به روز شده قانون ایمنی آنلاین کودکان با هدف رفع عواقب ناخواسته است

یک جفت سناتور دو حزبی روز سه‌شنبه قانون ایمنی آنلاین کودکان را با به‌روزرسانی‌هایی معرفی کردند که هدف آن رفع نگرانی‌هایی بود که این لایحه می‌تواند ناخواسته آسیب بیشتری به کاربران جوان اینترنتی که به دنبال محافظت از آن است، وارد کند. اما برخی از فعالانی که این مسائل را مطرح کردند می گویند که این تغییرات هنوز کافی نیست.

هدف از این لایحه این است که اینترنت را به مکانی امن‌تر برای دسترسی کودکان تبدیل کند و مسئولیت شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را برای جلوگیری و کاهش آسیب‌هایی که ممکن است از خدمات آن‌ها وارد می‌شود، قرار دهد. نسخه جدید این لایحه فهرست مجموعه‌ای از آسیب‌هایی را تعریف می‌کند که پلتفرم‌ها باید گام‌های معقولی برای کاهش آن‌ها بردارند، از جمله با جلوگیری از انتشار پست‌های ترویج خودکشی، اختلالات خوردن، سوء مصرف مواد و موارد دیگر. این شرکت‌ها را ملزم می‌کند که سالانه در مورد خطرات خود برای خردسالان بررسی‌های مستقل انجام دهند و از آنها می‌خواهد که قوی‌ترین تنظیمات حریم خصوصی را به‌طور پیش‌فرض برای کودکان فعال کنند.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

هوش مصنوعی در تماس های درآمدی این فصل به افزایش سرسام آور اشاره می کند.  آنچه مدیران می گویند

CNBC Pro

کنگره و رئیس جمهور جو بایدن اعلام کرده اند که حفاظت آنلاین از کودکان یک اولویت کلیدی است و KOSA به یکی از لایحه های پیشرو در این زمینه تبدیل شده است. KOSA لیست بلندبالایی از بیش از 25 حامی مالی تهیه کرده است و نسخه قبلی این لایحه به اتفاق آرا از کمیته بازرگانی سنا در سال گذشته تصویب شد. نسخه جدید این لایحه مورد حمایت گروه هایی مانند رسانه های عقل سلیم، انجمن روانشناسی آمریکا، آکادمی اطفال آمریکا و ائتلاف اختلالات خوردن قرار گرفته است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در روز سه‌شنبه، سناتور ریچارد بلومنتال، دی کان، که این لایحه را در کنار سناتور مارشا بلکبرن، از ایالت تنیس معرفی کرد، گفت که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، دموکرات، “صد نفر است. درصد پشت سر این لایحه و تلاش برای محافظت از کودکان در فضای مجازی است.”

در حالی که بلومنتال اذعان داشت که در نهایت به رهبری سنا بستگی دارد که زمان بندی را تعیین کند، او گفت: “کاملاً امیدوارم و انتظار دارم که در این جلسه رای گیری داشته باشیم.”

یکی از سخنگویان شومر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اواخر سال گذشته، ده‌ها گروه جامعه مدنی به کنگره درباره تصویب این لایحه هشدار دادند و هشدار دادند که این لایحه می‌تواند کاربران جوان اینترنت را به طرق مختلف به خطر بیاندازد. برای مثال، گروه‌ها نگران بودند که این لایحه فشار بر پلتفرم‌های آنلاین را افزایش دهد تا «بیش از حد میانه‌رو شوند، از جمله از سوی دادستان‌های کل ایالت که به دنبال بیان نکات سیاسی درباره نوع اطلاعات مناسب برای جوانان هستند».

بلومنتال و بلکبرن در پاسخ به انتقادات گروه‌های خارجی، چندین تغییر در متن ایجاد کردند. آنها به دنبال این بودند که قوانین را با دقت بیشتری تنظیم کنند تا الزامات مراقبتی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی را به مجموعه خاصی از آسیب های احتمالی برای سلامت روان بر اساس اطلاعات پزشکی مبتنی بر شواهد محدود کنند.

آنها همچنین محافظت هایی را برای خدمات پشتیبانی مانند خط تلفن ملی خودکشی، گروه های سوء مصرف مواد و مراکز جوانان LGBTQ اضافه کردند تا اطمینان حاصل کنند که الزامات این لایحه به طور ناخواسته با مشکل مواجه نمی شوند. دفتر بلومنتال گفت که معتقد نیست وظیفه مراقبت در مورد آن دسته از گروه‌ها اعمال می‌شود، اما بدون در نظر گرفتن این موضوع تصمیم گرفت تا آن را روشن کند.

اما این تغییرات برای آرام کردن برخی از جامعه مدنی و گروه های صنعتی کافی نبوده است.

ایوان گریر، مدیر غیرانتفاعی حقوق دیجیتال مبارزه برای آینده، گفت که دفتر Blumenthal با وجود درخواست های متعدد، هرگز با این گروه ملاقات نکرده و متن به روز شده را قبل از معرفی به اشتراک نمی گذارد. گریر اذعان کرد که دفاتر حامیان مشترک با گروه‌های دیگر ملاقات کرده‌اند، اما در بیانیه‌ای ایمیلی گفت: «به نظر می‌رسد که آنها عمداً گروه‌هایی را که تخصص حوزه‌ای خاص در تعدیل محتوا، توصیه‌های الگوریتمی و غیره دارند، حذف کرده‌اند».

گریر نوشت: «من آن را خوانده‌ام و می‌توانم به صراحت بگویم که تغییرات ایجاد شده به نگرانی‌هایی که در نامه خود مطرح کرده‌ایم پاسخ نمی‌دهد. این لایحه همچنان شامل یک وظیفه مراقبتی است که توصیه محتوا را پوشش می دهد، و همچنان به دادستان های کل ایالت اجازه می دهد تا به طور مؤثر دیکته کنند که چه پلتفرم های محتوایی می توانند به خردسالان توصیه کنند.”

