بهترین مکان برای سفر در ژاپن؟ این کشور 11 نقطه را برای بازدید انتخاب می کند

ژاپن از مسافران می خواهد که فراتر از مکان های گردشگری نمادین این کشور بروند – و ین خود را در مکان های کمتر شناخته شده خرج کنند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، آژانس گردشگری ژاپن تحت حمایت دولت، 11 مقصد را به عنوان بخشی از پروژه «گردشگری نمونه» انتخاب کرد تا مسافران ورودی «با ارزش افزوده بالا» را برای بازدید از مناطق مختلف کشور انتخاب کند.

این 11 مقصد از منطقه به شهر تا رشته کوه متفاوت است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: آنها هنوز در رادار اکثر گردشگران قرار نگرفته اند.

۱۱ مقصد نمونه گردشگری آژانس گردشگری ژاپن.

CNBC

همانطور که JTA توضیح داد، با توجه به ترجمه یکی از همکاران CNBC: “مسافران با ارزش افزوده بالا تنها حدود 1٪ از کل بازدیدکنندگان خارجی ژاپن را تشکیل می دهند، اما حدود 11.5٪ از آنها را تشکیل می دهند. [inbound] هزینه ها، بیشتر در مناطق شهری. جذب این گردشگران به مناطق روستایی می تواند به احیای منطقه کمک کند.”

CNBC Travel نگاهی می‌اندازد به آنچه که هر یک از 11 نقطه برای مسافران ارائه می‌دهد – خواه ثروتمند باشند یا نباشند.

هوکایدو شرقی

برجسته ترین قسمت شرقی هوکایدو، شمالی ترین جزیره ژاپن، پارک ملی Shiretoko است که فضای باز ژاپن را در ناهموارترین و وحشی ترین حالت خود نشان می دهد. بازدیدکنندگان در تابستان می‌توانند کوه رائوسو به ارتفاع 1661 متر (5450 فوت) را طی کنند یا برای سفرهای تفریحی در کشور خرس‌ها در اطراف دریاچه‌های پنج‌گانه Shiretoko بروند.

پارک ملی شیرتوکو در شرق هوکایدو به دریای اوخوتسک می‌آید.

آزوکی25 | ایستوک | گتی ایماژ

از طرف دیگر، مسافران می‌توانند برای تورهای کفش برفی در زمستان یا سفرهای دریایی با یخ‌شکن از میان یخ‌های رانش در امتداد خط ساحلی دریای اوخوتسک در فصل بهار، دماهای سرد را تحمل کنند.

کوه هاچیمانتای

این فلات کوهستانی که در مرزهای استان‌های آکیتا و ایواته قرار دارد، مناظر خیره‌کننده‌ای را در پاییز در اواخر سپتامبر و اکتبر ارائه می‌کند. مسافران می توانند از طریق مسیرهای پیاده روی یا رانندگی خوش منظره در خط Hachimantai Aspite از آن لذت ببرند.

کوه هاچیمانتای در پاییز

آگوستین رافائل سی ریس | لحظه | گتی ایماژ

همچنین مجموعه‌ای از دهکده‌ها و دهکده‌های کوچک چشمه‌های آب گرم را در خود جای داده است، جایی که مسافران می‌توانند از مسافرخانه‌های سنتی ریوکان و حمام‌های غنی از مواد معدنی، از جمله حمام‌های گلی در Goshogake Onsen و حمام‌های روباز در زیر آسمان پرستاره شب در دامنه کوه Toshichi Onsen لذت ببرند.

ناسو

ارتفاعات ناسو کوگن در استان توچیگی، در شمال توکیو، به دلیل دمای خنک‌تر تابستانی و مناظر طبیعی جذاب، مدت‌هاست که یک مکان محبوب برای توکیوی‌ها بوده است. خانواده امپراتوری ژاپن از دهه 1920 در اینجا ویلا داشتند.

ناسو خانه دره‌ای با مجسمه‌های جیزو است که اغلب با سربندهای قرمز یا کلاه‌هایی برای محافظت از روح کودکان دیده می‌شوند.

Makoto Takada/a.collectionrf | تصاویر آمانا | گتی ایماژ

فراتر از چشمه های آب گرم و مسافرخانه های سنتی، فعالیت های یک سفر یک شبه در اینجا می تواند شامل بازدید از مزرعه، پیاده روی یا حتی خرید در مرکز خرید وسیع Nasu Garden Outlet باشد.

هوکوریکو

این منطقه هم مرز با دریای ژاپن، محل استقرار استان‌های فوکویی، تویاما، و ایشیکاوا است و جاذبه‌ی ستاره‌ای آن کانازاوا است – شهری که بسیاری از مواردی که کیوتو را با جمعیت کمتری محبوب کرده است، ارائه می‌کند.

زنان در ناحیه هیگاشی چایا در کانازاوا، ژاپن.

واشنگتن پست

نقاط برجسته کانازاوا شامل منطقه تاریخی هیگاشی چایا گیشا و منطقه سامورایی ناگاماچی، و همچنین باغ کنروکوئن و صنایع دستی مانند کار با ورق طلا و رنگرزی ابریشم کاگا-یوزن است. مسافرخانه های سنتی سطح بالا، مانند آسادایا، اقامتی غوطه ور از لحاظ فرهنگی را ارائه می دهند.

ماتسوموتو و تاکایاما

این دو شهر در رشته کوه های آلپ ژاپن دارای سنت های غنی هستند. در ماتسوموتو، ماتسوموتو جو، یکی از بهترین قلعه‌های فئودالی که در کشور حفظ شده است، وجود دارد. و در تاکایاما، شهر قدیمی زیبا پس‌زمینه جشنواره‌های بهار و پاییزی را بازی می‌کند که شامل رژه شناورهای بلند تزئین شده با ورق‌های طلا، لاک و عروسک‌های مکانیکی است.

خیابانی در تاکایاما

Traumlichtfabrik | لحظه | گتی ایماژ

خیابان‌های شهر قدیمی که قدمت آن به دوره ادو (1603-1867) برمی‌گردد، محل زندگی منطقه‌ای بسیار مورد توجه است. برای مزه کردن، به آبجوسازی های فوناساکا یا هارادا که روبروی یکدیگر در ساختمان های قدیمی جذاب در خیابان عجیب و غریب Sanmachi Suji قرار دارند، بروید.

توتوری و شیمانه

در ضلع غربی جزیره اصلی ژاپن، این استان‌های همسایه به مسافران این فرصت را می‌دهند که از طریق مکان‌هایی مانند معبد Izumo Taisha، باغ‌های برنده جایزه موزه هنر آداچی، معادن نقره Iwami Ginzan که توسط یونسکو تعیین شده است، از مسیر پرتحرک خارج شوند. و شهر دلپذیر چشمه آب گرم Yunotsu.

Iwami Ginzan، یک معدن زیرزمینی نقره در استان شیمانه که در دهه 1920 به کار خود پایان داد.

میکسا | میکسا | گتی ایماژ

ایسه شیما

سنت در اعماق منطقه Ise-Shima در استان می، از مقدس‌ترین زیارتگاه ژاپن (Ise Jingu) گرفته تا غواصان زن آما که آزادانه در امتداد ساحل ناهموار برای غذای دریایی شیرجه می‌زنند – و مسافران می‌توانند با آنها ناهار را در کلبه‌های غواصی مانند Amagoya Osatsu Kamado صرف کنند. .

غواصان زن ژاپنی که آماس نامیده می شوند، در طول جشنواره Shirahama Ama از دریا پیاده روی می کنند.

کویچی کاموشیدا | اخبار گتی ایماژ | گتی ایماژ

Ise-shima مسلما “مقصد مدل” است که بیشترین آمادگی را برای استقبال از اهداف ثروتمند JTA دارد. نه تنها هتل مجلل شیما کانکو که در سال 2016 میزبان اجلاس سران ایسیشیما گروه هفت بود، در همان سال از استراحتگاه لوکس آمانمو امان در خلیج آگو ایسه شیما نیز استقبال کرد.

