درآمدهای بین المللی برندهای رستوران (QSR) سه ماهه اول 2023

در این تصویر، یک همبرگر برگر کینگ هوپر در 5 آوریل 2022 در سن آنسلمو، کالیفرنیا نمایش داده شده است.

جاستین سالیوان | گتی ایماژ

برندهای رستوران بین المللی روز سه‌شنبه درآمد و درآمد سه‌ماهه‌ای را گزارش کرد که بالاتر از انتظارات تحلیل‌گران بود که ناشی از رشد دو رقمی فروش در فروشگاه‌های تیم هورتونز و برگر کینگ بود.

سهام این شرکت در معاملات قبل از بازار ثابت بود.

در اینجا آنچه این شرکت در مقایسه با آنچه وال استریت انتظار داشت، بر اساس نظرسنجی از تحلیلگران توسط Refinitiv گزارش می دهد:

  • سود هر سهم: 75 سنت تعدیل در مقابل 64 سنت مورد انتظار
  • درآمد: 1.59 میلیارد دلار در مقابل 1.56 میلیارد دلار مورد انتظار

رستوران برندز درآمد خالص سه ماهه اول را 277 میلیون دلار یا 61 سنت به ازای هر سهم گزارش کرد که در مقایسه با 270 میلیون دلار یا 59 سنت به ازای هر سهم در سال گذشته افزایش یافت.

این شرکت بدون احتساب اقلام به ازای هر سهم 75 سنت سود کسب کرد.

فروش خالص 9.6 درصد افزایش یافت و به 1.59 میلیارد دلار رسید. فروش این شرکت در فروشگاه های مشابه در سه ماهه 10.3 درصد رشد کرد که به دلیل رشد دو رقمی برگر کینگ و تیم هورتونز تقویت شد.

فروش برگر کینگ در همان فروشگاه 12.3 درصد افزایش یافت، بیش از برآورد StreetAccount از 6.8 درصد. در ایالات متحده، فروش فروشگاه های زنجیره ای همبرگر 8.7 درصد افزایش یافته است، نشانه اولیه ای است که چرخش داخلی آن در حال انجام است.

در ماه آوریل، تام کورتیس، رئیس‌جمهور برگر کینگ ایالات متحده، به CNBC گفت که این زنجیره به لطف کمپین تبلیغاتی جدید خود و یک جینگل با مضمون Whopper که در TikTok در فضای مجازی منتشر شد، بیش از هر زمان دیگری Whoppers می‌فروشد.

فروش تیم هورتونز در همان فروشگاه 13.8٪ افزایش یافت، بالاتر از تخمین StreetAccount از 10.1٪. در کانادا، بازار خانگی خود، رشد فروش در همان فروشگاه را 15.5 درصد گزارش کرد.

قهوه‌های زنجیره‌ای کانادایی در سال‌های اخیر چرخش خاص خود را برای احیای فروش در بازار داخلی خود انجام داده است. رستوران برندز منو و برنامه وفاداری تیمز را اصلاح کرد و تجهیزات دم کردن قهوه خود را ارتقا داد. جاش کوبزا، مدیر عامل رستوران برندز، به CNBC گفت که اپلیکیشن موبایل آن اکنون دومین اپلیکیشن تجارت الکترونیک در کانادا است و تنها پس از آمازون قرار دارد.

Popeyes Louisiana Kitchen رشد فروش در فروشگاه های مشابه را 5.6 ​​درصد گزارش کرد که بالاتر از برآورد StreetAccount از 4 درصد بود. یک سال قبل، گزارش داد که فروش در همان فروشگاه 3 درصد کاهش یافته است. در ژانویه، زنجیره مرغ سوخاری برای اولین بار در سه سال گذشته، Ghost Pepper Wings را بازگرداند و تنها در دو هفته این کالا را به فروش رساند. بال مرغ روز دوشنبه به منوها بازگشت.

Firehouse Subs، جدیدترین محصول افزوده شده به مجموعه برندهای رستوران، شاهد افزایش فروش 6.1 درصدی خود در فروشگاه های مشابه در سه ماهه بود.