سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI هفته آینده در مقابل کنگره شهادت خواهد داد

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI.

پاتریک تی فالون | بلومبرگ | بلومبرگ | گتی ایماژ

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، هفته آینده برای اولین بار در مقابل کنگره شهادت خواهد داد، زیرا قانونگذاران فوراً به دنبال کشف چگونگی تنظیم ابزارهای هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت هستند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی رئیس کمیته فرعی ریچارد بلومنتال، D-Conn و رتبه بندی، آلتمن، که شرکت او ربات چت مولد هوش مصنوعی ChatGPT را ایجاد کرد، در ساعت 10 صبح سه شنبه به وقت شرق در برابر کمیته فرعی حقوقی سنا در مورد حریم خصوصی، فناوری و قانون شهادت خواهد داد. عضو جاش هاولی، آر-مو.

این جلسه با عنوان نظارت بر هوش مصنوعی: قوانین برای هوش مصنوعی نیز برگزار خواهد شد. IBM کریستینا مونتگومری، معاون رئیس‌جمهور و مدیر ارشد حریم خصوصی و اعتماد، و همچنین گری مارکوس، استاد بازنشسته دانشگاه نیویورک.

بر اساس یک کپی از دعوتنامه به دست آمده توسط NBC News، این یک روز پس از پیوستن آلتمن به قانونگذاران از هر دو طرف راهرو برای یک شام پس از رأی گیری در روز دوشنبه برگزار می شود. نماینده تد لیو، که میزبان مشترک شام است، به NBC News گفت که هدف از آن “آموزش اعضا” است و بیش از 50 قانونگذار قبلاً دعوت به همکاری کرده بودند.

هفته گذشته، آلتمن به دیگر مدیران عامل فناوری برای دیدار در کاخ سفید با معاون رئیس جمهور کامالا هریس برای بحث در مورد خطرات مرتبط با هوش مصنوعی پیوست.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در مورد رونق ChatGPT و نیاز به مقررات

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در مورد رونق ChatGPT: