رأی بخشودگی وام دانشجویی دادگاه عالی ممکن است بر ثبت نام مجدد تأثیر بگذارد

نیم نقطه | ایستوک | گتی ایماژ

بر اساس آخرین آمار، 1.4 میلیون آمریکایی دیگر از کالج انصراف داده اند – اگرچه اگر دادگاه عالی طرح بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن را تایید کند و بدهی تحصیلی آنها بخشیده شود، ممکن است برخی از “موقعیت ها” دوباره ثبت نام کنند.

به طور کلی، کاهش ثبت نام در کالج شروع به کاهش کرده است، اما بر اساس گزارش مرکز ملی تحقیقات مرکز تهاتر دانشجویی، تعداد افرادی که کالج را شروع کردند و سپس کنار رفتند، 3.6 درصد در سال تحصیلی 2020-21 افزایش یافت. بیش از 40 میلیون نفر در حال حاضر ثبت نام نکرده اند.

اطلاعات بیشتر از امور مالی شخصی:
بهترین کالج ها برای کمک های مالی
چگونه فارغ التحصیلان جدید می توانند شانس خود را برای یافتن شغل بهتر کنند
این استراتژی می تواند هزاران نفر را از هزینه های کالج کم کند

طبق مطالعه جدید بنیاد لومینا و گالوپ، 41 درصد دیگر از دانشجویان فعلی کالج گفتند که در شش ماه گذشته به فکر “توقف” یا تعلیق آموزش خود بوده اند.

کورتنی براون، معاون تاثیرگذاری و برنامه‌ریزی لومینا، گفت: «تعداد دانش‌آموزانی که در حال حاضر ثبت نام کرده‌اند و به فکر توقف ادامه تحصیل هستند، افزایش می‌یابد – این بسیار نگران‌کننده است.

موانع مالی باعث می شود که بسیاری از آنها دست بکشند

راس گیتل، اقتصاددان و رئیس دانشگاه برایانت در اسمیتفیلد، رود آیلند، خاطرنشان کرد: بین هزینه های بالای آموزش عالی و بازار کار قوی، دانشجویان این سوال را مطرح می کنند که آیا رفتن به کالج هنوز ارزشش را دارد یا خیر.

او گفت: «نگرانی در مورد آن سرمایه گذاری از قبل وجود دارد که بازده آن نامشخص باشد.

گزارش لومینا و گالوپ نشان می‌دهد که در میان «موقعیت‌ها» اخیر، بیشتر آنها گفتند که تحصیلات خود را به دلیل موانع مالی، از جمله هزینه‌های برنامه‌ها، تورم و نیاز به کار متوقف کرده‌اند.

براون گفت: «این فقط در مورد شهریه نیست. واقعیت این است که دانش‌آموزان امروزی کار می‌کنند، آنها ممکن است فرزندان یا والدینی داشته باشند که از آنها حمایت کنند – هزینه فرصتی هم دارد.

دیوان عالی به استدلال ها در مبارزه با بخشش وام دانشجویی رسیدگی می کند

مبارزه برای کسانی که بدهی دانشجویی دارند، بدون مدرک

حداقل، تصمیم دادگاه عالی در مورد طرح بخشودگی وام دانشجویی بایدن، بار مالی کالج را بیشتر روشن خواهد کرد.

به طور فزاینده ای، وام گیرندگان زیر بار بدهی های دانشجویی با مشکل مواجه می شوند. امروزه وام گیرندگان مجموعاً 1.7 تریلیون دلار بدهکار هستند.

برای کسانی که کالج را شروع می کنند اما هرگز به پایان نمی رسند، مدیریت چنین مقدار زیادی از بدهی به ویژه دشوار است. گیتل گفت: زمانی که دانشجو فارغ التحصیل یا فارغ التحصیل نشود مشکل ساز می شود.

بخشش می تواند باعث ثبت نام مجدد شود

به گفته براون، از طرف دیگر، بخشش وام این بار را کاهش می‌دهد و احتمال ثبت نام مجدد دانشجویان قبلی را افزایش می‌دهد.

او گفت: «بخشش وام می‌تواند یک استراتژی کلیدی برای بازگرداندن دانش‌آموزانی که مقداری کالج دارند، اما مدرک ندارند، برای تکمیل دوره‌های خود باشد.

گزارش لومینا و گالوپ همچنین نشان می‌دهد که تقریباً نیمی، یا 47 درصد از دانش‌آموزانی که تحصیلات تکمیلی خود را قبل از پایان تحصیل متوقف کرده‌اند، گفته‌اند که در صورت بخشودگی بخشی یا تمام وام‌های دانشجویی‌شان، احتمالاً دوباره ثبت‌نام می‌کنند.

در همین حال، کالج فقط گران تر می شود. شهریه و هزینه ها به علاوه اتاق و غذا، کتاب و سایر هزینه ها برای یک کالج خصوصی چهار ساله به طور متوسط ​​57570 دلار در سال تحصیلی 2022-23 بود. طبق گزارش هیئت کالج که روند قیمت‌گذاری کالج و کمک‌های دانشجویی را دنبال می‌کند، در کالج‌های دولتی چهار ساله در ایالت، بیش از 27940 دلار بود.

در سال آینده، برخی از کالج‌ها با استناد به تورم و فشارهای دیگر، اعلام کردند که شهریه‌ها را حتی بیشتر افزایش خواهند داد.

با این حال، بسیاری از دانشجویان و دانشجویان بالقوه بر این باورند که گرفتن مدرک ارزشش را دارد و به قرض گرفتن ادامه می دهند تا کالج را ممکن کنند.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.