تسلا اولین گزارش تنوع خود را منتشر می کند ، در اینجا اعداد اصلی آورده شده است

وسایل نقلیه روز دوشنبه ، 11 مه 2020 ، از کارخانه مونتاژ شرکت تسلا در Fremont ، کالیفرنیا ، ایالات متحده عبور می کنند.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

شرکت الکتریکی و انرژی های تجدیدپذیر الون ماسک اواخر جمعه اولین گزارش تنوع خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که تسلا به طور کلی دارای “اقلیت اکثریت” نیروی کار آمریکایی است ، اما 83٪ از کارمندان در نقش های رهبری مرد و 59٪ سفیدپوست هستند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط گروه مشاوره بوستون ، شرکت هایی با تیم های رهبری متنوع تر ، درآمد نوآوری بیشتری را گزارش می دهند. و به طور فزاینده ای ، شرکت های تجاری عمومی موظفند اطلاعات بیشتری در مورد ترکیب نیروی کار خود را افشا کنند و افرادی را که از پیشینه های مختلف هستند به هیئت مدیره خود اضافه کنند.

گزارش تأثیر تنوع ، برابری و شمول تسلا ، جزئیات کمتری را نسبت به گزارش های تنوع از شرکت های بزرگ فناوری از جمله Google و Apple ارائه می دهد ، که از سال 2014 شروع به انتشار اطلاعات دموگرافیک در مورد نیروی کار خود کردند. با این حال ، چون تسلا ماشین ، نرم افزار و محصولات انرژی تولید می کند ، مقایسه آن با سایر افراد در فناوری یا خودرو دشوار است.

تسلا برخی از تجزیه و تحلیل های کلان در مورد نیروی کار فعلی آنها در ایالات متحده را نشان داد. در اینجا برخی موارد برجسته وجود دارد:

  • مردان در تسلا تقریباً نماینده داشتند: 79٪ نیروی کار ، 83٪ رهبری ، 75٪ استخدام جدید و 77٪ ارتقا در سال 2020.
  • زنان در تسلا تقریباً نماینده داشتند: 21٪ نیروی کار ، 17٪ رهبری ، 25٪ استخدام جدید و 23٪ کل تبلیغات در سال 2020.
  • کارمندان سیاه پوست و آفریقایی تبار در تسلا تقریباً نماینده های زیر بودند: 10٪ نیروی کار ، 4٪ رهبری ، 12٪ استخدام جدید و 10٪ ارتقا٪ در سال 2020.
  • کارمندان آسیایی در تسلا تقریباً نماینده: 21٪ نیروی کار ، 25٪ رهبری ، 20٪ استخدام جدید و 23٪ ارتقا در سال 2020.
  • کارمندان اسپانیایی و لاتین یا لاتین تقریباً نماینده: 22٪ نیروی کار ، 4٪ رهبری ، 27٪ استخدام جدید و 24٪ ارتقا در سال 2020.
  • کارمندان سفیدپوست تقریباً نماینده داشتند: 34٪ نیروی کار ، 59٪ رهبری ، 32٪ استخدام جدید ، 35٪ ارتقا در سال 2020.

تسلا افرادی را از جوامع جزیره اقیانوس آرام ، بومی آمریکایی ، بومی هاوایی و بومی آلاسکا به عنوان بخشی از گروه “گروه های اضافی” شمرد.

  • کارمندان گروه “گروه های اضافی” تسلا تقریباً نماینده داشتند: 7٪ نیروی کار و 1٪ رهبری.

گزارش تنوع اولین بار تسلا منتشر نشد چه تعداد از کارکنان آن را دارای معلولیت معرفی کرده اند. همچنین ، داده های مربوط به جنسیت تقریبی است زیرا تسلا ارقام را شامل نمی شود در مورد کارمندان غیر باینری و غیر مطابق جنسیتی.

این گزارش همچنین از بحث در مورد فرسایش کارمندان (یا میزان ماندگاری) برخوردار نیست ، و تجزیه و تحلیل مقطعی را حذف می کند. این بدان معناست که ، از جمله ، تشخیص اینکه کارمندان گروه های کم نماینده از تسلا استعفا داده اند یا توسط سرپرست اخراج شده اند با دشواری بیشتری نسبت به همکاران وایت دشوار است. هنگامی که اوایل روز شنبه با CNBC تماس گرفت ، این شرکت بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

فرسایش یک معیار ویژه مهم برای تسلا است. این شرکت به عنوان بخشی از غرامت تمام نقش های خود ، تسلا را در تسلا ارائه می دهد و از این وعده به عنوان ابزاری برای استخدام استفاده می کند. هرچه یک کارمند بیشتر بماند ، سهام بیشتری ممکن است بتواند خریداری کند یا واگذار کند.

فقدان تجزیه و تحلیل مقطعی در گزارش تنوع تسلا همچنین باعث می شود که آیا مثلاً افراد رنگارنگ تسلا با همان میزان سفیدپوستان ارتقا می یابند ، یا افراد رنگی که از جانبازان نظامی هستند بیشتر یا کمتر از سربازان سفیدپوست استخدام می شوند .

به طور کلی ، گزارش تنوع تسلا گفته است که سربازان قدیمی در حال حاضر حدود 4٪ از نیروی کار این شرکت در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

این گزارش به دنبال تعدادی از ادعاها در مورد رفتار تبعیض آمیز تسلا از سوی کارمندان و کارمندان سابق طی سالهای گذشته انجام شده است. تسلا تخلف را رد کرده است.

سرانجام ، تسلا در گزارش خود برنامه هایی را برای حفظ نیروی کار خود حداقل به اندازه امروز متنوع ، یا متنوع تر و فراگیرتر کردن آن ارائه داد.

در کنار ابتکارات دیگر ، تسلا گفت که این دانشکده ها از دانشگاهها و دانشگاههای تاریخی سیاه (HBCU) استخدام خواهند شد ، مجموعه ای از کارآموزی جدید ارائه می دهند و برای همه مدیران و استخدام کنندگان در سال 2021 آموزش تعصب ناخودآگاه انجام می دهد.