سرویس استریم سونی با Great American Media ادغام شد

ماریا کونچیتا آلونسو، بازیگر، در 21 سپتامبر 2021 در یونیورسال سیتی، کالیفرنیا، در اولین نمایش “خدا نمرده: ما مردم” در هیلتون لس آنجلس/یونیورسال سیتی در لس آنجلس شرکت می کند.

پل آرچولتا | گتی ایماژ

Sony Pictures Entertainment و سرویس پخش آن Pure Flix در حال ایجاد فضای روی صفحه تلویزیون کابلی هستند.

سرویس پخش جریانی این شرکت، که به دلیل محتوای مبتنی بر ایمان شناخته شده است، در حال ادغام با Great American Media، یک رقیب کابلی تازه کار برای کانال Hallmark است.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

در اینجا چیزی است که تمام تحلیلگران بزرگ رسانه در مورد دیزنی به دنبال آمار پخش ضعیف می گویند

CNBC Pro

این ترکیب به محتوای Pure Flix جایگاهی در مقابل بینندگان سنتی تلویزیون خواهد داد. این برنامه همچنین امتیاز شبکه های تلویزیونی Great American Family و Great American Living را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از قرارداد، که هنوز بسته نشده است، محتوای Pure Flix و Great American Media از پلتفرم های یکدیگر عبور خواهند کرد.

سونی Pure Flix را در دسامبر 2020 با مبلغی نامشخص خریداری کرد. این سرویس که دارای محتوایی مانند فرانچایز فیلم «خدا نمرده» و مجموعه «برگزیدگان» است، ماهانه ۷.۹۹ دلار هزینه دارد و تقریباً ۱ میلیون مشترک در ایالات متحده و کانادا دارد.

این قرارداد همچنین به شبکه‌های تلویزیونی نوپای گریت امریکن یک خانه پخش می‌کند.

رسانه بزرگ آمریکایی و دو شبکه تلویزیونی کابلی آن در سال 2021 توسط بیل ابوت، مدیر عامل سابق کرون مدیا، مادر کانال هالمارک راه اندازی شد. در طول تصدی خود در هالمارک، او کمک کرد تا شبکه به یک غول فیلم کریسمس تبدیل شود، که همچنان برخی از بالاترین رتبه‌بندی تلویزیون کابلی را در طول فصل تعطیلات دریافت می‌کند.

لوری لافلین در 31 دسامبر 2018 در لس آنجلس، کالیفرنیا دیده می شود.

SMXRF | ستاره مکس | تصاویر GC

ابوت هالمارک را در سال 2020 پس از واکنش شدید مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی مربوط به مراسم عروسی همجنس‌گرایان ترک کرد. این شبکه پس از اینکه با فشار یک گروه محافظه‌کار مواجه شد، تبلیغات را متوقف کرد، سپس مدت کوتاهی پس از تلاش یک گروه مدافع حقوق همجنس‌گرایان برای بایکوت تبلیغاتی، مسیر خود را تغییر داد.

بلافاصله پس از آن، ابوت رسانه بزرگ آمریکایی را راه‌اندازی کرد و با برخی از ستاره‌های برتر شناخته شده برای فیلم‌ها و سریال‌های کانال هالمارک قراردادهایی امضا کرد.

چهره های آشنا در رسانه بزرگ آمریکایی

  • دانیکا مک کلار، که در فیلم اصلی “سالهای شگفت انگیز” در نقش وینی کوپر بازی کرد.
  • کندیس کامرون بر، ملکه دیرینه فیلم های تعطیلات هالمارک که اخیراً خود را در بحث و جدل بر سر نظرات مربوط به زوج های همجنس پیدا کرده است.
  • لوری لافلین، بازیگر سابق “فول هاوس” که به دلیل بازی در رسوایی پذیرش کالج در سال 2019 از هالمارک اخراج شده بود.

ابوت به عنوان مدیرعامل شرکت های ادغام شده باقی می ماند و به هیئت مدیره گزارش می دهد. شرایط معامله فاش نشد، اما گریت امریکن مدیا اکثریت سهام شرکت ادغام شده را در اختیار خواهد داشت.

رسانه بزرگ آمریکایی در زمانی که مشتریان بیشتری از بسته‌های کابلی به نفع پخش جریانی فرار می‌کنند، به جای یک سرویس استریم، محتوای خود را در شبکه‌های کابلی سنتی راه‌اندازی کرد. تلفات مشترکان کابلی در سه ماهه اخیر افزایش یافت.

در حالی که شبکه‌های این شرکت در 50 میلیون خانه تلویزیونی پولی موجود است و بر اساس رتبه‌بندی‌های نیلسن ادعا می‌کند که سریع‌ترین شبکه تلویزیونی در حال رشد است، هنوز سرویس پخش خود را راه‌اندازی نکرده است.

در عوض، شبکه‌ها در بسته‌های تلویزیون اینترنتی مانند Frndly TV و Fubo نشان داده شده‌اند. رسانه بزرگ آمریکایی همچنین یک کانال رایگان و تبلیغاتی برای محتوای خود دارد.