تویوتا پیکاپ تاکوما را در میان افزایش رقابت های سایز متوسط، دوباره طراحی می کند

تویوتا تاکوما تریل هانتر 2024

تویوتا

تویوتا موتور برای کمک به حفظ رهبری خود در بازار رو به رشد پیکاپ‌های سایز متوسط ​​ایالات متحده، روی نسل چهارم کامیون تاکوما خود، از جمله مدل جدید “Trailhunter” حساب می‌کند.

تاکوما نزدیک به 20 سال است که در بخش فروش پیکاپ‌های سایز متوسط ​​پیشتاز بوده است، زیرا رقبایی مانند فورد، جیپ و شورلت آمده‌اند، رفته‌اند و به این سگمنت بازگشته‌اند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی خودرو Edmunds، وانت های سایز متوسط، 4.4 درصد از کل فروش خودرو در ایالات متحده را در سال 2022 تشکیل دادند.

“[Tacoma] جوزف موزس، مدیر کل کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای تویوتا در آمریکای شمالی، به CNBC گفت: «ما واقعاً معتقدیم که با این خودروی جدید به آن رسیده‌ایم. مدل.”

تویوتا از سال 2019 تقریباً 40 درصد از سهم وانت های سایز متوسط ​​آمریکا را در اختیار داشته است. فورد موتور به گفته ادموندز و جیپ دوباره وارد بازار شدند. این در مقایسه با بیش از 60 درصد سهم بازار یک دهه پیش کاهش یافته است – علیرغم فروش تاکوما که از آن زمان تقریباً 150 درصد افزایش یافته است – زیرا خودروسازان رقیب کامیون‌های جدیدی را عرضه کردند.

تویوتا تاکوما لیمیتد 2024

تویوتا

دنباله دار تویوتا است جنرال موتورز، که Chevy Colorado و GMC Canyon را می فروشد. ادموندز گزارش می دهد که سهم خودروساز دیترویت از بخش پیکاپ های سایز متوسط ​​ایالات متحده در سال گذشته حدود 19 درصد بوده است. استلانتیسجیپ گلادیاتور با 12.8 درصد و نیسان فرانتیر با 12.5 درصد

تاکوما 2024 که تویوتا اوایل روز جمعه رونمایی کرد، علاوه بر فناوری‌های ایمنی، راحتی و عملکرد ارتقا یافته، دارای طراحی‌های بیرونی و داخلی جدید است. این خودرو دو گزینه موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر، از جمله مدل هیبریدی “i-FORCE MAX” که 326 اسب بخار قدرت و 465 پوند فوت گشتاور تولید می کند، ارائه می دهد.

رونمایی تاکوما پس از آن انجام شد که فورد رنجر جدید خود را برای بازار ایالات متحده به نمایش گذاشت و جنرال موتورز نسل بعدی مدل های کلرادو و کانیون خود را عرضه کرد. همه آن کامیون‌ها دارای مدل‌های آفرود یا عملکردی گران‌تر هستند.

مدل جدید تاکوما “Trailhunter” یک کامیون با ظاهری ناهموار است که برای علاقه مندان به فرود هواپیما هدف گذاری شده است – ترکیبی از آفرود و کمپینگ که می تواند از تخت یا بالای وسیله نقلیه برای خواب استفاده کند. این خودروساز ژاپنی با شرکت ARB مستقر در استرالیا برای تجهیز خودرو شریک شد.

Toyota Tacoma Trailhunter 2024 با لوازم جانبی فرود

تویوتا

خودروسازان پیشنهادات خودروهای آفرود خود را به عنوان راهی برای افزایش سود کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای خود با سرمایه‌گذاری بسیار کمتر نسبت به خودروهای جدید گسترش داده‌اند. تویوتا همچنین مدل های “TRD” را ارائه می دهد که شامل قابلیت های خارج از جاده یا زیبایی شناسی است.

بر خلاف چندین رقیب خود، تویوتا به تولید نسخه دو در از تاکوما ادامه خواهد داد و دو طول تخت متفاوت ارائه می دهد. بیشتر رقبا برای کاهش پیچیدگی، تنها پیکاپ های چهار در سایز متوسط ​​را با یک گزینه تخت عرضه می کنند. تویوتا همچنین این کامیون را با گیربکس دستی ارائه می‌کند که در صنعت خودروسازی امروزی نادر است.

تاکوما در SR، SR5، TRD PreRunner، TRD Sport، TRD Off Road، Limited، TRD Pro و Trailhunter موجود است. موزس گفت که این بخشی از استراتژی “تاکوما برای همه” این خودروساز است.

«از آنجایی که ما تعداد زیادی می‌فروشیم، واقعاً سعی کردیم آن ترکیب متنوع و گسترده را داشته باشیم – در پایین‌ترین قسمت برای کسانی که فقط به یک کامیون نیاز دارند تا به سطح بالایی برسند، برای کسانی که واقعاً می‌خواهند کارهای سرگرم‌کننده با آن‌ها انجام دهند. موسی گفت.

قیمت تاکوما 2024 نزدیک به خودرویی که اواخر امسال به نمایندگی های ایالات متحده می رسد، اعلام می شود. قیمت های شروع فعلی بسته به مدل از حدود 28250 دلار تا نزدیک به 48000 دلار متغیر است. به گفته موسی، میانگین قیمت تراکنش برای تاکوما حدود 41000 دلار است.