تجارت چند میلیون دلاری Coco & Eve. در اینجا نکات مهم آنها برای موفقیت آورده شده است

راه اندازی یک کسب و کار هرگز آسان نیست.

اما امیلی همیلتون و الکساندر اوستروفسکی خود را “بسیار خوش شانس” می دانند – نه فقط به این دلیل که یکدیگر را به عنوان زن و شوهر دارند، بلکه به این دلیل که شرکای تجاری “مکمل” هم هستند.

اوستروفسکی به CNBC Make It گفت: “حوزه تخصص من مدیریت امور مالی و عملیات است، تا اطمینان حاصل کنم که تجارت تا حد امکان روان و موثر است.”

“چیزی که من امیلی را به خاطر آن تحسین می کنم دانش او درباره محصول است… ما در تجربه، مسئولیت ها و توانایی های خود مکمل یکدیگر هستیم.”

این زوج اهل سنگاپور، یک برند زیبایی با الهام از بالی، Coco & Eve را در پشت ماسک موی “Like a Virgin” اداره می کنند – که در TikTok پیروانی شبیه به فرقه دارد.

مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، همه‌گیری Covid-19 چالش‌هایی مانند مسائل زنجیره تامین را به همراه داشت، اما زمان فرصت‌ها نیز بود.

مسترکارت: سال گذشته 900 میلیارد دلار بیشتر به صورت آنلاین در خرده فروشان خرج شد زیرا کووید مصرف کنندگان را در خانه نگه داشت.

با توجه به اینکه افراد بیشتری در سراسر جهان در خانه مانده اند و به صورت آنلاین خرید می کنند، این زوج به سرعت از ارتباط مستقیم به مصرف کننده به یک استراتژی “همه کانال” تغییر مسیر دادند.

اوستروفسکی گفت: آنها با بازارهای آنلاین مانند Shopee و Amazon همکاری کردند و در عین حال حضور خود را در فروشگاه های فیزیکی مانند Sephora گسترش دادند.

همیلتون افزود: این به ما کمک کرد تا از طریق کووید زنده بمانیم.

اما آنها نه تنها زنده ماندند، بلکه اکنون به نظر می رسد که در حال رشد هستند – Coco & Eve ادعا می کند که از سال 2020 تا 2022 رشد 240 درصدی داشته است. بنیانگذاران پنج سال پیش که با 220000 دلار راه اندازی شدند، می گویند “در راه هستند” و به 100 میلیون دلار رسیده اند. درآمد سالانه.

این دو سه نکته را با CNBC Make It به اشتراک گذاشتند که چگونه یک کسب و کار موفق را در زمان های خوب و بد راه اندازی کنید.

1. اولویت دادن به مشتریان

وقتی صحبت از ایجاد یک کسب و کار موفق به میان می آید، همیلتون یک اصل راهنما دارد: شما باید محصولاتی بسازید که مردم آن را دوست دارند.

او این ماسک مو را در سال 2018 راه‌اندازی کرد، زمانی که «فضای متوسط» را در محصولات مراقبت از مو دید که هنوز پر نشده بود – محصولاتی با کیفیت سالنی، اما با قیمت مقرون به صرفه.

همیلتون گفت: “این جایی بود که من واقعا پتانسیل بازار را دیدم. زمانی که ما در حال راه اندازی بودیم، زیبایی وگان قطعا در رادار بود.”

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مشکلات را زود تشخیص داده و آنها را برطرف کنید.

امیلی همیلتون

یکی از بنیانگذاران، کوکو و ایو

“بنابراین برای ما مهم است که گیاهخوار و عاری از ظلم باشیم – آگاه بودن از مواد تشکیل دهنده … که واقعا در بین مشتریان ما طنین انداز شد.”

اما کار در ایجاد یک محصول موفق متوقف نمی شود. همیلتون گفت که او همچنان به بازخورد مشتریان در همه جا از ایمیل گرفته تا رسانه های اجتماعی نگاه می کند.

او افزود: “این منبع واقعاً خوبی برای بازخورد است، از آنچه مشتریان دوست دارند، تا مشکلاتی که با آن روبرو هستند.”

“بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مشکلات را زودتر شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید.”

2. پول نقد بودن

با افزایش تورم، هزینه انجام کسب و کار نه تنها بیشتر می شود، بلکه مصرف کنندگان نیز دو بار به عادات خرج کردن خود فکر می کنند.

بنیانگذاران گفتند که آنها “در هر مرحله از راه خود به نقدینگی آگاه هستند”، حتی اگر شرکتی که خود سرمایه گذاری می کند از پایان سال 2019 سودآور بوده است.

همیلتون گفت: «هر خرده‌فروشی که در هیئت مدیره داریم، هر محصولی که راه‌اندازی می‌کنیم، هر ابتکار جدیدی – یک مورد تجاری انجام می‌دهیم.

ما نگاه می‌کنیم که هزینه لجستیک چقدر است… بازاریابی یا هر هزینه دیگری و سپس آن را تجزیه می کنیم.”

او اضافه کرد که این برای شرکت بسیار مهم است، حتی اگر آنها را ملزم به اندازه گیری آزاردهنده همه چیز در تجارت کند.

3. از «عشق به محصول» تا «عشق به برند»

بخش بزرگی از کارآفرین بودن ریسک کردن است – این قسمتی است که برای همیلتون هیجان‌انگیزترین است.

او افزود: “این خلاقیت و توانایی ساختن چیزی است… شما می توانید دو سال روی یک محصول کار کنید و نمی دانید چه کسی آن را می خرد – این چیزی است که من دوست دارم.”

“وقتی موفقیت آمیز است، شگفت انگیز است. اگر اینطور نیست، می پذیرید که اینها فقط برخی از دست اندازها در جاده هستند.”

وقتی مردم عاشق یک محصول هستند، می توانید عشق محصول را به عشق برند تبدیل کنید.

الکساندر اوستروفسکی

یکی از بنیانگذاران، کوکو و ایو

امروزه، همیلتون به گسترش دامنه محصولات مراقبت از مو برای کوکو و ایو ادامه می دهد و حتی در مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و مراقبت از آفتاب سرمایه گذاری کرده است.

Ostrowski به اشتراک گذاشت: “وقتی مردم عاشق یک محصول هستند، می توانید عشق محصول را به عشق برند تبدیل کنید.”

این شرکت گفت که از زمان شیوع بیماری همه گیر “300٪ افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه” داشته است و این تعهد آنها به نوآوری است که پایگاه مشتریان وفادار را پرورش داده است.

او افزود: “من با نوآوری بسیار سرگرم شدم – ما قصد داریم سالانه 10 محصول را عرضه کنیم.”

ما می‌خواهیم آن را ادامه دهیم و در حالی که برند در حال رشد است، همه دسته‌بندی‌ها را ایجاد کنیم.»