رویداد هوش مصنوعی گوگل سهام آلفابت را به بالاترین قیمت از ماه آگوست می رساند

ساندار پیچای، مدیر عامل Alphabet، سخنرانی اصلی را در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در Amphitheatre Shoreline در 10 مه 2023 در Mountain View، کالیفرنیا ارائه می‌کند.

جاستین سالیوان | اخبار گتی ایماژ | گتی ایماژ

سهام از الفبا به دنبال اعلامیه های هوش مصنوعی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود در چهارشنبه، در بالاترین سطح خود از آگوست معامله می شوند.

سهام روز پنجشنبه 4.3 درصد افزایش یافت و در 116.57 دلار بسته شد.

در رویداد I/O خود، گوگل که متعلق به آلفابت است، اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی را به محصول جستجوی امضای خود می‌آورد تا با ترکیب نتایج از چندین منبع، پرسش‌های پیچیده را به پاسخ‌های ساده تبدیل کند.

گوگل همچنین گفت مجموعه ابزارهای محل کارش مانند Google Docs به زودی به کاربران اجازه می دهد اسناد جدیدی ایجاد کنند و صفحات گسترده را با هوش مصنوعی پر کنند. این شرکت همچنین گفت که چت ربات هوش مصنوعی Bard خود را به طور گسترده‌تری در دسترس قرار می‌دهد و به زودی توانایی پاسخگویی به زبان‌ها و تصاویر مختلف را خواهد داشت.

به نظر می‌رسد تحلیلگران از این که اعلامیه‌های گوگل آن را در خط مقدم رقابت هوش مصنوعی نگه می‌دارد و بازدهی را برای شرکت ایجاد می‌کند، خوشحال به نظر می‌رسند.

برایان نواک، تحلیلگر مورگان استنلی، نوشت: «ما صعودی باقی می‌مانیم و I/O را به‌عنوان یک رویداد پاک‌کننده می‌بینیم که به فرسایش شدید «افراد هوش مصنوعی» کمک می‌کند… و شکاف ارزش‌گذاری فعلی GOOGL را در مقایسه با همتایان کاهش می‌دهد.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: هوش مصنوعی در کنفرانس سالانه Google I/O آلفابت در کانون توجه قرار می گیرد

هوش مصنوعی در کنفرانس سالانه Google I/O آلفابت در کانون توجه قرار می گیرد