درآمدهای مدرنا (MRNA) سه ماهه اول 2023

علامت مدرنا در 11 مارس 2021 در خارج از دفتر مرکزی آنها در کمبریج، MA دیده می شود.

بوستون گلوب | گتی ایماژ

مدرنا روز پنجشنبه برآوردهای گذشته برای درآمد و درآمد سه ماهه اول را منفجر کرد و علیرغم تقاضای کمتر برای واکسن کووید، تنها محصول قابل فروش آن، یک سود سه ماهه غافلگیرکننده را به ثبت رساند.

این شرکت بیوتکنولوژی در سه ماهه اول 1.9 میلیارد دلار فروش داشته است که ناشی از درآمد ناشی از کووید شات است که از سال 2022 به تعویق افتاده است. این میزان بیش از 30 درصد نسبت به 6.1 میلیارد دلاری که در مدت مشابه یک سال قبل به ثبت رسانده بود، کاهش یافته است.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

سهام Eli Lilly پس از مطالعه موفقیت آمیز دارو به بالاترین سطح خود رسید.  در اینجا نحوه بازی حرفه ای ها آمده است

CNBC Pro

شرکت مدرنا درآمد خالص 79 میلیون دلاری یا 19 سنت به ازای هر سهم را در سه ماهه به ثبت رساند. این در مقایسه با 3.66 میلیارد دلار درآمد خالص یا 8.58 دلار به ازای هر سهم گزارش شده در سه ماهه مشابه سال گذشته است.

در اینجا آنچه مدرنا با انتظارات وال استریت بر اساس نظرسنجی از تحلیلگران توسط Refinitiv گزارش کرده است، گزارش می دهد:

  • سود هر سهم: 19 سنت به ازای هر سهم در مقابل 1.77 دلار ضرر به ازای هر سهم مورد انتظار
  • درآمد: 1.86 میلیارد دلار در مقابل 1.18 میلیارد دلار مورد انتظار

با این حال، سهام این شرکت مستقر در ماساچوست در معاملات پیش از بازار روز پنجشنبه کاهش یافت. سهام برای سال منتهی به روز چهارشنبه بیش از 27 درصد کاهش یافته است که ارزش بازار شرکت را حدود 50 میلیارد دلار نشان می دهد.

شرکت مدرنا پیش بینی سالانه حدود 5 میلیارد دلار درآمد حاصل از واکسن کووید را حفظ کرد که از قراردادهای امضا شده دولتی برای این واکسن حاصل می شود. این شرکت افزود که در حال مذاکره در مورد قراردادهای جدید با مشتریان در اروپا، ژاپن و ایالات متحده است

استفان بانسل، مدیرعامل مدرنا گفت که این شرکت از پیشرفت قراردادهای جدید در ایالات متحده برای پاییز دلگرم است.

پس از اینکه ماه گذشته سازمان غذا و دارو و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها واکسن‌های اضافی را که نوع omicron را برای سالمندان و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف هدف قرار می‌دهند، مجوز دادند، این شرکت قرار است مجموعه جدیدی از تقویت‌کننده‌ها را عرضه کند.

اما تقاضا برای واکسن کووید همچنان در حال کاهش است، زیرا همه گیر کاهش می یابد و ایالات متحده به جای دوزهای تقویت کننده مکرر، به برنامه واکسیناسیون سالانه تغییر می کند. که باقی مانده است Moderna و داروساز رقیب فایزر تلاش برای دور شدن از کووید jabs خود را، که هر دو شرکت نام آشنا در اوج همه گیری.

برای مدرنا، این به معنای تقویت خط لوله دارویی مبتنی بر mRNA است.

محصولات این شرکت از فناوری RNA پیام رسان استفاده می کند که به سلول های انسان می آموزد تا پروتئینی تولید کنند که پاسخ ایمنی را در برابر یک بیماری خاص آغاز می کند.

مدرنا در آوریل گفت که امیدوار است تا سال 2030 مجموعه جدیدی از واکسن های نجات دهنده زندگی را ارائه دهد که سرطان، بیماری قلبی و سایر بیماری ها را هدف قرار می دهد.

این ترکیب شامل واکسن آزمایشی مدرنا است که ویروس سنسیشیال تنفسی را هدف قرار می دهد. این شرکت انتظار دارد در این سه ماهه برای تایید کامل واکسن برای بزرگسالان 60 سال و بالاتر ثبت نام کند.

این همچنین شامل واکسن سرطان شخصی مدرنا است، یک شات mRNA مورد انتظار که به طور مشترک با آن ساخته شده است. مرک برای هدف قرار دادن انواع مختلف تومور Moderna همچنین در حال توسعه واکسن آنفولانزا است، اما این شرکت گفت که این واکسن معیارهای موفقیت اولیه در یک کارآزمایی بالینی در مراحل آخر را برآورده نمی کند.

Moderna در ساعت 8:00 صبح به وقت شرقی یک تماس با درآمد برگزار خواهد کرد.

این یک خبر فوری است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.