دو مدیر اجرایی است که رقابت منحصر به فردی دارند. آنها علیرغم رقابت مستقیم شرکت هایشان، هر یک نسبت به دیگری ابراز تحسین کرده اند.

ماسک که رهبری تسلا، اسپیس ایکس و توییتر را بر عهده دارد، بارها فورد را به عنوان یک شرکت تاریخی آمریکایی تمجید کرده و بر خلاف رقبای خود از توانایی آن برای جلوگیری از ورشکستگی تمجید کرده است. جنرال موتورز و کرایسلر در دوران رکود بزرگ.

این یک خبر فوری است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.