سیدنی پاول پرونده دادگاه را اصلاح کرد که گفت رای های جورجیا از بایدن به ترامپ برگردانده شد

سیدنی پاول ، وكیل ، در یك كنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج انتخابات در آلفارتا ، جورجیا ، آمریكا ، 2 دسامبر 2020 صحبت كرد.

الیاس نوولاژ | رویترز

کراکن سیدنی پاول به ویراستار نیاز دارد.

پاول علیرغم قطع ارتباط از تیم حقوقی رئیس جمهور دونالد ترامپ ، در تلاش است تا با جنگ های صلیبی توطئه انتخاباتی خود برای براندازی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش برود.

اما کراکن ، وکیل مدافع محافظه کار ، شاخک های خود را در گره های غلط نوشتاری و اشتباهات بسته می کند – از جمله ادعای عقب مانده اخیر که بعداً اصلاح شد ، مبنی بر اینکه یک الگوریتم رأی دهنده مخرب آرا را از بایدن می گرفت و به ترامپ می داد.

پاول بعدا جمعه خطا را اصلاح کرد و با استناد به CNBC در توضیح اشتباه خود به دادگاه تجدیدنظر فدرال ، که از وی می خواهد نتایج رقابت های ریاست جمهوری گرجستان را تسویه حساب کند.

پیام اولیه و مخلوط شده در پرونده ای ادعا می کرد که “الگوریتم های کنترل شده توسط ماشین که عمداً توسط Dominion Voting Systems اجرا می شوند … به طور کلی بیش از 2.5٪ آرا را از آقای بایدن می گرفتند و آنها را بیش از 5٪ افزایش رای تقلبی برای آقای بایدن. “

پاول در نامه ای به CNBC اذعان کرد: “این ادعا – که آرا به طور نامناسبی به ترامپ تحویل داده شده بود ، که به نوعی منجر به افزایش خالص آرا برای بایدن شد” “باساکوارد” بود.

در نامه پست الکترونیکی پاول به خبرنگار آمده است: “اگر من به خاطر هر اشتباهی كه در زندگی مرتكب شده ام ، نیكول داشتم ، می توانستم بازنشسته شوم.” “کاش ساعت 1 بامداد شما را به عنوان مصحیح تصحیح می کردم”

در پرونده بعدی برای اصلاح مختصر ، پاول توضیح داد که “وکیل مدعیان تیم کوچکی هستند که پرونده های قابل توجهی را در چهار ایالت اداره می کنند.”

“علاوه بر این ، مشاور دارای مشکلات اینترنتی و رایانه ای بود که ارتباطات ما را به تأخیر انداخت ، علاوه بر آنچه که فقط توسط مشاور اصلی ممکن است” اشتباهات اپراتور “نامیده شود که باعث حذف لیست مقامات و یک تحریف اساسی شد که توسط CNBC متفکرانه شناسایی شده است صبح ، که معاصر تصحیح مختصری ارائه داد ، “پاول نوشت.

وی نوشت: “ماشین های Dominion آرا from رئیس جمهور ترامپ را به آقای بایدن برگرداندند (نه عکس). این اشتباهات در خلاصه ای از پرونده با این طرح اصلاح می شود.”

این خطا روز جمعه در پاراگراف اول پرونده از پاول و وكیل دیگری به نام لین وود رخ داد كه از دادگاه تجدیدنظر فدرال تقاضای دستور موقت برای تعیین نتایج انتخابات ریاست جمهوری گرجستان را دارند. این دادگاه همچنین از دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای یازدهمین مدار درخواست می کند تا به مقامات جورجیا دستور دهد “کلیه داده ها را در مورد سیستم سلطه” حفظ کنند و به “منتخبان جمهوریخواه” اجازه دهند تا این سیستم را در 10 شهرستان بررسی کنند.

ادعای پرونده “همه تقلب های رای گیری قابل تصور وجود داشت” که در ایالت هلو انجام شده است ، که به سرعت به یک میدان نبرد سیاسی داغ پیش از دو انتخابات دور دوم تبدیل خواهد شد که تعیین خواهد کرد کدام حزب سیاسی سنا را کنترل می کند.

دومینیون ، که سیستم های آن در چندین ایالت مورد استفاده قرار گرفت ، ادعاهایی را که توسط پاول و همچنین ترامپ و تیم حقوقی مبارزات انتخاباتی وی ، به رهبری رودی جولیانی ، شهردار سابق شهر نیویورک ، اعمال شده است ، انکار می کند. دادستان کل ویلیام بار در این هفته گفت که وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی “چیزی برای اثبات” توطئه های ماشین رای گیری مشاهده نکرده اند.

پاول تا مدت کوتاهی پس از حضور در کنفرانس مطبوعاتی اواخر ماه نوامبر در کنار جولیانی و سایر وکلا ، با تیم حقوقی ترامپ درگیر بود ، جایی که او ادعا کرد Dominion بخشی از توطئه بین المللی جعل انتخابات است که شامل “پول کمونیست” از کشورهایی از جمله ونزوئلا و کوبا است. .

جولیانی و وکیل مدافع جنا الیس در بیانیه مشترکی گفتند: “سیدنی پاول به تنهایی وکالت می کند. او عضو تیم حقوقی ترامپ نیست. همچنین وی به عنوان شخص وکیل رئیس جمهور نیست.”

اما پاول ، وود و دیگران در حالی که ادعاهای توطئه خود را در خارج از دادگاه تقویت می کردند ، همچنان پرونده های طولانی مدت خود را برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در ایالت های مهم تشکیل می دادند.

روز چهارشنبه در یک گردهمایی بزرگ و حضوری در آتلانتا ، وود با شرارت به برایان کمپ ، فرماندار جمهوری خواه جورجیا حمله کرد و از GOP Sens دعوت کرد. دیوید پردو و کلی لوفلر خواستار جلسه ویژه قانونگذار ایالت شدند.

“ما قرار نیست در 5 ژانویه با ماشین دیگری که چین ساخته است رأی بدهیم!” وود به مردم گفت ، با اشاره به آن تاریخ دور دوم ، جایی که پردو و لوفلر به ترتیب با چالش های دموکرات ها جون اوسوف و رافائل وارنوک روبرو می شوند.

“چرا شما برمی گردید و در یک انتخابات تقلبی دیگر رأی می دادید؟ به خاطر خدا ، آن را اصلاح کنید! شما باید آن را اصلاح کنید قبل از اینکه دوباره این کار را انجام دهیم!” وود گفت.

جمهوری خواهان دیگر ، از جمله برخی از اعضای کنگره ، استراتژی رأی دادن را رد کرده و از ساکنان می خواهند تا در انتخابات دور دوم شرکت کنند.

– دن مانگان از CNBC در این گزارش مشارکت داشته است.