کودی ونزکه، مشاور ارشد سیاستگذاری ACLU در بیانیه ای گفت: “ACLU به شدت با KOSA مخالف است زیرا به طعنه کودکانی را که به دنبال محافظت از آنها است در معرض آسیب بیشتر و افزایش نظارت قرار می دهد.” این گروه سال گذشته به نامه هشدار دهنده در مورد تصویب آن پیوست.

ونزکه افزود: «رویکرد اصلی KOSA همچنان حریم خصوصی، امنیت و بیان آزاد افراد زیر سن قانونی و بزرگسالان را با جایگزین کردن پلتفرم‌های مختلف برای پلیس کردن کاربران و سانسور محتوای آنها تحت پوشش «وظیفه مراقبت» تهدید می‌کند. برای انجام این کار، این لایحه به جمع‌آوری داده‌های فراگیر پلتفرم‌ها مشروعیت می‌بخشد تا مشخص شود چه کاربرانی زیر سن قانونی هستند در حالی که باید به دنبال مهار سوء استفاده از داده‌ها باشند. علاوه بر این، راهنمایی والدین در زندگی آنلاین خردسالان بسیار مهم است، اما KOSA ابزارهای نظارتی را الزامی می‌کند. بدون در نظر گرفتن وضعیت خانه یا امنیت کودکان، KOSA یک گام به عقب در تبدیل اینترنت به مکانی امن برای کودکان و خردسالان خواهد بود.”

بلومنتال در این کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در مورد انتقادات Fight for the Future گفت که وظیفه مراقبت “بسیار هدفمند” برای هدف قرار دادن آسیب های خاص محدود شده است.

او گفت: «من فکر می‌کنم که ما با این نوع پیشنهاد خیلی مستقیم و مؤثر برخورد کرده‌ایم. “بدیهی است که درهای ما باز است. ما حاضریم انواع دیگر پیشنهادات را بشنویم و با آنها صحبت کنیم. و با بسیاری از گروه هایی که انتقادات زیادی داشتند و تعدادی از آنها عملاً مخالفت خود را کنار گذاشتند، همانطور که فکر می کنم صحبت کرده ایم. در پاسخ به جلسه امروز خواهید شنید.بنابراین فکر می‌کنم لایحه ما به گونه‌ای شفاف‌سازی و اصلاح شده است که برخی از انتقادات را برآورده می‌کند. ما قرار نیست با یک لایحه همه مشکلات جهان را حل کنیم. شروعی قابل اندازه گیری و بسیار مهم دارند.”

این لایحه همچنین با انتقاد چندین گروه که از صنعت فناوری بودجه دریافت می کنند، مواجه شد.

NetChoice، که از کالیفرنیا به دلیل قانون کد طراحی متناسب با سن خود شکایت کرده است و اعضای آن شامل گوگل، متا و TikTok در یک بیانیه مطبوعاتی گفتند که علیرغم تلاش قانونگذاران برای پاسخگویی به نگرانی‌ها، “متاسفانه، نحوه عملکرد این لایحه در عمل هنوز نیازمند مکانیزم تایید سن و جمع‌آوری داده‌ها در مورد آمریکایی‌ها در هر سنی است.”

کارل سابو، معاون رئیس و مشاور عمومی NetChoice در بیانیه‌ای گفت: “تعیین این موضوع که جوانان چگونه باید از فناوری استفاده کنند، یک سوال دشوار است و همیشه والدین بهترین پاسخ را به آن داده‌اند.” KOSA در عوض یک هیئت نظارتی از خودی‌های DC ایجاد می‌کند که جایگزین والدین در تصمیم‌گیری بهترین‌ها برای کودکان خواهند شد.

آری کوهن، مشاور آزادی بیان TechFreedom، اندیشکده ای که از گوگل بودجه دریافت کرده است، در بیانیه ای گفت: KOSA 2.0 سوالات بیشتری را مطرح می کند تا پاسخ دهد. “چه چیزی دلیلی برای دانستن اینکه یک کاربر زیر 17 سال است کاملاً نامشخص است و توسط این لایحه تعریف نشده است. در مواجهه با این عدم اطمینان، پلتفرم‌ها به وضوح باید سن همه کاربران را تأیید کنند تا از مسئولیت جلوگیری کنند – یا بدتر از آن، از کسب هرگونه دانش خودداری کنند. به هر حال و افراد زیر سن قانونی را بدون هیچ گونه حمایتی رها کنید.”

مت شروئرز، رئیس انجمن صنایع کامپیوتر و ارتباطات، گفت: “حفاظت از جوانان آنلاین یک هدف مشترک است. اما با اهداف لوایحی مانند این که تحمیل تعهدات مربوط به رعایت حریم خصوصی و ایمنی نوجوانان را تضعیف می کند، در تضاد است.” اعضا شامل آمازون، گوگل، متا و توییتر. دولت‌ها باید از الزامات انطباق که خدمات دیجیتال را مجبور به جمع‌آوری اطلاعات شخصی بیشتر در مورد کاربرانشان می‌کند اجتناب کنند – مانند اطلاعات موقعیت جغرافیایی و یک شناسه صادر شده توسط دولت – به‌ویژه زمانی که شرکت‌های مسئول اقداماتی را برای جمع‌آوری و ذخیره داده‌های کمتر روی مشتریان انجام می‌دهند.»

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: سناتور بلومنتال فیس بوک را به پذیرش کتاب بازی Big Tobacco متهم کرد