ترامپ به سی ان ان باز می گردد و قوانین کریس لیخت مدیر عامل شرکت را آزمایش می کند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در طول یک وقفه تبلیغاتی، در طول یک تالار گفتگوی زنده یک ساعته NBC News با گروهی از رای‌دهندگان فلوریدا در میامی، فلوریدا، ایالات متحده، ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰، نگاه می‌کند.

کارلوس باریا | رویترز

زمانی که کریس لیخت سال گذشته به عنوان مدیر اجرایی CNN انتخاب شد، قولی به بینندگان داد.

لیخت در مصاحبه ای در اکتبر گفت: “قیاسی که من دوست دارم استفاده کنم این است که بعضی ها باران را دوست دارند، بعضی ها باران را دوست ندارند. ما باید به آن فضا بدهیم. اما کسی را نخواهیم داشت که بیاید و بگوید باران نمی بارد.” با CNBC

زمانی که لیخت این اظهار نظر را مطرح کرد، درباره مهمانان و اعضای میزگرد سی‌ان‌ان صحبت می‌کرد که اطلاعات نادرست، مانند دروغ‌های تقلب در انتخابات را پیش می‌برند.

روز چهارشنبه، سی ان ان از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای شرکت در تالار شهر استقبال خواهد کرد. به نظر می رسد این موردی است که لیخت قوانین خود را خم می کند. واضح است که CNN استانداردهای متفاوتی برای ترامپ نسبت به سخنگویان ترامپ دارد که به عنوان مهمان روزانه از شبکه های خبری کابلی استفاده می کنند.

ترامپ بارها ادعاهای نادرستی مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از او داشته است. صدها نفر از حامیان او در 6 ژانویه 2021 به شدت به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند تا از تایید پیروزی جو بایدن توسط کنگره جلوگیری کنند، پس از اینکه ترامپ در یک سخنرانی به آنها گفت: “اگر مثل جهنم نجنگید، دیگر کشوری نخواهید داشت. “

سی ان ان وعده داد که ترامپ را در جلسه شهرداری مسئول خواهد دانست.

سخنگوی سی‌ان‌ان گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ پیشتاز جمهوری‌خواهان است و وظیفه ما علی‌رغم شرایط منحصربه‌فرد او این است که بهترین کار را انجام دهیم.» “سوالات سخت بپرسید، پیگیری کنید و او را مسئول بخواهید تا اطلاعاتی را که رای دهندگان برای مرتب سازی انتخاب هایشان نیاز دارند، ارائه کند.”

دعوت از ترامپ به CNN

کاوشگر برادران وارنر دیوید زاسلاو، مدیرعامل و جان مالون، عضو هیئت مدیره، در مورد عقاید خود مبنی بر اینکه CNN باید کمتر از آنچه که جف زاکر در زمان ریاست جف زاکر در زمان ریاست جمهوری آن می‌دانستند، کمتر یک «شبکه دفاعی» و بیشتر یک شبکه خبری متوسط ​​باشد، صحبت کرده‌اند. سال های ریاست جمهوری ترامپ

زاسلاو روز جمعه در برنامه “Squawk Box” شبکه CNBC در پاسخ به سوالی درباره حضور ترامپ در تالار شهر گفت: “او باید باشد.” او پیشتاز جمهوری خواهان است. او باید ادامه دهد.”

سی ان ان به جای مصاحبه ضبط شده با ترامپ که می تواند قبل از پخش واقعیات بررسی شود، یک سالن زنده شهر را انتخاب می کند. این یک راه مطمئن‌تر برای ادامه خواهد بود، اما سالن شهر زنده احتمالاً رتبه‌بندی بالاتری را برای CNN به ارمغان می‌آورد، که در میان تغییرات برنامه‌ریزی بینندگان را دچار خونریزی کرده است.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود به شدت ظاهر رسانه ای خود را به سمت فاکس نیوز متمایل به جمهوری خواهان سوق داد. او در اکتبر 2020 در تالار شهر NBC به میزبانی ساوانا گاتری شرکت کرد.

به گفته افراد آشنا، سی ان ان در حال آماده شدن برای ترامپ از آن رویداد یادداشت برداری می کند. گاتری به طور مداوم ترامپ را به دلیل تمایلش به ارائه اطلاعات نادرست به چالش می‌کشید و در یک نقطه به او گفت: «تو رئیس‌جمهور هستی، مثل اینکه عموی دیوانه کسی نیستی».

تالار شهر CNN توسط کیتلان کالینز، که مجری برنامه صبحگاهی جدید CNN است، میزبانی خواهد شد. کالینز در زمان دولت ترامپ به عنوان خبرنگار ارشد سی ان ان در کاخ سفید خدمت می کرد.

زاسلاو جمعه در CNBC گفت: “ما دولت را تقسیم کرده ایم. ما باید هر دو صدا را بشنویم.” “جمهوری خواهان روی آنتن CNN هستند و دموکرات ها روی آنتن CNN هستند. همه صداها باید در CNN شنیده شود.”

تماشا کنید: مصاحبه کامل CNBC با دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری

مصاحبه کامل CNBC با دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری را تماشا کنید