شرکای جیمی جان با DoorDash اما هنوز ساندویچ های خود را تحویل می دهند

یک کیف تحویل DoorDash Inc. در رستوران Chef Geoff در واشنگتن دی سی روی زمین نشسته است

اندرو هارر | بلومبرگ | گتی ایماژ

یکی از آخرین موانع تحویل شخص ثالث متوقف شده است.

روز چهارشنبه ، DoorDash اعلام کرد که رستوران های جیمی جان در سراسر ایالات متحده به وب سایت تحویل آن اضافه می شود.

اما ساندویچ زنجیره ای ، متعلق به شرکت Inspire Brands والدین Arby ، همچنان وظیفه رانندگان تحویل کالا را بر عهده خواهد داشت تا سفارشات مشتریان را به جای سپردن به کارگران شرکت DoorDash ، متوقف کنند. در یک کمپین تبلیغاتی فوریه 2019 ، جیمی جان گفت که “هرگز” به شرکت های تحویل شخص ثالث اجازه تحویل ساندویچ های خود را نمی دهد.

این همکاری در حالی صورت می گیرد که DoorDash خدمات تحویل خود را برای بازرگانان اعلام می کند که به آنها امکان می دهد سفارشات خود را انجام دهند اما از دسترسی برنامه DoorDash بهره مند می شوند. طبق اطلاعات شرکت تحویل کالا ، بیش از 120،000 رستوران تحویل داخلی را ارائه می دهند. DoorDash به دنبال جلب مشتریان جدید خود به سیستم عامل خود است.

بیش از شش ماه جیمی جان با 100 رستوران به طور آزمایشی همکاری کرد تا اینکه این قرارداد را به یک معامله دائمی و گسترده تبدیل کرد. این برنامه همچنین به برنامه اشتراک DoorDash می پیوندد ، که هزینه تحویل رایگان نامحدود را به اعضای پرداخت کننده ارائه می دهد. طبق یک تنظیم قانونی ، از 30 سپتامبر ، این برنامه بیش از 5 میلیون مشترک داشت.

ساندویچ زنجیره ای انتظار دارد از طریق بستر DoorDash با مشتریان جدید ملاقات کند و سیستم تحویل موجود خود را کارآمدتر کند.

DoorDash به دنبال جبران انفجار اخیر محبوبیت خود ، ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، در عرضه اولیه اولیه خود است. این شرکت در تلاش است تا 2.8 میلیارد دلار ، با ارزیابی حداکثر 32 میلیارد دلار به طور کاملاً رقیق ، جمع آوری کند. این دو برابر آخرین ارزیابی خصوصی آن از 5 ماه پیش است.