جزایر خصوصی جفری اپستین توسط میلیاردر خریداری شده است

جزیره کوچک سنت جیمز، یکی از دارایی‌های جفری اپستین، سرمایه‌دار، در نمایی هوایی در نزدیکی شارلوت آمالی، سنت توماس، جزایر ویرجین ایالات متحده در 21 ژوئیه 2019 دیده می‌شود.

مارکو بلو | رویترز

دکف روز چهارشنبه به CNBC تایید کرد، یک شرکت سرمایه گذاری به رهبری میلیاردر استفان دکوف دو جزیره خصوصی در جزایر ویرجین ایالات متحده خریداری کرده است که قبلاً متعلق به جنایتکار جنسی بدنام جفری اپستاین بود.

فوربس برای اولین بار گزارش داد که دکوف، بنیانگذار شرکت سهامی خاص بلک دیاموند کپیتال منیجر، این دو جزیره را به قیمت 60 میلیون دلار خریداری کرد که کمتر از نیمی از قیمت درخواستی اولیه آنهاست.

بر اساس پرونده های دادگاه، یکی از این جزایر توسط اپستین برای سال ها برای آزار جنسی زنان جوان استفاده می شد.

“آقای دکوف قصد دارد یک اقامتگاه لوکس با 25 اتاق با پیشرفته ترین و در سطح جهانی ایجاد کند که به تقویت گردشگری، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در منطقه کمک می کند و در عین حال احترام و حفظ آن را حفظ می کند. محیط مهم جزایر،” با توجه به بیانیه مطبوعاتی در مورد فروش.

SD Investments، که توسط Deckoff رهبری می شود، این خرید را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: «بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش به دولت جزایر ویرجین ایالات متحده بر اساس توافق نامه ای که قبلاً اعلام شده بود بین دولت و دارایی آقای اپستین پرداخت می شود.

املاک اپستاین و نهادهای مرتبط در نوامبر موافقت کردند که بیش از 105 میلیون دلار به دولت جزایر ویرجین برای تسویه ادعای قاچاق جنسی و بهره کشی از کودکان بپردازند. این معامله مستلزم آن بود که املاک نیمی از درآمد حاصل از فروش جزایر، سنت جیمز کوچک و سنت جیمز بزرگ، و 450000 دلار دیگر را برای جبران خسارات وارده به گریت سنت جیمز، جایی که اپستین باقیمانده‌های جزیره را با خاک یکسان کرده بود، به جزایر ویرجین بپردازد. سازه هایی که صدها سال به آنها گفته شده بود تا جایی برای توسعه ایجاد کنند.

دکوف طی یک مصاحبه تلفنی کوتاه با CNBC تایید کرد که جزایر را خریداری کرده است.

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌هایش برای این کار گفت: «بدون نظر.

دکف سپس تلفن را قطع کرد.

سنت جیمز کوچک بیش از 70 هکتار مساحت دارد و سنت جیمز بزرگ بیش از دو برابر همسایه خود است.

این خرید در همان روز گزارش شد که CNBC فاش کرد که وکلای جزایر ویرجین ایالات متحده و یکی از متهمان اپستین، جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase را از تاریخ 26 می برکنار خواهند کرد.

USVI و زن ناشناس جی پی مورگان را در دعاوی مدنی فدرال متهم کردند که از قاچاق جنسی زنان جوان توسط اپستین در ملک ویرجین ویرجین بهره برده است. اپستین سال ها مشتری جی پی مورگان چیس بود و میلیون ها دلار در آنجا سپرده داشت.

این بانک ادعاهای موجود در پرونده های قضایی را رد می کند. اما اپستین را تا سال 2013 به عنوان یک مشتری نگه داشت، پنج سال پس از اعتراف او به جرم دادگاه ایالتی فلوریدا به دلیل درخواست رابطه جنسی برای پول از یک دختر زیر سن قانونی.

چندین زن گفته اند که در سنت جیمز کوچک، جایی که اپستین عمارتی داشت، مورد تجاوز قرار گرفته یا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. آنها شامل ویرجینیا جوفره می‌شوند که مدعی است در آنجا مورد آزار جنسی قرار گرفته است، و در مکان‌های دیگر توسط شاهزاده اندرو، برادر کوچک‌تر پادشاه چارلز بریتانیا.

سیاست CNBC

بیشتر از پوشش سیاسی CNBC را بخوانید:

اندرو ادعای خود را رد کرده است، اما در فوریه 2022 با یک توافق محرمانه با گیفر موافقت کرد تا به یک دعوی مدنی علیه او در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن پایان دهد.

در شکایت USVI علیه JPMorgan اشاره شده است که اپستین “ساکن جزایر ویرجین بود و یک اقامتگاه در سنت جیمز کوچک داشت که در سال 1998 به دست آورد و در سال 2016 نیز گریت سنت جیمز را خریداری کرد.”

ارزش مجموع این جزایر پس از مرگ اپستین در آگوست 2019، زمانی که دوست سابق دونالد ترامپ و بیل کلینتون یک ماه پس از دستگیری به اتهام قاچاق جنسی کودکان در زندان منهتن خودکشی کرد، 86 میلیون دلار بود.

تصاویر آرشیو NBC نشان می دهد که ترامپ در سال 1992 در حال مهمانی با جفری اپستین است

در این دادخواست آمده است: «شرکت اپستین در سال 1998 سنت جیمز کوچک را در جزایر ویرجین به عنوان مخفیگاه و پناهگاهی عالی برای قاچاق زنان جوان و دختران زیر سن قانونی برای بندگی جنسی، کودک آزاری و تجاوز جنسی به دست آورد.

در این کت و شلوار اشاره شده است: “سنت جیمز کوچک جزیره ای منزوی و خصوصی است که تقریباً دو مایلی از سنت توماس فاصله دارد و ساکنان دیگری ندارند.” اپستین فقط با قایق یا هلیکوپتر شخصی می‌تواند از فرودگاه خصوصی در سنت توماس به سنت جیمز کوچک دسترسی داشته باشد، تنها 10 دقیقه با هلیکوپتر شخصی‌اش فاصله داشت، اما زنان و کودکانی که او قاچاق می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت. و بدون اجازه و کمک او نمی توانستند آنجا را ترک کنند، زیرا شنا کردن تا سنت توماس خیلی دور و خطرناک بود.

در ادامه این دادخواست آمده است که در سال 2016، اپستین از یک خریدار نی استفاده کرد تا هویت اپستین را مخفی کند و گریت سنت جیمز نزدیکترین جزیره به سنت جیمز کوچک را خریداری کرد.

در این شکایت آمده است: «تا آن زمان، اپستین یک مجرم جنسی محکوم شده بود. شرکت Epstein این جزیره را به قیمت بیش از 20 میلیون دلار خریداری کرد زیرا شرکت کنندگان آن می خواستند اطمینان حاصل کنند که جزیره به پایگاهی تبدیل نمی شود که دیگران بتوانند فعالیت ها یا بازدیدکنندگان خود را از آنجا ببینند.

این سازمان می افزاید: «با به دست آوردن مالکیت و کنترل گریت سنت جیمز به استثنای دیگران، شرکت اپشتاین موانع بیشتری ایجاد کرد تا از فرار کسانی که به طور غیرارادی در سنت جیمز کوچولو نگهداری می شدند، جلوگیری کند یا از دیگران کمک بگیرند».

گیسلین ماکسول، جاسوس سابق اپستین و خریدار قدیمی اپستین، ژوئن گذشته به دلیل استخدام و اصلاح دختران نوجوان برای آزار جنسی توسط اپستین به 20 سال زندان محکوم شد.