رشد شغلی برای فارغ التحصیلان جدید کالج سرد می شود

چگونه یک مدرسه در نیویورک آموزش را مختل می کند تا دانش آموزان سیاه پوست و لاتین تبار را برای مشاغل فنی شش رقمی آماده کند

چشم انداز استخدام برای فارغ التحصیلان جدید کالج کند می شود

به طور کلی، چشم انداز شغلی برای کلاس سال 2023 نسبتاً مثبت به نظر می رسد. طبق گزارشی از انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان، کارفرمایان قصد دارند حدود 4 درصد بیشتر از فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی از کلاس امسال نسبت به کلاس سال 2022 استخدام کنند. یا NACE.

کوین گراب، معاون توسعه حرفه ای و مدیر اجرایی مرکز شغلی در دانشگاه ویلانوا، گفت: اگرچه این میزان نسبت به پیش بینی های قبلی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، “هنوز فرصت های زیادی وجود دارد.”

او افزود که بسیاری از فارغ التحصیلان در مقطع لیسانس در حال شروع کار هستند. گراب گفت: «دانشجویان انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند و مشتاق‌تر شده‌اند تا در مراحل اولیه برای جستجوی شغلی خود آماده شوند. “معمولاً بیش از نیمی از آنها دوره کارآموزی را گذرانده اند که پس از پایان کار به آنها در بازار کار کمک می کند.”

طبق گزارشی جداگانه توسط شبکه LaSalle، سالمندان ارشد کالج امسال نیز سریعاً از فرصت‌ها استفاده می‌کنند: 62٪ قبلاً اولین شغل خود را پس از کالج پذیرفته‌اند، در مقایسه با تنها 20٪ از کلاس 2022 در سال گذشته.

جایی که فارغ التحصیلان جدید بهترین ضربه را به ازای پول خود دریافت می کنند

عکس مارک اسکات از طریق گتی ایماژ

بر اساس داده‌های جدید ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد Gusto، برخی از شرکت‌ها، در صنایعی مانند فناوری، با توجه به عدم اطمینان اقتصادی فعلی عقب‌نشینی کرده‌اند.

با این حال، گاستو دریافت که هنوز هم در صنایع خدمات شخصی مانند خرده‌فروشی، غذا و نوشیدنی، همراه با مراقبت‌های بهداشتی و آموزش، نقاط رشد وجود دارد. NACE همچنین پیشرفت های قابل توجهی را در حمل و نقل و تولید مواد شیمیایی و دارویی شناسایی کرده است.

البته فرصت ها و پرداخت ها نیز بسته به مکان متفاوت است. طبق گزارش گوستو، سن خوزه، کالیفرنیا، بالاترین نرخ استخدام فارغ التحصیلان جدید و بیشترین پتانسیل برای کسب درآمد شش رقمی را دارد.

سازگاری و انعطاف پذیری کلید خواهد بود.

لوک پاردو

اقتصاددان در گوستو

اما لوک پاردو، اقتصاددان در گوستو، می گوید: «زمانی که هزینه زندگی را تنظیم می کنید، ممکن است ارزش بیشتری در شهرهای دیگر مانند هیوستون، فیلادلفیا، آستین، آتلانتا و دالاس وجود داشته باشد.

در واقع، حقوق ها در هیوستون بیشترین افزایش را داشت در حالی که نیویورک به طور کلی کم هزینه ترین شهر بود.

پاردو گفت: “انطباق و انعطاف پذیری کلید خواهد بود.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.