نارا جنوبی و واکایاما

شهر نارا به خوبی شناخته شده است، اما گردشگران کمتری به بخش جنوبی استانی که همین نام را دارد و نه به استان واکایاما در جنوب آن سفر می‌کنند.

هر دو مکان مسیرهای زیارتی Kumano Kodo در فهرست میراث جهانی یونسکو هستند، شبکه ای از مسیرهای هزار ساله که سه زیارتگاه بزرگ Kumano Sanzan و شهر مقدس کوهستانی Koyasan را به هم متصل می کند.

مسیرهای زیارتی کومانو کودو در واکایاما، ژاپن.

تورورو | سنگ | گتی ایماژ

مسیرها از میان رشته‌های کوه و جنگل‌های عمیق عبور می‌کنند، و گهگاه از ساحل دراماتیک شبه‌جزیره کیی عبور می‌کنند و به مسافران فرصتی می‌دهند تا با طبیعت ارتباط برقرار کنند و تجربه‌های نادری مانند یک شب اقامت در معبد در کویاسان را امتحان کنند.

ستوشی

این منطقه بخش‌های ساحلی هیروشیما و سایر استان‌های اطراف دریای داخلی ستو را پوشش می‌دهد. انواع فضای باز می توانند در شیمانامی کایدو، مسیری 70 کیلومتری که جزیره اصلی ژاپن را از طریق مجموعه ای از جزایر و پل های گیج کننده که مناظر باشکوهی را ارائه می دهند، به جزیره شیکوکو متصل می کند، دوچرخه سواری کنند.

شهر بندری اونومیچی

Thanyarat07 | ایستوک | گتی ایماژ

در انتهای شمالی مسیر، شهر بندری تاریخی اونومیچی به خاطر حال و هوای قدیمی، پیچ و خم خیابان های فرعی شیب دار و معابد تاریخی، ارزش یک شب را دارد. در جزیره‌ای آرام در طول مسیر، Azumi Setoda نیز وجود دارد، یک اقامتگاه سنتی بازسازی‌شده که تبدیل به هتل لوکس شده است.

کاگوشیما، آسو و اونزن

جزیره کیوشو در غرب ژاپن همه چیز از آتشفشان های فعال گرفته تا اجمالی از فرهنگ سامورایی را در خود جای داده است. در اطراف کوه Unzen – آتشفشانی که آخرین بار در دهه 1990 فوران کرد – چشمه‌های آب گرم و مسیرهای پیاده‌گردی وجود دارد، در حالی که کوه Aso – آخرین فوران سال 2021! – دهانه ای وسیع در یک فلات چمنزار است که برای پیاده روی نیز عالی است.

کوه ساکوراجیما، نماد کاگوشیما، چندین بار در روز فوران های جزئی دارد.

کیارا سالوادوری | لحظه | گتی ایماژ

در مورد فرهنگ سامورایی، از Sengan-en در کاگوشیما توقف کنید، خانه ای باشکوه که تأثیرات ژاپنی، اروپایی و چینی را با باغی به مساحت 12 جریب در هم آمیخته است که بخشی از مناظر آن ساکوراجیما است، قله آتشفشانی در حال دود شدن که مکرراً یادآور پتانسیل خود است. برای ویرانی

اوکیناوا و آمامی

در سال 2021، جزیره آمامی-اوشیما، جزیره توکونوشیما، بخش شمالی جزیره اصلی اوکیناوا، و جزیره ایریوموته به دلیل تنوع زیستی و حیات وحش بومی در فهرست میراث جهانی طبیعی یونسکو قرار گرفتند.

جنگل های جزیره آمامی اوشیما

Ippei Naoi | لحظه | گتی ایماژ

در حالی که Iriomote بیشتر جنگل های انبوه و جنگل های حرا است، Amami بیشتر به خاطر سواحل شنی سفیدش شناخته شده است. این جزایر دارای فرهنگی متمایز از بقیه ژاپن هستند – آنها دیگ ذوبی از تأثیرات ژاپنی و چینی هستند که قرن ها تا سال 1879 بخشی از پادشاهی مستقل Ryukyu بوده اند.