طرح چرخشی برگر کینگ باعث افزایش فروش و رضایت مشتری می شود

هفت ماه پس از اینکه برگر کینگ از استراتژی خود برای احیای تجارت خود در ایالات متحده رونمایی کرد، این زنجیره بیش از هر زمان دیگری Whoppers می فروشد.

تام کورتیس، رئیس‌جمهور برگر کینگ ایالات متحده، به CNBC گفت که بهبودهای اولیه در عملیات رستوران‌ها و کمپین‌های بازاریابی جدید در حال حاضر فروش و رضایت مشتری را افزایش می‌دهند، اگرچه هنوز در مراحل اولیه است.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، باید یک صفحه از کتاب راهنمای کاهش هزینه مارک زاکربرگ در متا بگیرد.

باشگاه سرمایه گذاری CNBC

شرکت مادر برندهای رستوران بین المللی قرار است درآمد سه ماهه اول و نتایج فروش خود را برای بخش‌هایش، از جمله برگر کینگ آمریکا، قبل از زنگ خطر در 2 می گزارش کند. طرح چرخش

طرح 400 میلیون دلاری برای احیای فروش داخلی برگر کینگ با مشارکت صاحبان امتیاز توسعه داده شد و بر بازسازی رستوران های آن و سرمایه گذاری در تبلیغات تمرکز دارد.

“آنچه در شش ماه گذشته اتفاق افتاده حس “ما در این با هم هستیم” است که ما با فرنچایزهای خود داریم. من فکر می کنم این در تجارت منحصر به فرد است و فکر می کنم با آنچه در برخی از رقابت ها می بینید متفاوت است. خب، کورتیس گفت.

رقیب برگر مک دونالد در طول این سال ها با اپراتورهای خود اختلافات زیادی داشته است. اخیراً تنش‌ها بر سر تغییر در سیاست‌های حق رای دادن آن بالا گرفته است.

کورتیس گفت، قبل از اینکه برگر کینگ استراتژی رسمی خود را اعلام کند، این شرکت تقریباً یک سال را صرف ساده‌سازی عملیات با هدف بهبود کارایی و دقت سفارش کرد. به عنوان مثال، برگر کینگ ساندویچ مرغ خود را دوباره فرموله کرد و نام آن را تغییر داد. ساندویچ Ch’King که اکنون بازنشسته شده است شامل 21 مرحله برای تهیه آیتم نهایی منو بود. ساندویچ رویال کریسپی چیکن فقط پنج مورد مصرف می کند.

برگر کینگ پس از اعلام استراتژی «بازیابی شعله» در کنوانسیون صاحبان امتیاز در ماه سپتامبر، توجه خود را به یک برنامه آموزشی در فروشگاه برای همه رستوران‌هایش معطوف کرد که به کارگران دستور می‌داد به مشتریان خوشامد بگویند، Whoppers را به درستی بسازند و تاج‌های نمادین برگر کینگ را ارائه دهند. . کورتیس گفت که این “مهمترین کاری بود که ما در خروج از کنوانسیون انجام دادیم.”

برگر کینگ همچنین میزگردهایی را برای مدیران کل در 45 شهر برگزار کرد. این میزگردها شامل آموزش مدیران کل در مورد نحوه اجرای یک پاکسازی عمیق پنج هفته ای رستوران هایشان بود.

کورتیس گفت: “من فکر می کنم این چیزها اساساً مهم هستند و منجر به افزایش 20 درصدی رضایت مهمانان شد.”

علاوه بر این، برگر کینگ کمپین بازاریابی خود را با عنوان «شما حاکم می‌کنید» در پاییز راه‌اندازی کرد. طلسم زنجیره ای، برگر کینگ، در هیچ کجای تبلیغات دیده نمی شود. در عوض، مشتریان حق امتیاز هستند.

و علیرغم تردیدهای اولیه خود کرتیس در مورد صدای جینگ “Whopper Whopper” که در کمپین استفاده شد (او تحت تأثیر اشعار قرار گرفت و از تیم بازاریابی خواست که در مورد آن تجدید نظر کنند)، این آهنگ ویروسی شد و میم هایی را در توییتر و TikTok ایجاد کرد. این شرکت رسما این آهنگ را در پاسخ به محبوبیت منتشر کرد و تا روز جمعه نزدیک به 3.3 میلیون استریم در Spotify داشته است.

کورتیس گفت: “ما بیشتر از هر زمان دیگری Whoppers می فروشیم. این واقعاً تأثیر مثبتی داشت که ما برای آن پول پرداخت نکردیم یا روی تجارت پیش بینی نکردیم … واقعاً فراتر از انتظارات من است.” و افزود که او برای برندهای رستوران هیجان زده است. تا درآمد خود را آزاد کند.

از زمانی که این شرکت استراتژی خود را “بازیابی شعله” اعلام کرد، سابق پیتزا دومینو مدیر عامل پاتریک دویل به عنوان رئیس اجرایی رستوران برندز پیوسته است. دویل بر تبدیل زنجیره پیتزا به یک نیروگاه دیجیتال در صنعت رستوران نظارت داشت. کورتیس، که به عنوان صاحب امتیاز دومینو شروع به کار کرد، قبل از پیوستن به برگر کینگ در سال 2021، در طول حرفه طولانی خود در دومینو به عنوان مدیر عملیات در کنار دویل کار کرد.

یکی از اولویت های دویل برای برگر کینگ، بهبود سودآوری فرنچایز بوده است. دو فرنچایز برگر کینگ تا کنون در سال 2023 اعلام ورشکستگی کرده اند. اولین صاحب امتیازی که اعلام ورشکستگی کرد، تامز کینگ هولدینگ، بیشتر مکان های خود را در حراجی به قیمت 33 میلیون دلار در اوایل آوریل فروخت.

کورتیس گفت: «نمی‌خواهم بگویم که خوش آمدید، زیرا اینطور نیست، اما فکر می‌کنم اگر به درستی مدیریت شود، نتیجه می‌تواند بهتر از جایی باشد که قبلاً بودید».

در حالی که نشانه‌های اولیه حاکی از این است که چرخش در حال تغییر است، کورتیس دور پیروزی را فعلا به تعویق می‌اندازد و تاکید می‌کند که «بازیابی شعله» یک استراتژی رشد چند ساله است.

به عنوان مثال، از 50 میلیون دلاری که برندهای رستوران برای بهبود ظاهر رستوران ها در ارتباط با سرمایه گذاری خود صاحبان امتیاز اختصاص دادند، برگر کینگ در سال 2022 فقط 15 میلیون دلار هزینه کرد.

کورتیس گفت: «ما حتی به نیمه راه هم نرسیده‌ایم و این کارها فقط زمان می‌برد.