سزار واکسن Trump Covid می گوید ایالات متحده باید تا پایان فوریه بتواند تقریباً یک سوم جمعیت را ایمن سازی کند

روز چهارشنبه ، سزار واکسن Covid-19 رئیس جمهور دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت ، ایالات متحده باید بتواند دوز واکسن کرونا ویروس کرونا را برای ایمن سازی 100 میلیون نفر توزیع کند.

این دوزهای کافی برای محافظت از “بخش قابل توجهی” از آمریکایی های در معرض خطر ، که افراد مسن ، کارمندان بهداشت و افرادی با شرایط پیشین هستند محافظت می شود ، دکتر مونسف اسلاوی ، رهبر برنامه واکسن دولت ترامپ Operation Warp سرعت ، خبرنگاران را در جریان یک جلسه توجیهی خبری گفت.

اسلاوی گفت که این احتمال وجود دارد که اگر واکسن احتمالی جانسون و جانسون تا آن زمان مجاز باشد ، ایالات متحده دوزهای بیش از حد انتظار را در آن ماه داشته باشد ، اضافه کرد که انتظار دارد این شرکت داده های مهم آزمایشی مرحله آخر را در ژانویه منتشر کند.

ژنرال ارتش گوستاو پرنا ، افسر عملیاتی عملیات Warp Speed ​​، در محل گفت: دولت فدرال انتظار می رود 6.4 میلیون دوز واکسن Pfizer را ظرف 24 ساعت پس از مجوز استفاده اضطراری از سازمان غذا و دارو به حوزه های قضایی سراسر کشور بفرستد. توجیهی مشابه وی افزود که مقامات قصد دارند 12.5 میلیون دوز واکسن Moderna را پس از مجوز اضطراری حمل کنند.

پرنا به خبرنگاران گفت: “این برنامه ریزی” قرار گرفتن در مقابل EUA نیست “. “این اطمینان حاصل می کند که ما همه چیز را قفل کرده ایم ، بنابراین وقتی تصمیمات EUA می آید ، توزیع برای مردم آمریکا فوری می شود.”

جلسه توجیهی روز چهارشنبه در حالی برگزار شد که ایالت ها آماده توزیع واکسن Covid-19 در کمتر از دو هفته هستند. Moderna و Pfizer در اواخر ماه گذشته درخواست واگذاری واکسن Covid-19 خود را از FDA کردند. پیش بینی می شود که بررسی ها توسط FDA چند هفته به طول انجامد و آژانس جلسه ای را برای 10 دسامبر برای بحث درباره درخواست مجوز Pfizer برنامه ریزی کرده است.

در اوایل روز چهارشنبه ، انگلستان اولین کشوری بود که واکسن Pfizer را برای استفاده اضطراری مجاز اعلام کرد و این نشان دهنده گامی دیگر در نبرد جهانی علیه همه گیری است.

با افزایش سطح شیب تولید ، دوزهای اولیه محدود خواهد شد ، مقامات ارشد بهداشت ایالات متحده پیش بینی می کنند که ایمن سازی برای همه کسانی که می خواهند علیه Covid-19 در ایالات متحده واکسینه شوند ، ماه ها به طول می انجامد. دولت فدرال با چندین دارو ساز برای خرید برخی از اولین دوزهای خود معامله کرده است.

روز سه شنبه یک پنل مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری با 13-1 رأی دادن به اولین بار دوز واکسن ویروس کرونا بعد از پاک شدن برای استفاده عمومی ، به کارکنان مراقبت های بهداشتی و ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در ایالات متحده رسید. براساس CDC ، تقریباً 21 میلیون کارگر مراقبت های بهداشتی و 3 میلیون ساکن مرکز مراقبت های طولانی مدت در ایالات متحده زندگی می کنند.

متخصصان پزشکی قبلاً از کارکنان مراقبت های بهداشتی برای گرفتن واکسن ، و به دنبال آن آمریکایی های آسیب پذیر – افراد مسن ، افراد با شرایط پیشین و کارگران ضروری حمایت کرده اند. انتظار می رود که کودکان و بزرگسالان آخرین واکسن را دریافت کنند.

قبل از رأی گیری ، دکتر نانسی مسونیه ، رئیس مرکز ملی ایمنی و بیماری های تنفسی CDC ، گفت که بیشتر ایالت ها و حوزه های قضایی محلی واکسیناسیون همه کارکنان مراقبت های بهداشتی آنها سه هفته طول می کشد. واکسن های Pfizer و Moderna به دو دوز با فاصله حدود یک ماه نیاز دارند. هر دو واکسن از فناوری پیام رسان RNA یا mRNA استفاده می کنند. این رویکرد جدیدی برای واکسن ها است که از مواد ژنتیکی برای تحریک پاسخ ایمنی استفاده می کند.

پرنا روز چهارشنبه گفت كه دولت فدرال از ایالت ها خواسته است تا پایان این هفته برنامه های توزیع را نهایی كنند.

ایالات قبلاً برنامه های اولیه را در مورد چگونگی تلقیح حدود 331 میلیون آمریکایی علیه Covid-19 پس از تأیید واکسن ، به CDC ارائه داده اند. CDC 200 میلیون دلار به حوزه های قضایی برای آمادگی واکسن اختصاص داده است ، اگرچه بیشتر این بودجه در سطح محلی کاهش پیدا نکرده است.