سرمایه گذاری 2.5 میلیارد دلاری نتفلیکس در محتوای کره ای مخاطبان جهانی را هدف قرار داده است

Younghee، عروسک ربات غول پیکر از فیلم هیجان انگیز نتفلیکس “بازی ماهی مرکب” در پارک المپیک در سئول، کره جنوبی به نمایش گذاشته شد. «بازی ماهی مرکب» یک موفقیت جهانی بود و همچنان پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس در تمام دوران است.

چانگ سونگ جون | گتی ایماژ

نتفلیکس دون کانگ، معاون محتوای کره ای نتفلیکس، گفت که 2.5 میلیارد دلار برای محتوای کره ای هزینه می کند و فرصت هایی را فراتر از منطقه آسیا می بیند.

کانگ به CNBC گفت: در چهار سال آینده، نتفلیکس 2.5 میلیارد دلار در انواع مختلف محتوای کره ای شامل سریال های تلویزیونی، فیلم ها و نمایش های غیرداستانی سرمایه گذاری خواهد کرد. او گفت که تعداد نمایش‌های غیرداستانی تولیدی خود را دوبرابر می‌کند، از حدود چهار در سال 2022 به حداقل هشت مورد در سال جاری، که منعکس‌کننده تقاضای تماشاگران کره‌ای برای برنامه‌های متنوع است.

اینها شامل نمایش واقعی “Physical 100” است که در اوایل سال جاری منتشر شد، که در آن صد شرکت کننده در حال مبارزه با یکدیگر در یک سری چالش های فیزیکی سخت هستند.

او گفت: «من فکر می‌کنم این واقعاً اولین نمایش غیرداستانی بود که تماشای جهانی داشت و مردم را واقعاً هیجان‌زده کرد. مسابقات کره ای یا نمایش های غیرداستانی معمولاً خیلی دور خارج از کره و منطقه آسیا-اقیانوسیه سفر نمی کنند، اما کانگ می گوید موفقیت «Physical 100» یک «نشانه واقعاً مثبت» است.

«Physical 100» در سال 2022 به مدت دو هفته در صدر بینندگان هفتگی نتفلیکس برای برنامه های تلویزیونی غیرانگلیسی قرار گرفت. یکی دیگر از برنامه های واریته کره ای که در سال 2022 به موفقیت جهانی دست یافت، برنامه واقعی دوستیابی «Single’s Inferno» بود که به گفته کانگ در فهرست 10 برتر جهانی قرار گرفت.

گسترش به مخاطبان جهانی

کانگ گفت که قبل از پیوستن به نتفلیکس در سال 2018 روی توزیع بین‌المللی نمایش‌های کره‌ای کار کرده است. او افزود که به دلیل تفاوت های زبانی و فرهنگی در سایر مناطق، توزیع به کشورهای مجاور مانند ژاپن و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا محدود شد.

معاون محتوای کره ای می گوید نتفلیکس ۲.۵ میلیارد دلار برای ساخت برنامه های کره ای سرمایه گذاری کرده است

او گفت، اما نتفلیکس روی بومی‌سازی از طریق زیرنویس و دوبله سرمایه‌گذاری می‌کند، که زبان را به عنوان اولین مانع ورود حذف می‌کند و «دنیایی از تفاوت را ایجاد می‌کند».

کانگ با اشاره به سریال هیجان انگیز «بازی ماهی مرکب» به عنوان نمونه گفت: «نمی توان… سلیقه های متنوعی را که مردم در سراسر جهان دارند دست کم گرفت. کانگ گفت: نتفلیکس در نظر داشت عنوان خود را به چیزی با زمینه بیشتر برای بینندگان بین‌المللی تغییر دهد، اما در نهایت عنوان اصلی خود را حفظ کرد، “عنوان جذابی که کنجکاوی را برمی انگیزد.”

فهرست محتوای کره ای نتفلیکس که تاکنون برای امسال اعلام شده است، به دور از عاشقانه، از جمله ژانرهایی مانند درام، آخرالزمانی و همچنین تفسیر اجتماعی و دسیسه در کنار نمایش های غیرداستانی آن، متفاوت است.

کانگ گفت کره این توانایی را دارد که داستان‌هایی را بیان کند که فرهنگ منحصربه‌فرد آن را منتقل می‌کند، اما همچنین با احساسات جهانی بینندگان جهانی طنین‌انداز می‌کند. هنگامی که یک نمایش توسط یک تماشاگر کره ای دوست داشته شود، احتمال بسیار بسیار بالایی دارد که توسط تماشاگران … در سراسر جهان دوست داشته شود.”

به گفته شرکت بینش بازار، نتفلیکس دارای معیارهای وفاداری