ترامپ در حالی شروع انتخابات بیدن را در مورد لغو انتخابات مطرح می کند

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در 24 نوامبر سال 2020 در واشنگتن دی سی ، در اتاق جلسات مطبوعاتی جیمز بردی در کاخ سفید با مطبوعات صحبت می کند. ترامپ سخنان مختصری در مورد رسیدن بورس به 30،000 گفت.

تراشه Somodevilla | گتی ایماژ

رئیس جمهور دونالد ترامپ روز چهارشنبه خواستار لغو پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در انتخابات شد ، و ادعاهای اثبات نشده تقلب در رای دهندگان را گسترش داد در حالی که اصرار داشت که وی پیروز مجموعه ای از ایالت های اصلی چرخش به بایدن است.

ترامپ که پس از یک رشته ضرر و زیان در دادگاه مواجه بود ، در جلسه دادرسی مجلس قانونگذاری ایالت جمهوری خواهان در گتیسبورگ ، پنسیلوانیا ، با صراحت فراخوان داد که “ما باید انتخابات را برگردانیم”.

ترامپ ادعا کرد تیمش “تمام شواهد” را جمع آوری کرده است ، حتی اگر قضات ایالت های متعدد تلاش های قانونی مبارزات انتخاباتی وی را برای متوقف کردن صدور گواهینامه ها رد کرده یا آرا votes نامه های رایانه ای را باطل اعلام کنند.

ترامپ از بلندگوی تلفن همراهی که جنا الیس ، یکی از اعضای وی تا میکروفون نگه داشت ، گفت: “همه آنچه ما نیاز داریم این است که برخی از قاضیان بدون اینکه نظر سیاسی داشته باشد یا مشکل دیگری داشته باشد ، آن را به درستی گوش دهد.” تیم حقوقی کمپین او در کنار وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی نشست.

ترامپ در جای دیگر سخنرانی بلندگوی تلفن گفت: “این انتخابات باید چرخانده شود.” “ما پنسیلوانیا را با تعداد زیادی پیروز شدیم ، و همه این ایالتهای چرخشی را با پیروزی زیادی کسب کردیم.”

در واقع ، تام ولف ، فرماندار پنسیلوانیا روز سه شنبه اعلام كرد كه “گواهی اطمینان” را امضا كرده است كه از بایدن و معاون منتخب رئیس جمهور كاملا هریس به عنوان پیروز در ایالت کیستون خبر می دهد. نوادا ، یک ایالت مهم دیگر ، روز سه شنبه همچنین بایدن و هریس را به عنوان برندگان تایید کرد. میشیگان و جورجیا نیز آرا their خود را تأیید کرده اند و تلاش طولانی مدت ترامپ برای خنثی کردن نتیجه انتخابات را بیش از حد ممکن عقب کشیده اند.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن چهارشنبه ، 25 نوامبر 2020 در تئاتر کوئین در ویلمینگتون ، دل سخنرانی می کند.

کارولین کاستر | AP

با گذشت بیش از سه هفته از روز انتخابات ، و هفته ها پس از آنکه خبرگزاری ها رقابت برای بایدن را اعلام کردند ، ترامپ هنوز از قبول امتیاز خودداری کرده است. وی دوشنبه شب توییت کرد که “هرگز به بایدن تسلیم نخواهد شد” ، که پیش بینی می شود 306 رأی کالج انتخاباتی را به دست آورد – 36 بیشتر از آنچه برای کسب ریاست جمهوری لازم بود.

اظهارات رئیس جمهور تنها چند روز پس از آن صورت گرفت كه یك آژانس مهم فدرال به بایدن گفت منابع را برای انتقال وی به كاخ سفید در دسترس قرار خواهد داد.

هنگام صحبت ترامپ ، بایدن ، جانشین وی ، از ویلمینگتون ، دلاور سخنرانی رسمی شکرگذاری را ارائه داد.

بایدن گفت: “این لحظه ای است که ما باید ستون فقرات خود را فولاد کنیم ، تلاش خود را دو برابر کنیم و مجدداً خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کنیم.” “یادمان باشد ، همه ما با هم در این کار هستیم.”

بایدن گفت: “بنابراین حلق آویز شوید. اجازه ندهید خود را در مقابل خستگی تسلیم کنید” ، و خطاب به کشوری که از محدودیت های همه گیر خسته شده اند اما در موارد زیادی با یک جهش بزرگ روبرو است ، گفت:

بایدن گفت: “من می دانم که می توانیم این ویروس را شکست دهیم و شکست خواهیم داد. آمریکا قرار نیست در این جنگ شکست بخورد. ما زندگی خود را باز خواهیم گشت و زندگی به حالت عادی باز می گردد ، من به شما قول می دهم.” “این برای همیشه دوام نخواهد داشت.”

تیم انتقال بایدن بلافاصله به درخواست نظر CNBC در مورد جنبه ترامپ پاسخ نداد.

انتظار می رود که رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز به خانه خانوادگی خود در رحوبیت ، دلاور برود.

در همین حال ، هریس و همسرش داگ امهف ، بازدید غیرمنتظره ای از DC Central Kitchen ، یک بانک غذا که قصد دارد حداقل 10000 وعده غذایی را در روز شکرگذاری سرو کند ، انجام دادند.