شکرگذاری در یک بیماری همه گیر چه شکلی است: مرغ های کورنیش و برداشت

امسال ، به جای بوقلمون سنتی ، در میز شکرگذاری نیکول بکلر دو مرغ کورنیش برگزار می شود: پرندگان با اندازه مناسب برای یک شام برای دو نفر.

بکلر ، یک آژانس مسافرتی مستقر در فلوریدا ، پس از تصمیم گیری در مورد پرواز به نیوجرسی برای جشن گرفتن تعطیلات با خانواده اش ، شام خود را کوچک کرد.

وی گفت: “از آنجا که نیوجرسی به نوعی دوباره قفل می شود ، من فکر کردم بهترین کار این است که اینجا بمانم.”

مانند بکلر ، بسیاری از آمریکایی ها امسال شکرگذاری را به گونه دیگری جشن می گیرند. با انفجار تعداد موارد جدید Covid-19 در ایالات متحده ، متخصصان بهداشت در مورد مسافرت به خانه یا جمع شدن در گروه های بزرگ هشدار داده اند. اما جشن شکرگذاری – حتی به روشی دیگر – می تواند روحیه را پس از یک سال پرفشار نیز افزایش دهد.

باربارا فیزه ، استاد روانشناسی در دانشگاه ایلینوی گفت: “نشان دادن قدردانی حتی با روش های کوچک می تواند استرس را کاهش دهد و امید به آینده را فراهم کند.”

شرکت داده و تجزیه و تحلیل داده های داخلی کروگر دریافت که 43٪ از خریداران قصد دارند تعطیلات را فقط در کنار خانواده نزدیک خود بگذرانند. خرده فروشانی مانند کلوپ سام متعلق به Walmart با تهیه بوقلمون های کوچکتر و کوچک کردن بسته های رول مخمر پاسخ داده اند.

رستوران های در حال جدال ، سنت شکنی را فرصتی برای جلب مشتریانی می دانند که نمی خواهند بیشتر از بوقلمون ، قیمه و سایر غذاهای کناری برای یک مهمانی بسیار کوچکتر کار کنند.

Bayan Ko ، یک رستوران شیکاگو که غذاهای کوبایی و فیلیپینی را تطبیق می دهد ، در میان رستوران هایی است که برای اولین بار جشن های شکرگذاری را می فروشد. با پرداخت 195 دلار ، مشتریان غذای تعطیلات رستوران را دریافت می كنند كه شامل سه نوع گوشت ، چهار غذای جانبی و غذای پرطرفدار برای دسر است.

وعده های غذایی شکرگذاری که توسط رستوران ها تهیه می شوند ارزان نیستند ، به خصوص اگر با متوسط ​​هزینه تهیه غذا در خانه مقایسه شوید. امسال ، طبق تخمین های فدراسیون اداره کشاورزی مزرعه آمریکا ، یک شام شکرگذاری برای 10 نفر هنگام خرید مواد اولیه در فروشگاه مواد غذایی به طور متوسط ​​46.90 دلار هزینه دارد. اما مشتریان به دنبال تخلیه استرس ناشی از پخت بوقلمون و همچنین حمایت از مشاغل محلی هستند.

راکل کوادرنی ، مالک مشترک Bayan گفت: “ما سرگرم می شویم ، بنابراین روحیه ما را نیز جلب می کند.”

به گفته Quadreny ، این رستوران از بسته های شکرگذاری خود فروخته شده است و بسیاری از آنها به مشتریان عادی مراجعه می کنند.

وی گفت: “آنچه در یک روز ساخته ایم بیش از آن است که هر هفته از بدتر شدن موارد Covid در ایلینوی ساخته ایم.”

از آنجا که پرونده های Covid در شیکاگو در هفته های اخیر افزایش یافته است ، Quadreny تخمین می زند که فروش آن به نصف کاهش یافته است. مقامات شهر در اواخر ماه اکتبر یک بار دیگر ناهار خوری در داخل خانه را غیرقانونی اعلام کردند و کمی بعد دولت این کار را دنبال کرد. Bayan Ko هرگز در تابستان یا پاییز غذاخوری داخلی خود را بازگشایی نکرد و به جای آن مشتری را به سمت پاسیوی بیرونی خود ترجیح داد.

Summit House در Summit ، نیوجرسی نیز با توجه به افزایش اخیر موارد احتیاط کرده است. شکرگذاری یک هفته پس از آنکه رستوران تصمیم گرفت غذا خوردن را به صورت حضوری ، چه در محیط داخلی و چه در فضای باز متوقف کند ، می رسد. درعوض ، این کار بر روی تجارت چنگ زدن به خود متمرکز شده است که شامل بسته های غذای پیش سفارش برای تعطیلات است.

بسته های تعطیلات این رستوران با بسته روز مادر آن امسال آغاز شده و با وعده های غذایی برای شکرگذاری و کریسمس ادامه خواهد داشت. مالک دیلن بیکر گفت که حدود 200 شام شکرگذاری توسط Summit House آماده می شود.

و برای رستوران هایی که سالها شام شکرگذاری می فروشند ، آشپزخانه های آرام به این معنی است که می توانند سفارشات بیشتری از حد معمول بگیرند.

Black Eyed Sally در هارتفورد ، کانتیکت ، بیش از 15 سال است که شام ​​بوقلمون سرخ شده با کاجون ارائه می دهد. امسال ، غذاخوری در پاسخ به مشتریانی که به دنبال وعده های غذایی کوچکتر هستند ، بوقلمون های خود را به نصف یا سوم برش می دهد. وارانو گفت که آنها امسال سفارشات خود را با 150 قطع ، 50 درصد بیشتر از تعداد معمول آن ، قطع کردند.

جیمز وارانو ، مالک Black-Eyed Sally’s ، گفت: “از آنجا که تجارت بسیار وحشتناک بوده است ، خوب است بدانید حداقل این هفته قصد داریم مقداری فروش را با ثبت نام در تعطیلات به ثبت برسانیم.”

و رستوران ها همچنان در انتظار تعطیلات بعدی برای افزایش دوباره فروش هستند. Black-Eyed Sally و Summit House شام های کریسمس را برگزار می کنند. Summit House همچنین یک بسته دنده برتر را در طول ماه دسامبر ارائه می دهد. بیان کو در حال برنامه ریزی برای ایجاد بسته نرم افزاری برای سال نو است و یکی دیگر از آنها را برای کریسمس وزن می کند.