درآمد جنرال موتورز (GM) سه ماهه اول 2023

مدیر عامل جنرال موتورز مری بارا، مرکز، در بورس اوراق بهادار نیویورک، 17 نوامبر 2022.

منبع: NYSE

دیترویت – جنرال موتورز قرار است درآمد سه ماهه اول خود را قبل از زنگ سه شنبه گزارش دهد.

پل جاکوبسون، مدیر مالی جنرال موتورز در اوایل این ماه گفت که سه ماهه اول “در کنار انتظارات” شرکت در راه است و فروش 18 درصد افزایش یافته است.

او در 4 آوریل در جریان کنفرانس BofA Securities گفت: “ما در آن دوره زمانی سهم به دست آوردیم، و این کار را بدون دنبال کردن قیمت انجام دادیم. ما این کار را بدون افزایش و افزایش انگیزه انجام دادیم.”

بر اساس برآوردهای اجماع رفینیتیو، وال استریت چه انتظاری دارد:

  • سود تعدیل شده هر سهم: 1.73 دلار
  • درآمد: 38.95 میلیارد دلار

این نتایج نشان‌دهنده کاهش شدید EPS تعدیل‌شده نسبت به سال گذشته است اما افزایش 8.3 درصدی در درآمد را نشان می‌دهد، زیرا سود خودرو در مقایسه با سطوح تورمی سال قبل به دلیل عرضه کم و تقاضای انعطاف‌پذیر عادی می‌شود.

پیش‌بینی جنرال موتورز در سال 2023 پیش‌بینی می‌کند که درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران بین 8.7 تا 10.1 میلیارد دلار باشد. انتظار دارد سود تعدیل شده قبل از بهره و مالیات 10.5 تا 12.5 میلیارد دلار و سود تعدیل شده هر سهم بین 6 تا 7 دلار باشد. پیش بینی می شود که جریان نقدی بدون خودرو تعدیل شده بین 5 تا 7 میلیارد دلار باشد.

جدا از درآمد، وال استریت به دنبال جزئیات بیشتر در مورد برنامه خرید کارکنان گسترده خواهد بود که بخش عمده ای از برنامه های خودروساز برای کاهش 2 میلیارد دلاری هزینه های ساختاری تا پایان سال 2024 است.

جیکوبسون گفت که شرکت انتظار دارد در نتیجه این برنامه که حدود 5000 کارمند در سراسر جهان خرید را انتخاب کردند، در طول سه ماهه اول حدود 1 میلیارد دلار شارژ دریافت کند.

وال استریت همچنین به دنبال هر گونه اطلاعات جدید در مورد تولید خودروهای الکتریکی این شرکت است که به کندی افزایش یافته است، و همچنین هرگونه اظهار نظر در مورد چشم انداز فعلی خودروهای برقی پس از کاهش قیمت از سوی رهبر صنعت. تسلا.

تحلیلگران نسبت به درآمدهای سه ماهه اول بیشتر صنعت خودرو در میان نگرانی های اقتصادی گسترده تر، محتاطانه خوشبین هستند.

آدام جوناس، تحلیلگر مورگان استنلی در آوریل گفت: «همه چیز را به پایان رسانده ایم، و ما چیزی داریم که یک سه ماهه «جامد» با چشم اندازهای «خوش بینانه» است که ممکن است با سرمایه گذارانی که روی یک کلان نامشخص متمرکز شده اند، به خوبی «نشانده» نشود. 14 یادداشت سرمایه گذار.

سهام جنرال موتورز در سال جاری عملکرد ضعیفی داشته است و حدود 2 درصد افزایش یافته است. آنها روز دوشنبه را با قیمت 34.29 دلار به ازای هر سهم بسته اند که از بالاترین قیمت 52 هفته اخیر یعنی 43.63 دلار به ازای هر سهم فاصله دارد.

این داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.