رئیس اجرای آمازون آمریکای شمالی در حال ترک است

یک کارگر در روز سه‌شنبه، 31 اوت 2021، بسته‌ها را در اسکله خروجی در مرکز اجرای آمازون در ایست‌ویل، کالیفرنیا مرتب می‌کند.

واگارا فومیسیندا | گروه مدیا نیوز | Riverside Press-Enterprise از طریق Getty Images

یکی از آمازوناین شرکت تایید کرد که مدیران ارشد عملیات، خرده‌فروشی الکترونیکی را ترک می‌کنند.

آمازون گفت که ملیسا نیک، معاون تامین مشتری آمریکای شمالی، شرکت را در 16 ژوئن ترک خواهد کرد. نیک، که در سال 2014 به آمازون پیوست، مسئول یکی از بزرگترین مناطق آمازون بود و تقریباً بر 300 مرکز نظارت داشت که سفارشات مشتری را پردازش و ارسال می‌کرد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

افزایش سه ماهه Salesforce نشان می‌دهد که بنیوف می‌تواند سودآوری داشته باشد

باشگاه سرمایه گذاری CNBC

باربارا آگرایت، سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت: “ما از همه کمک های ملیسا در 9 سال گذشته، از جمله ایجاد یک تیم قوی که به حمایت از کارمندان ما در سراسر منطقه ادامه می دهد، قدردانی می کنیم.” برای ملیسا در گام بعدی در مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

بر اساس اسناد داخلی شرکت مشاهده شده توسط CNBC، نیک به Yonatan Gal، معاون رئیس‌جمهور مسئول نظارت بر زنجیره تأمین، تعمیر و نگهداری تجهیزات و تعمیرات تجهیزات، و همچنین اجرای عملیات در آمریکای شمالی، گزارش داد. اسناد نشان می‌دهند که گال به استفانو پرگو، معاون تامین مشتری و خدمات عملیات جهانی برای آمریکای شمالی و اروپا گزارش می‌دهد، که گزارش مستقیم جان فلتون، رئیس عملیات آمازون در سراسر جهان و یکی از اعضای تیم S مدیر عامل اندی جاسی است. S-team یک گروه فشرده از مدیران ارشد تقریباً در تمام زمینه های کسب و کار آمازون است.

آمازون اخیراً عملیات خود در ایالات متحده را در تلاش برای سرعت بخشیدن به تحویل و کاهش هزینه ها بازسازی کرده است. اندی جاسی، مدیرعامل آمازون در تماس با درآمد سه ماهه اول آمازون گفت: این شرکت به سرعت عملیات انجام و حمل و نقل خود را در طول همه گیری همه گیر گسترش داد، که “به طور قابل توجهی گره ها و اتصالات” شبکه خود را تغییر داد.

او گفت که این غول تجارت الکترونیک هشت مرکز منطقه ای در مناطق جغرافیایی کوچکتر ایجاد کرده است تا محصولات را در فواصل کوتاهتر ارسال کند. به طور سنتی، آمازون یک شبکه تکمیل ملی را اداره می‌کرد که به این معنی بود که اگر، برای مثال، کالایی موجود نباشد، ممکن است اقلام از یک انبار به انبار دیگر در نقاط مخالف کشور ارسال شوند.

این اقدام بخشی از تلاش گسترده‌تر Jassy برای کاهش هزینه‌ها در سراسر شرکت است زیرا آمازون با اقتصاد ضعیف‌تر و کندی رشد در چندین تجارت خود مواجه است. آمازون 27000 کارمند خود را اخراج کرده است، استخدام شرکتی را متوقف کرده و برخی از ابتکارات برنامه ریزی شده را کنار گذاشته است.

نیک آخرین مدیر ارشد اجرایی است که جدا شده است. GeekWire روز دوشنبه گزارش داد کریس ووندرهار، معاون رئیس مرکز داده خدمات وب آمازون، شرکت را ترک می کند. مدیران آمازون که بر گروه‌های تحقیق و توسعه الکسا و سخت‌افزار نظارت می‌کردند، اکتبر گذشته بازنشسته شدند و مدیر ایمنی و بهداشت محل کار نیز در ماه سپتامبر خروج او را اعلام کرد.

جولای گذشته، جی کارنی، رئیس سیاست عمومی، برای پیوستن به Airbnb رفت و دیو کلارک کهنه کار 23 ساله آمازون یک ماه بعد از سمت مدیر خرده فروشی استعفا داد.

آمازون گفت که صدها معاون و هزاران مدیر دارد و کسب و کارش همچنان در حال رشد است. به گفته این شرکت، متوسط ​​دوره تصدی معاونان رئیس جمهور حدود 10 سال و برای معاونان ارشد بسیار طولانی تر است.

تماشا کردن: در رشد سریع آمازون لجستیک و نحوه برخورد آن با حمل و نقل شخص ثالث

در رشد سریع آمازون لجستیک و نحوه برخورد آن با حمل و نقل شخص ثالث