حدود 150 فروشنده کادیلاک به جای سرمایه گذاری در خودروهای الکترونیکی ، خریدهای GM را انجام می دهند

جنرال موتورز پیش از اولین کراس اوور ، این تصویر تیزری از یک تاج کادیلاک روشن را در جلوی Lyriq منتشر کرد.

جنرال موتورز

دیترویت – حدود 150 نمایندگی جنرال موتورز خریدها را پذیرفته اند و فروش کادیلاک ها را متوقف می کنند زیرا خودروساز دیترویت این برند لوکس را متمرکز می کند تا تلاش خود را برای تولید وسایل نقلیه کاملاً برقی انجام دهد ، شخصی که با CNBC آشنا است.

جنرال موتورز اخیراً به 880 نمایندگی کادیلاک آمریکایی خود گفته است که برای فروش ماشین های الکتریکی آینده خود برای ارتقاgrade نمایندگی ها حداقل 200000 دلار هزینه در بر دارد. هزینه شامل شارژرهای EV ، ابزارآلات و آموزش می باشد. چنین هزینه های سرمایه ای معمولاً به عنوان بخشی از تجارت فروشندگان بزرگ در نظر گرفته می شود ، اما برای فروشندگان کوچکتر که کادیلاک بیشتر از سایر برندهای لوکس در کل کشور دارد ، می تواند چالش برانگیز باشد.

این خریدها آخرین نشانه ای از تسریع تلاش های جنرال موتورز است که شامل سرمایه گذاری 27 میلیارد دلار در خودروهای برقی و مستقل تا سال 2025 می شود. پیش بینی می شود که این سرمایه گذاری ، افزایش 20 میلیارد دلاری در اوایل سال جاری ، تولید 30 EV جدید در جهان باشد. تا سال 2025 ، از جمله بیش از 20 فقط برای آمریکای شمالی.

جنرال موتورز در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “این پیشنهاد محصول پیش رو باید با تجربه مشتری استثنایی ترکیب شود.” “الزامات فروشنده آینده گام بعدی منطقی و ضروری در مسیر ما به سمت برق است تا اطمینان حاصل شود که نمایندگی های ما آماده ارائه یک تجربه استثنایی به مشتریان هستند.”

جنرال موتورز پیش بینی می کند ، اگر نه همه ، اکثریت اتومبیل های کادیلاک و SUV های فروخته شده در سطح جهان تا سال 2030 خودروهای کاملاً برقی باشند.

دیوید باتلر ، رئیس شورای ملی فروشندگان کادیلاک ، گفت که هیئت مدیره خریدها را به عنوان راهی برای فروشندگانی که ممکن است مایل به شرکت در سرمایه گذاری EV نباشند ، راهی برای برون رفت از توافقات خود با GM پیشنهاد کرد.

وی با استناد به خرید قبلی از سال 2016 که نتوانست بسیاری از فروشندگان کادیلاک را به خود جلب کند ، به CNBC گفت: “ما پیشنهاد کردیم که پیشنهاد برای فروشندگان چیزی ارزشمند باشد.”

وال استریت ژورنال ، که اولین بار تعداد فروشندگان خرید روز جمعه را گزارش کرد ، گفت که پیشنهادات خرید GM از حدود 300000 دلار تا بیش از 1 میلیون دلار است. براساس گفته های این شرکت ، خریدها عمدتا بر اساس فروش انجام می شد و بسته به اندازه نمایندگی متفاوت بود.

تقریباً 150 نمایندگی که خریدها را پذیرفته اند ، حدود 17 درصد از نمایندگی های فروش کادیلاک در ایالات متحده را نشان می دهد. به گزارش اخبار خودرو ، که برای اولین بار در هفته گذشته پیشنهادات را ارائه داد ، نمایندگی ها تا 30 نوامبر فرصت داشتند که در مورد خرید تصمیم بگیرند.