درآمدهای Snowflake (SNOW) سه ماهه اول 2024

بورس نیویورک در روز سه شنبه از Snowflake (NYSE:SNOW) استقبال می کند. 21 دسامبر 2021، برای آغاز اولین روز زمستان.

NYSE

سهام ارائه‌دهنده پلت‌فرم داده‌های ابری دانه برف پس از اینکه شرکت راهنمایی ضعیفی را در گزارش درآمد خود منتشر کرد و گفت که استارتاپ جستجو Neeva را با مبلغی نامشخص خریداری خواهد کرد، در معاملات طولانی روز چهارشنبه بیش از 12 درصد کاهش داشت.

این شرکت چگونه عمل کرد:

  • سود هر سهم: طبق گزارش Refinitiv، 15 سنت، تعدیل شده، در مقابل 5 سنت مورد انتظار تحلیلگران
  • درآمد: بر اساس گزارش Refinitiv، 624 میلیون دلار در مقابل 608 میلیون دلار مورد انتظار تحلیلگران

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

در اینجا بزرگترین تماس‌های تحلیلگران سه‌شنبه آمده است: انویدیا، تسلا، مایکروسافت، زوم، شورون، متا و غیره

CNBC Pro

درآمد این شرکت در سه ماهه اول مالی 2024 نسبت به سال قبل 48 درصد رشد داشت، اما این رشد کمتر از رشد 85 درصدی در سه ماهه مالی سال قبل بود. بخش عمده فروش Snowflake از درآمد محصول حاصل می شود که سالانه 50 درصد افزایش یافته است. درآمد محصول برای استفاده از نرم افزار Snowflake برای ذخیره و اجرای پرس و جوها بر روی داده های ذخیره شده در سیستم آن است.

Snowflake گفت که پیش بینی می کند درآمد محصول بین 620 تا 625 میلیون دلار در سه ماهه دوم مالی باشد. این نشان دهنده رشد سال به سال بین 33 تا 34 درصد است. این پیش بینی بسیار کمتر از برآورد StreetAccount از 649 میلیون دلار بود.

برای سال مالی 2024، Snowflake خواستار درآمد 2.6 میلیارد دلاری محصول شد. اجماع StreetAccount 2.7 میلیارد دلار بود.

Snowflake زیان خالص 225.6 میلیون دلاری یا 70 سنت به ازای هر سهم در مقایسه با زیان 165.8 میلیون دلاری یا 53 سنت به ازای هر سهم در دوره سال قبل را ثبت کرد.

Snowflake همچنین اعلام کرد که قصد دارد Neeva، شرکت جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی را که توسط مدیر سابق گوگل، سریدار راماسوامی، بنیانگذاری شده است، خریداری کند.

Benoit Dageville، یکی از بنیانگذاران و رئیس محصولات Snowflake، در یک پست وبلاگی نوشت که این شرکت قصد دارد محصولات جستجوی مجهز به هوش مصنوعی Neeva را در سرویس های ابری خود “القا و استفاده کند”. شرایط معامله اعلام نشده است.

Dageville نوشت: “Neeva به ما اجازه می دهد تا از برخی از پیشرفته ترین فناوری های جستجوی موجود استفاده کنیم تا جستجو و مکالمه در Snowflake را به سطح جدیدی برسانیم.”

این خرید چند روز پس از آن صورت گرفت که Neeva، که در سال 2019 تأسیس شد، گفت که موتور جستجوی مصرف‌کننده خود را برای تمرکز بر توسعه موارد استفاده برای هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ تعطیل می‌کند.

این شرکت تماس سه ماهه خود را با سرمایه گذاران چهارشنبه در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار خواهد کرد.

توضیح: افزایش فروش سالانه 85 درصدی در سه ماهه اول سال مالی 2023 رخ داد. نسخه قبلی چارچوب زمانی را اشتباه بیان کرد.

– اشلی کاپوت از CNBC در گزارش این مقاله مشارکت داشت.