عوارض بالقوه خردکننده سهمیه بندی مراقبت های بهداشتی

دکتر جیسون میچل ، رئیس ارشد پزشکی در خدمات بهداشتی Presbyterian ، به CNBC گفت که پزشکان “همه کارهایی را که می توانیم انجام دهیم” برای جلوگیری از مراقبت از جیره بندی انجام می دهیم زیرا فرماندار ایالت وی یک دستورالعمل امضا کرد که نیومکزیکو را یک گام به مراقبت های سهمیه نزدیک می کند. مکانی که بیماران برای ویروس کرونا تحت درمان هستند.

میچل گفت: “واقعاً مهم است که تشخیص دهیم وقتی به سمت استاندارد مراقبت از بحران حرکت می کنیم ، هدف گسترش خدمات است بنابراین نیازی به جیره بندی نیست.” “علاوه بر این ، ما از مکانهایی که به طور معمول استفاده نمی کنیم استفاده خواهیم کرد ، خواه چادر باشد یا کلینیک برای قرار دادن تخت بیمارستان ، ما واقعاً همه کارها را انجام خواهیم داد. این همان چیزی است که ما روی آن متمرکز شده ایم ، تلاش برای انجام همه کارها است تا شما به آن نقطه برسید. “

پزشک آلبوکرک اضافه کرد که بیمارستان ها پزشکان و پرستارانی را که معمولاً در کلینیک ها عمل می کنند و همچنین پزشکان دوره گردی را که معمولاً در ICU کار نمی کنند ، به بیمارستان می آورند. ICU ها در نیومکزیکو 103 درصد ظرفیت بالاترین میزان را در این کشور داشته اند. بر اساس پروژه پیگیری کوید ، 935 نفر با Covid در نیومکزیکو بستری می شوند ، که بستری شدن آنها در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است.

میچل گفت که گروهی از پزشکان ، پرستاران ، متخصصان اخلاق و دانشگاهیان در حال کار بر روی یک روش عادلانه برای به طور بالقوه سهمیه بندی مراقبت ها هستند تا اطمینان حاصل شود که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند منابع هرچه بیشتر را در اختیار افراد قرار دهند.

“نکته مهم دیگر این است که همه ما این کار را با هم انجام می دهیم ، بنابراین هر سازمان بهداشتی از معیارهای یکسان ، مکانیسم های یکسان برای اطمینان از عدالت و اطمینان از توزیع بیماران در سراسر کشور استفاده می کند و ما به همان اندازه مراقبت و صرفه جویی می کنیم. تا آنجا که می توانیم زندگی می کنیم ، “میچل در مصاحبه عصر سه شنبه در” اخبار با شپرد اسمیت “گفت.

ایالات متحده بیش از 15 میلیون مورد ویروس کرونا را تایید کرده است. از نظر زمینه ، این بدان معناست که تقریباً از هر 22 آمریکایی یک نفر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، آزمایش مثبت کرده است. میچل برای میزبان شپرد اسمیت توضیح داد که گرچه متخصصان پزشکی از قبل خسته شده اند ، عوارضی که “به طور بالقوه” نداشتن آنچه شما برای هر بیمار نیاز دارید ، فقط خرد کننده است. “

دکتر بروس بکر ، استاد کمکی طب رفتاری و علوم اجتماعی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون ، نگرانی های میچل در مورد سیاست سهمیه بندی مراقبت را تکرار کرد.

بکر گفت: “کارکنان بهداشت و درمان در خط مقدم باید خط مشی را در سطح شخصی خود اجرا کنند و به چشم بیمار یا عضوی از خانواده نگاه کنند و به آنها بگویند که آنها معیارهای سیاست خاصی را ندارند.” “این روح انسان را از بین می برد ، ذره ذره و روز به روز در قلب او تراشه می کند ، زیرا آنها درد و رنج بیمار یا خانواده ای را که با سیاست محکوم شده است هر آنچه موجود است را دریافت کنید. ”