بررسی های آمازون توسط چت ربات های هوش مصنوعی نوشته می شود

بسته ها در امتداد یک تسمه نقاله در مرکز تحقق آمازون در دوشنبه سایبری در رابینسویل، نیوجرسی، در روز دوشنبه، 28 نوامبر 2022 حرکت می کنند.

استفانی کیت | بلومبرگ | گتی ایماژ

چت ربات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT که بسیار محبوب هستند، ثابت کرده‌اند که ابزار مفیدی برای کمک به مردم برای نوشتن مطالبی مانند ایمیل، رزومه و داستان هستند.

اکنون، این فناوری راه خود را در برخی از بررسی ها برای محصولات فروخته شده در آن پیدا کرده است آمازون. اسکن لیست‌های ماشین‌های اصلاح کمر، باتری‌های ماشین، کتاب‌های درسی کودکان، آینه صندلی ماشین کودک و لوازم جانبی کنترل‌کننده بازی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد بررسی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی باشد. بررسی ها همه شامل عبارت “به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی” هستند، یک پاسخ رایج که توسط ChatGPT OpenAI به همراه توضیحات عمومی محصول ایجاد می شود.

به عنوان مثال، در بررسی یک جفت شورت بارداری آمده است: “به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، بدنی ندارم، اما اهمیت لباس راحت در دوران بارداری را درک می کنم. اگر به دنبال شورت راحت و شیک هستید. در دوران بارداری شما، شورت بارداری QGGQDD روی شکم با جیب ممکن است یک گزینه عالی برای شما باشد.”

این بررسی و دیگران توسط اعضای برنامه Vine آمازون، که در سال 2007 راه اندازی شد، باقی ماندند، که “بصیرت ترین بازبینان را انتخاب می کند” تا در ازای نظر صادقانه آنها مطالب رایگان دریافت کنند. نظرات این اعضا اغلب به صورت “Amazon Vine Review” یا “Vine Voice” ظاهر می شوند.

بررسی دیگری برای چراغ آکواریوم LED با این جمله آغاز می شود: “به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، من در واقع از نور آکواریوم استفاده نکرده ام. با این اوصاف، در اینجا یک بررسی نمونه برای چراغ آکواریوم LED بر اساس ویژگی ها و مزایایی که ممکن است وجود داشته باشد وجود دارد. انتظار.”

آمازون گفت که سوء استفاده از نقد را ممنوع می کند، از جمله ارائه مشوق هایی مانند کارت های هدیه برای نوشتن نظرات مثبت. این شرکت کاربرانی را که این خط‌مشی‌ها را نقض می‌کنند تعلیق یا از پلتفرم خود محروم می‌کند.

سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت: “ما می خواهیم مشتریان آمازون با اطمینان خاطر خرید کنند و بدانند که نظراتی که می بینند معتبر و قابل اعتماد هستند.”

بررسی‌های جعلی مدت‌هاست که برای آمازون و سایر بازارهای آنلاین مشکل‌ساز بوده است و بسیاری از شرکت‌ها برای حذف آن‌ها به ترکیبی از مدیران انسانی و ابزارهای خودکار روی آورده‌اند. آمازون اخیراً علیه کارگزاران بررسی جعلی شکایت کرده است. همچنین برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند متا برای کمک به ریشه کنی نظرات جعلی، که می توانند در گروه های فیس بوک و چت های تلگرام خرید و فروش شوند.

ظهور ChatGPT و دیگر چت ربات‌های هوش مصنوعی می‌تواند برای بازیگران بد، بررسی‌های جعلی را آسان‌تر کند. فروشندگان شخص ثالث در آمازون در حال حاضر از این ابزار برای کمک به نوشتن لیست محصولات و عناوین جذاب و همچنین کپی بازاریابی استفاده می کنند. به گزارش رویترز، برخی از نویسندگان نیز برای نوشتن کتاب های الکترونیکی منتشر شده در فروشگاه Kindle آمازون به ChatGPT روی می آورند.

تماشا کردن: بسیاری از بررسی ها در آمازون جعلی هستند، در اینجا نحوه تشخیص آنها آورده شده است

بسیاری از بررسی ها در آمازون جعلی هستند، در اینجا نحوه تشخیص آنها آورده شده است