فاوسی می گوید محدودیت های کریسمس و سال نو ضروری است

آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید در واشنگتن دی سی ، ایالات متحده ، پنجشنبه ، 19 نوامبر 2020 ، ماسک محافظ می پوشد.

کریس کلپونیس | بلومبرگ | گتی ایماژ

دکتر آنتونی فاوسی ، بزرگترین متخصص بیماری های عفونی کشور ، روز یکشنبه گفت که ایالات متحده در حال گذراندن دوره سخت بیماری همه گیر ویروس کرونا است و گفت محدودیت های فعلی و مشاوره سفر برای فصل تعطیلات کریسمس لازم است.

فاوسی در مصاحبه ای با “ملاقات با مطبوعات” NBC گفت: “آنچه متأسفانه انتظار داریم ، در طی دو هفته آینده در ماه دسامبر ، این است كه ممكن است شاهد افزایش موجی بر روی موجی باشیم كه در حال حاضر هستیم.” “من نمی خواهم مردم را بترسانم ، مگر اینکه بگویم برای انجام کاری در این مورد دیر نیست.”

فاوسی از آمریکایی ها خواست مراقب باشند هنگام بازگشت از سفرهای تعطیلات شکرگذاری و استفاده از ماسک برای کاهش ویروس. در حالی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ماه نوامبر مردم را از سفر برای شکرگذاری تشکر کردند ، بیش از 9 میلیون نفر در هفته منتهی به تعطیلات و آخر هفته پس از آن در فرودگاه ها سفر کردند.

“من فکر می کنم ما مجبور خواهیم بود به عنوان یک ملت ، دولت ، شهر و خانواده تصمیماتی بگیریم که در شرایط بسیار سختی قرار داریم و مجبور خواهیم بود انواع محدودیت هایی را که دوست داشتیم داشته باشیم انجام دهیم. فاشوی گفت ، این کار به ویژه در این فصل تعطیلات انجام شده است ، زیرا ما در حال وارد شدن به وضعیتی هستیم که واقعاً یک وضعیت خطرناک است.

براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، آمریکا از 13 میلیون مورد Covid-19 پیشی گرفته است و حداقل 266000 نفر جان خود را از دست داده اند. همزمان با افزایش موارد و مرگ و میر در سراسر کشور ، بیمارستان ها با کمبود کادر پزشکی و مشکلات ظرفیت در میان هجوم بیماران دست و پنجه نرم می کنند.

فاوسی گفت كه آمریكایی ها باید به منظور كمك به سیستم های بیمارستانی تحت فشار ، اقدامات كاهش ویروس خود را انجام دهند.

کارشناسان بیماری پیش بینی می کنند که تعداد کل مرگ و میرهای روزانه کشور زمستان امسال افزایش یابد. فقط در ماه نوامبر ، ایالات متحده بیش از 4 میلیون مورد جدید داشته است که بیش از دو برابر رکورد ثبت شده در ماه اکتبر است ، بر اساس پروژه ردیابی Covid. چند هفته پس از افزایش موارد جدید ، مرگ و میر و بستری در بیمارستان افزایش می یابد.

دریادار برت ژیرور ، دستیار دبیر در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، روز یکشنبه گفت که نگران افزایش موارد و بستری شدن در بیمارستان در اثر افزایش مسافرت است.

ژیرور ، که تلاش برای آزمایش Covid-19 دولت را رهبری می کند ، در مصاحبه ای با CNN گفت که نمی تواند پیش بینی های مربوط به تعداد مرگ و میر روزانه را ارائه دهد اما “در این آخر هفته چیزهای زیادی بستگی دارد” فوتشدگان.

دکتر دبورا بیرکز ، هماهنگ کننده گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کاخ سفید ، روز یکشنبه گفت که ایالات متحده با تعداد موارد ، بستری شدن و مرگ روزانه در سراسر کشور نسبت به دوره بعد از آخر هفته روز یادبود ، روزهای پس از شکرگذاری وارد می شود. این کشور قبلاً با افزایش ویروس روبرو شده بود.

بیرکس در مصاحبه ای با CBS News گفت: “ما آنچه پس از یادبود اتفاق افتاد را مشاهده کردیم. اکنون ما به شدت نگرانیم که چه اتفاقی می تواند بعد از شکرگذاری رخ دهد زیرا تعداد موارد – 25000 در مقابل 180،000 در روز – به همین دلیل ما بسیار نگران هستیم.”

بیرکس گفت: “ما می دانیم که ممکن است مردم در طول دوره شکرگذاری اشتباهاتی داشته باشند.” “اگر جوان هستید و دور هم جمع شده اید باید حدود پنج تا ده روز بعد آزمایش شوید ، اما باید تصور كنید كه مبتلا هستید و بدون ماسك به مادربزرگ و مادربزرگ و خاله و دیگران نروید.”

شیوع فزاینده ای در حالی رخ می دهد که مقامات بهداشتی و بهداشتی قصد دارند اولین دور واکسن ها را در ماه دسامبر توزیع کنند و کارمندان مراقبت های بهداشتی از اولین دریافت کنندگان باشند.

به گفته ژیریر ، ایالات متحده همچنین صدها میلیون دلار در بهبود آزمایش سریع و “طغیان بازارها در ده ایالت مختلف” برای آزمایش موج سرمایه گذاری می کند. وی گفت که دولت در تلاش است تا آزمایشات بیشتری را در داخل کشور برای توزیع گسترده درخواست کند ، اما این آزمایشات هنوز در دسترس نیست.

ژیرور گفت: “ما دوست داریم صدها میلیون آزمایش انجام دهیم” ، و اضافه كرد كه این آزمایشات می توانند طی دو ماه آینده در دسترس قرار بگیرند.

آمریکایی ها که به دنبال آزمایش ویروس کرونا هستند ، با طولانی شدن تقاضا برای آزمایش سریع ، با صف طولانی و زمان انتظار روبرو هستند که می تواند چندین ساعت در برخی از مکانهای مراقبت فوری ادامه داشته باشد.

دکتر جفری لو بنگر مدیر عامل شرکت Summit CityMD روز جمعه به CNBC گفت که این صف های طولانی می تواند تا سال 2021 ادامه یابد ، زیرا او انتظار دارد که تقاضای آزمایش در فصل تعطیلات همچنان بالا باشد.